Keşfet

Tüm Sorular

Siyaset hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir çok kapalı chp kazanırsa, başörtü yasağı getirecek diye AKP'ye oy verdi, ama malum ekonomi bu halde, sizde chp kazansaydı ekonomi nasıl olurdu? Başörtü yasağı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla 0 8

YouTube'tan ilerleyebilir miyim?

YouTube dan ilerleyebilirmiyim
Cevapla 0 5

Ninni dinleyerek uyuyanınız var mı?

19 yaşındayım ama ninniyle uyumayı çok seviyorum. 🌸 Hele ki o sırada biri saçlarımı okşarsa Uyurum mışıl mışıl. 🥰 Çok mu anormal? 😶 Bazen çok masum diyenler oluyor. Bazen de e ş e k kadar kızsın ninniyle...
Cevapla 4 7

Molped mi, Orkid mi?

Ben Orkid diyorum Orkidin parfümlü pedini kullanıyordum indirime girdiğini görünce molpedin ekonomik paketli pedinden aldım fakat hem kısa hemde parfümlü olduğunu görünce beğenmedim bidaha almam heralde sizce
Cevapla 6 3

Türkiye'de yalnız başına gidilebilecek en iyi tatil yeri neresi?

Ha? Var mı fikriniz türkiye de özellikle tatil olarak
Cevapla 9 10

Sevgilim sevişirken elini alnıma koyuyor bir nedeni var mı?

Tamam rahatlatıyor ama o an kendimi at gibi hissediyorum dndnndnd neden yapıyor? Normalde sevişirken erkekler belden kavramaz mı?
Cevapla 1 9

Sevgili ile dışarıda zaman geçirmek?

Sevgilinizle dışarıda hangi mekanlarda yemek yemeyi, tatlı yemeyi veya bir şey içmeyi tercih edersiniz? Ben Emirgan Sütiş de bardakta tiramüsu yiyip, çay içmeyi çok severim. #postmodernpokemon
Cevapla 2 2

Sevgilimle kavga ettiğimde içimde bir tedirginlik oluşuyor, neden?

Sevgilimle kavga ettiğimizde sanki benden ayrılacakmış gibi bir tedirginlik oluşuyor çünkü öyle cevaplar veriyor ki resmen ayrılmak istediğini üstü kapalı bir şekilde belli ediyor gibi "ayrılmak mı istiyorsun?" diye...
Cevapla 16 6

Salı günü nikahım var ama çocuk konusunda anlaşamıyoruz. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar salı günü nikah im var evlilik oturana kadar çocuk istemediğimi söyledim ben yaparım çocuk dedi doktor sma sonucuna kadar 4 ay her ihtimal e karşı çocuk olmasın dedi ve evleneceğim aday 4 ay çok ben beklemem...
Cevapla 6 5

Çocukluğunda yaramaz biri miydin?

Yaramaz mıydın, sefil mi?😂
Cevapla 32 22
Cevapla 5 1

Yağmurlu havaları seviyor musunuz?

Şu an yağmur yağıyor ve ben izliyorum
Cevapla 5 4

Göğsümde ve üst bölgelerde tüyler çıktı, ne yapabilirim? Benim gibi olanlar var mı?

Birdenbire göğsümde ve üst bölgelerde tüyler çıktı yaklaşık bir buçuk iki yıldır böyle ağda ile aldım ama daha kötü oldu göğsümün üstünde de var bir sürü tüy ve rahatsız oluyorum bu görüntüde hiç hoş değil ne yapabilirim...
Cevapla 10 10

Tabletler, bilgisayarın yerini tutabilir mi?

Geçen senelerde bilgisayarım bozulunca iPad almıştım. Sonra bir daha bilgisayarımı açmadım ama şimdi param cebime fazla geliyor sanırım ahsjs laptop almayı düşünüyorum. Sizce bu mantıklı bir alışveriş olur mu? Çok...
Cevapla 5 12

UEFA Konferans Ligi’nde temsilcilerimiz rövanş maçlarına çıkıyor! Üç takımımız sizce turlarını geçerler mi?

