Yeni üyeyim. Cinler ve astral seyahat hakkında sorusu olan var mı?
Özellikle cinlere inanmayanlar yazmazsa sevinirim. Cahillere ayıracak vaktim yok.
Kız kankamdan hoşlanıyorum ne yapmalıyım?
O beni kardeşi olarak görüyor ama söylesem cok ayip olacak. Ne yapmalıyım yardım edin
Kurbağa Eti Yiyen Var mı?
Japonyada Bir Restoranda Müşteriler, Üzerinde Limon Dilimleri, ve Soya Sosu Olan, Servis Edilmeden Hemen Önce Sadece Kafası Gövdesinden Ayrılarak (Tam Olarak Öldürülmeden..) İçi Yarılmış Kurbağayı Çiğ ve Canlı Bir Biçimde...
Annem babamı affetmiyor babam çok seviyor?
Babam geçmişte anneme çok yanlış yapmış annemonun yüzünden çocuğunu düşürmüş onun ilgisizliği yüzünden. Babam artık çok değişti ve on yıldır anmeme mmaddi manevi çok destek oluyor ama hala seviyor ya da suçluluk...
Bişeyi yapmadığıma pişman olacağıma yaptığıma mı pişman olayım dersin?
ben yaptığım şeye pişman olmayı tercih ederim ya siz :)
21 yaşında üniversiteye başlamak?
Ön lisans bitiyor seneye tekrar sınava girip bilgisayar mühendisliği mi yazsam yoksa ön lisans bitince dgs ile iktisata geçiş mi yapsam karar veremiyorum 21 yaş çok mu geç 4 yıllık bir bölüm için
Zalımlar nasıl kılo vercem bırı el atsın yoksa yakıcam buraları uleyn?(resım)?
su gobeyın ve baldırın allah boyunu posunu devırsın emi toplam 5 6 kılo vrsem yemın ederım olay olucam ama hırs yapamıyom kardesler nabıcam bı akıl verın adam gıbı yorumlayın kırarım baçaklarınızı :)
Çingeneye aşık :( ?
benim sevdigim 5 yıldır platonik sevdigim adamda bir çingeneye asık 3 yıl cıkmaslar ama 7 yıldır hala seviyomus... beynimden vurulmusa döndüm.. unutucam artık ne yapmam lazım
Erkekler neden kibirleri ve gururlari yuzunden kendilerini harcarlar?
özur dilemekten neden bu kadar uzaksiniz neden gurur yapiyorsunuz?
Sevgilim askerde ve konuşamıyoruz. Çok üzülüyorum ne yapmalıyım?
İki gün önce telefonu bozuldu. Parasını da bitirmiş. Her gün saatlerce konuşan biz konuşamıyoruz. Kendisi hakkari de askerlik yapıyor.113 günü kaldı. 1 saat önce aradı arkadaşından ve 7 dakika konuşabildik. Gerçekten...
Klitorisim gozukmuyor zaten mast yapmayida bosalmayida beceremeyen biriyim?
Cinsel istegim cok fazla var ama klitorisimin hic belirgin olmadigini farkettim zaten orasinin yapisindan dolayi icte kaliyo dudaklar kapatiyo iste. Bide bugune kadar mast yapamadigimi bosaldigimi hissedemedigimi...
Erkek arkadaşım ayakkabımı beğenmediği için araya mesafe koydu?
zevksiz biriyim açıkçası ayakkabım çok dandik duruyordu bana ayakkabını nerden aldın dedi dandık bı yerden dedim hııı dedi bole hareketler falan sonra o gunden sonra böle mesafeler falan
Çok tüylüyüm hangi doktora ve ne zaman gitmeliyim bilen yardım lütfen?
Çok fena tüylüyüm tüy olmayan bölgem yok. ayak el içi dışında. Hangi doktor, hangi hastahane (özel, devlet, araştırma hastanesi) ve ne zaman gitmem gerekiyor adetin 3. günü mü yoksa her hangi bir gün gidip hormonlarıma...
Yuzucu kizlar nasil sizce?
Yuzucu kizlar nasil sizce yani bir havuzda profosyonel yuzen guzel bir kiz gorseniz ne dusunursunuz?
