Arkadaşlar, iş yerimden bi bayan arkadaşım var.. onun seviyesiz, saftrik, yılışık biri olduğunu düşünüyorum. sizce yanılıyor muyum?

Arkadaşım her önüne gelene canım gibi gülümser, sohpet eder, yerli yersiz selâm verir, adeta şımarık gibi tavırları var.. etraftaki insanlar onun bu tavrından yüz bulup istedikleri gibi davranabiliyolar.. Siz ne düşünüyorsunuz? Ne yapmalıyım?
Arkadaşlar, iş yerimden bi bayan arkadaşım var.. onun seviyesiz, saftrik, yılışık biri olduğunu düşünüyorum. sizce yanılıyor muyum?
Cevapla