UEFA Konferans Ligi’nde bu akşam temsilcilerimiz Fenerbahçe, Beşiktaş ve Adana Demirspor rövanş maçlarına çıkacak. Fenerbahçe Maribor ile 21:15’de karşılaşacak. Beşiktaş Neftçi Bakü ile 21:00’da karşılaşacak. Adana...
Cevapla 1 10
Cevapla 4 6

Garanti'deki paramı nasıl dolara çevirebilirim?

ayrıntılı anlatabilecek biri var mı?
Cevapla 0 6

Sevgilisi varken onu seven kızla konuşan erkek?

Önceden flört ettik ona aşığım dedi gitti şimdi de bana yazdı (ayrildi sandim) iltifatlar etti vs öğrenince yazmadım , blöf yapıyor istemiyorsun falan?
Cevapla 1 2

Sevgili seçiminde IQ’suz musunuz?

Sonradan IQ seviyesini düşüyorlar.
Cevapla 5 14

Diyet yaparken kilo almak normal mi?

Bir ay boyunca diyet ve spor yaparak 8 kilo verdim. Kalori hesapliyordum her seye dikkat ediyordum ve spora duzenli olarak gidiyordum. Ama bu hafta asiri saldim sporu biraktim diyeti de bozdum. Nedense eski kilolarimi bir...
Cevapla 0 1

Aranızda hiç şanslı doğduğunu düşünen var mı?

Herkes ailesiyle ilgili derdi tasası var. Benim de üni mezunu, bir çok aileye göre ilgili ama fazla kuralcı ve fazla korumacı, kendimi kafesin içinde hissettiğim bir ailem var. Kafesin altından olsa nolur uçamadıktan...
Cevapla 3 3

1 haftadır canım lahmacun çekiyor, almalı mıyım?

1 haftadır her gün canım çok lahmacun çekiyor ve yemeyeli 2 yılı geçmiştir. Öğrenciyim ve 3 taneyle doyarım. 3 tanesi de 100 TLymiş ama parama kıyamıyorum çok istiyorum bir anlık zevk için 100 tlmi harcicam diye...
Cevapla 2 3

Stresten dolayı suratımı mahvettim, nasıl geçer?

Stres olunca kendime zarar veriyorum tum deri altindaki sivilcerimi sıkıp sisirdim kizartrim cok uzgunum bilerek yapmiyorum nasil gecer yardim edin lutfen
Cevapla 2 2

Arkadaşlar Kaybetme Korkusu Yüzünden İlişki veya Evlilik Benim İçin Bitmiştir? Ben Bu Acıya Dayanamam Haklı Değil Miyim?

Arkadaşlar geçen yıl ablamı istemeye geleceklerdi. O bütün gün hazırlık yaptık. Ablam çok mutlu ve heyecanlı. Bizde öyle derken gelen bir telefonla sevgilisi ve ailesinin trafik kazasında hayatlarını kaybettiği haberi...
Cevapla 1 3

Bu kıza ne cevap vermeliyim?

Bir kız bana “kıçımla burnuna vurarak burnunu kıracağım🍑👃” yazmış ne demeliyim ya? Altta kalmamam gerek bir şey söyleyin
Cevapla 3 8

Tatlı desenli külot satan markalar nelerdir?

tatlı kediler, köpekler, pandalar olan külotlar istiyorum. animeli de olur. marka önerisi yapmanızı istiyorum.
Cevapla 1 9
Cevapla 3 8

Nasıl olsa küsmüyor diye karşındakinin sevgisiyle oynadın mı?

Nasıl olsa küsmüyor diye karşındakinin sevgisiyle oynadın mı? #DeliMavi 17 Ağustos 2023
Cevapla 42 34

Beyler kısa ve net kıskandı mı?

kendisi tanıdığım biri.. ben telefonda gülerek konuşuyordum bi anda geldi başka yere gidecekti beni öyle görünce durdu kaldı ayakta bana baktı ciddi ciddi ağzıma gözüme baktı bi 5 saniye sonra falan gitti
Cevapla 0 3

Dimes cool lime'ı nasıl buldunuz?

şu an içiyorum. O kadar övüldü diye sırf meraktan denk gelince aldım. Bence fazla abartılıyor. Siz nasıl buldunuz?
Cevapla 5 6

Panik olmayı nasıl bırakabilirim?