İncir sütü yanığı nasıl geçer?
selam arkdslar Yüzüme incir sütü gelmişti yüzümü yaktı resmen derimi eritmiss açık yaralar oluştu 2 haftayı geçti olalı yaralar kapandı ama izi cok acayip şu an kıpkırmızı ne yapcagimi bilemedim bilen arkdslar cevap...
Son kullanma tarihi?
Arkadaşlar dün ben lor peyniri almıştım realden zaten lor peynirleri 3-4 günlük oluyor son kullanma tarihi olarak benim aldığım pakette üretim tarihi 7 temmuz son kullanma tarihi 12 temmuz yazıyor gece 12 den sonra 12...
En iyi 5 mobil oyun?
https://www.youtube.com/embed/ZZPqxUW58ic https://www.youtube.com/embed/p1D4tE4Obpk https://www.youtube.com/embed/JiFase71vjw https://www.youtube.com/embed/pzfhM95cLqA https://www.youtube.com/embed/C_bACySPR5g benim...
Açılırsam cehenneme gider miyim?
Tam tesettürlü gibi değilim tunik ve dar pantolon giyiyorum makyaj yapıyorum ve topuz yapıyorum günah biliyorum ama bırakamıyorum namazlarımı kılıyorum bu arada ama sorumluluğunu taşıyamıyorum artık Tesettürün ve bir kaç...
Kantar işini yapan var mı (tır kamyon tartım işleri)?
Aranızda kantarcı olan var mı (tır kamyon tartımı) Herkese +1 verecem (söz)?
Viagra Hakkında Bilgisi Olan İçeri?
Merhabalar ben viagra kullanmak istiyorum fakat yan etkisi vb falan varmıdır arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim daha uzun ereksiyon olmak istiyorum yani hazır olda olmak istiyorum teşekkürler şimdiden.
Boyu uzun erkekler. Hic minyon kizlarla iliski yasadiniz mi minyon dedigim 1.55.1.60 arasi kizlar :) ?
Ve birde boyu kisa olanin rahmide kisa olurmus dgrumu. Minyon bir bayan uzun penisi nasil alacak?
Sevgilimle aramizda 500 km var?
Selam kizlar.. sevgilimle aramizda 500 kilometre mesafe var ve cok korkuyorum ilkdefa boyle bir durumu yasiyorum ama ona cok baglandim.. hergun bana gösteriyor beni nekadar cok sevdiginitek soylemiyo yani.. ama...
Denizli'de domuz eti bulabileceğim bir yer var mı?
Denizli de merkeze yakın domuz eti bulabileceğim bir yer var mı?
Clash of Clans ta çalışan hile veya oyun açığı bilen varmi?
Ama güvenilir se söyleyin o kadar emek. harcadık cara calinmasin sonra
Kızlar, tırnakları güçlendirmek için?
Tırnaklarım çok yumuşak ince kırılıyor sürekli bazılarınınki sert baya güçlendirmek için ne yapılabilir?
Zencilere zaafim var?
Atletik vucutlu cikolatalar bilhassa cok cekici ya sizce erkekler sizce zenci kizlar?
Ben kızım ama iç sesim erkek?
18 yıllık hayatımda yeni fark ettim. İç sesim erkek ya. Olur mu böyle şey? bir ben mi böyleyim?
Siyahi sevgilim var.. ?
Siyahi bir sevgilim var sevisiyoruz falan onunla 1 yıldır beraberiz soz konusu penisinin Büyüklüğü degil:/ ben onunla evlenmek istiyorum cok iyi biri.. Ama aileler? Siz neler düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Kardeşimi çok KISKANIYORUM çok yakışıklı.. :( Sizce bu doğru bişey mi?
Evet sorudada yazdığım gibi öz be öz kardeşimi gerçekten kıskanıyorum hemde bazen çokk. :( Ama haklı sebeplerim var.. Birincisi ben onun ablasıyım 18 yasındayım o 16 yasında erkek ve çokk yakışıklı yüzü güzel vucudu...
Ütünün kenarı değdi koluma nasıl sızlıyor nasıl sızlıyor anlatamam?
Nasıl geçese iz kalırmı? Ütü yapıyordum çamaşır yere düştü egildim almak için ütünün kenar kısmı degdi?
Şarj cihazım ve tabletim çok ısınıyor?
Tabletim şarjdayken şarj cihazı çok fena ısınıyor elimi yakacak derecede bu normalmi? Ve tabletim oyun oynarken , müzik dinlerken, youtube'den video izlerken süreklı sıcak o da aynı şekilde elimi yakacak derecede ısınıyor...