Ya normalde manuel araç kullanıyorum rahatça ama sınavda aşırı panik olduğum için kalıyorum sınav fobim var napicam cumartesi 3. sınava giricem zaten 4 hakkım var çok gerginim mutsuzum
Cevapla 2 4

Sevgilim ile farklı kültür yüzünden ayrılmayı düşünüyorum, pişman olur muyum?

2 buçuk senedir sevgilim var. Ayrılmayı düşünmemin sebebi ise, farklı kültürler içinde yaşamamız, ikimizde Kürt’üz o Konyalı ben ise güneydoğu, dil kültür ve adetler çok değişiyor. Bunları ben hiç düşünmedim ve sorun...
Cevapla 11 9
Cevapla 3 7
Cevapla 11 17

Sicede Böyle Midir?

Eğer bir kadınla güzelliği için evlenmek doğruysa bir erkekle parası için evlenmek de doğrudur. 🌸 Marilyn Monroe Hiçte haksız sayılmaz. 😏 Sizce?
Cevapla 2 4

Güzel bir fizik mi yoksa güzel bir yüz mü?

Ikisi arasında seçim yapmak gerekirse neyi secerdin
Cevapla 1 11

Sence sek erkeğin ilk 3 özelliği ne?

Sek erkek kavramı çok ucu açık bir durum. Bazıları için ideal erkek olurken bazıları aşırı itici kıro bir tip olabiliyor. Sizce sek erkek özellikleri neler? Trip atmayacak, hanımcı olacak, sayısalcı olması 😝
Cevapla 5 9

Adet ağrınızı nelerle giderirsiniz kızlar 👀🤕?

Çok ağrım var hem grip hem adetim ölicek gibiyim 🤧
Cevapla 6

Türkiye'de müslüman olmayan bireylere saygınız var mı?

Türk vatandaşı olan yine ateistler de dahil buna
Cevapla 2 12

1 saat önce yıkansam da ter kokuyorum, ne yapmalıyım?

Hemen terleyen biriyim deodorant fonda kullanıyorum ama hemen terliyorum napmalıyım ya
Cevapla 7 7

Üniversite sonuçları açıklanmış, size neresi geldi?

Ben bursa büyükorhan Ne olursa olsun üzmeyin kendinizi hiçbir şey kendinizden önemli değil ben stresten mide ağrısı çektim ama sonra fark ettim ki hiçbirşeye faydası olmuyor zararı oluyor. Anksiyete panik atak olan...
Cevapla 4 1

Peçetede kan vardı, neden?

Dün gece tuvalet esnasında temizlik yaparken peçetede kan vardı ve çok korktum. Basur muyum diye düşündüm ama kaşıntı şişlik acı falan yoktu orada. iyice sıcak suyla banyo yaptım sonra krem sürdüm. Sabah tekrar yaptım bir...
Cevapla 3 2

En rahat spor ayakkabı hangisidir?

en rahat spor ayakkabı nedir?
Cevapla 5 6

Yüksek tabanlı erkek spor ayakkabı önerir misiniz?

yüksek tabanlı erkek spor ayakkabı önerir misiniz?
Cevapla 1 1

Sizce en iyi aöf (açık öğretim) üniversite hangisi?

Ben örgün olarak önlisans turizm okuyorum ayrıyetten Web tasarımı ve kodlama okumak istiyorum. Bu mümkün mü ve sizce bu bölüm hangi üniversite de daha iyi açık üniversitelerde? AÖF hangi bölüm daha avantajlı?
Cevapla 2 5

Aydın Söke nasıl bir yer yaşamak için?

İstanbul'dan aydın söke'ye taşınacağım nasıl bi yer yaşayan var mi?
Cevapla 1 7

Sevgilimin bazı konularda küçük yalanlarını yakalıyorum, bu durumda ne yapmalıyım?

Geçende ona bu kız kim diye sordum dayımın yaşadığı yerden bir kız oradan tanıştım demişti. Bugün sordum bana diyor ki bizim şehirde yaşıyordu ortaokul arkadaşım. Böyle bir dediği bir dediğini tutmuyor bazen yani yalan...
Cevapla 7 3
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