İnsanları; kaderleri karşılaştırır, karakterleri yakınlaştırır. peki ya sonra uzaklaştıran ne olur?
madem sonunda ayrılık olacak, baştan niye kader bizi karşılaştırıyor...
Klitoris olmasaydı ne değişirdi?
klitoris hiç olmasaydı kızlar napardınııız? neler degişirdi?
Diyetisyenlik mi , eczacılık mı? Yardımcı olun lütfen tercihlerin bitmesine az kaldı kafam çok karıştı :( ?
Arkadaşlar tercih döneminin bitmesine çok az bir zaman kaldı öncelikle diş hekimliği yazacağım fakat %50 ihtimal var 2. Sıraya diyetisyenlik mi yoksa eczacılık mı yazmamı önerirsiniz yardımınıza ihtiyacım var lütfen...
Kızlar, Scooter'a binen erkekler için ne düşünüyorsunuz?
Hani belli kalıp bir düşünceniz olmayabilir tabi... Ama bunun bir getirisi-götürüsü var mıdır merak ettim. İstanbul'da yaşıyorum ve motosiklet burada büyük nimet =) Ama daha önce hiç kullanmadım, o yüzden Scooter ile...
Birini bıçaklamak istiyorum kaç yıl yerim?
bu gün fena şekilde dövüldüm ve beni döveni bıçaklamak istiyorum kaç yıl yerim?
İmam hatipten fen lisesine nakil?
Kızımı nakil yaptırdık puanı yetiyordu çok zorlanırmı sizce?
Erkek arkadasima kizin biriyle tartisirken kiz top kafali dedi o gun bu gundur erkek arkadasim kafaya takti sizce resimli?
Sizce nasil arkadaslar bence tatli ama kafaya takmaya deyermi
Eski sevgilinizin profiline bakıyor musunuz?
Şu anda sevgiliniz var ve onu çok seviyorsunuz önceki seviglinizi de takip ediyor musunuz hiç? erkek arkadaşımın eski sevgilisinin profiline baktığını yakaladım ve kız yabancıymış onun dilindeki şarkıları dinliyor ama...
Muska yapan ya da yaptıran varmı?
sonuc aldınızmı arkadalar yardımcı olun lütfen :( 5 yıldır seviyom
Eskişehir anadolu üniversitesi mi bursa uludağ üniversitesi mi?
Eğitim fakültesi için hangisinin hem ismi hem ortamı daha iyidir? :D
Değer verdikçe değersiz olunduğu doğru mu?
Kime deger verilse, kime onem verilse, karsi taraf sizi o denli degersizlestiriyor bu donemlerde.
Erkek arkadasımın aılesını sevmıyorum. Ne yapmalıyım sizce?
Arkadaslar 2 senelık bır ılıskımız var. Onun aılesı bıraz garıp yanı cok ıclı dıslı olmayı ıstıyorlar ama ben bu durumu sevmıyorum saygım kesınlıkle sonsuz bunu belırtmek ısterım daha üniversiteyi bitirmeden hemen nişan...
4 yıllıktan 2 yıllığa yatay geçiş?
Hazırlık işletmeyi bitirdim 2 yıllık bir bölüme geçmek istiyorum nasıl yapılıyor? üniversitemden hiç memnun değilim yardımcı olun. Ösym puanlarım da çok düşük. Başka bir üniversiteye geçmem baya zor
Çişimi yaparken saçım yere değdi ne yapmalıyımmm?
Çişimi yaparken saçım yere değdi ne yapmalıyımmm?
Çirkin insanların sevilmediği gerçeğiii , çirkinlerin canını yakar mı?
Malesef öyle. Çirkinler sevilmiyor , ben de dahil. Her soruya her olaya bakın , yakısklı olana , güzel olana aşık oluyor insan. Dünyanın kanunudur bu. Çirkin insanların sevilmediği gerçeği malesef. Peki sizde bunu...
Kızlar, Beyaz pantolon giyer misiniz? Neden beyaz pantolonlar kötüdür?
Beyaz pantolon giyer misiniz? Neden beyaz pantolonlar kötüdür?
Kızlar, 5 adımda seks nasıl olmalı? nasıl başlamalı, nasıl bitmeli?
madde madde nasıl başlayıp bitmesini istersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer