Keşfet

Tüm Sorular

1 aylık sevgilinin evinde kalacağım, sizce ileri gider mi?

Arkadaşlar yarın 1 aylık sevgilimin evine gidip 3-4 gün kalıcam ama ister istemez bir tedirginliğimde var çünkü ilk kez başbaşa olucaz ona kalsa dışarı çıkarız gezeriz eğlenmeye gideriz film izler yemek yaparız falan...
Cevapla 3 4

Kendimi cinsellikte yetersiz görüyorum, ne yapmalıyım?

İlişki esnasında kasmayı geçin kaçıyorum resmen o kadar yol denedik eşimle ön s*visme alkol ama kendimi kasıyorum elimde değil beni anlayan yardımcı olacak kimse var mı psikiyatri bu duruma iyi gelir mi cinsel terapiler...
Cevapla 0 10

28 yaşında bakire olmak artık saçma geliyor, sizce de öyle değil mi?

18 indekiler günümüzde ilişki yaşarken ben ne bekliyorum diyorum bazen. Eşime özel olsun istiyordum ama eşimin hiç de özel kalacağını sanmıyorum benim için. Buna göre eş adayı elersem zaten arap tiplilerle karşılaşırım. E...
Cevapla 23 56

Dürüst ol! Daha önce hiç aldattın mı?

Her aldatma sorusunda yok ben yapmam, yok benim karakterime mizacıma ters bilmem ne yorumlar dökülüyor soruya. Peki kim bu aldatanlar yav
Cevapla 5 12

Kızlar sadece 1.80 üstü erkeklerle mi sevgili olur?

7 saattir dışarıdayım sadece uzun boylu erkeklerin yanında sevgilileri vardı boyunuz uzun değilse kızları unutun beyler.
Cevapla 6 1
Cevapla 0 1

Trafikte neden çok sinirli oluyor insanlar?

Araba kullanırken ister istemez bir gerginlik oluyor neden böyle oluyor?
Cevapla 1 5

Nefret sevgiye dönüşür mü?

Nefret sevgiye dönüşür mü?
Cevapla 6 5

Erkek bakmak kız baktırmak mı ister?

Kızlar baktırmak erkek bakmak mı ister? Mesela kız açık giyiniyor erkekte bakıyor iki tarafdada suç yok mu? O kızın hoşuna gittiğine eminim erkeklerin bakması?
Cevapla 3 1

En son ne zaman kendinle baş başa kaldın?

" Kesinlikle gerçekleştirmek istediğin şeyler için hızlan.. Boş umutları defet.. Eğer kendinle ilgiliysen hala mümkünse kendi yardımına kendin koş.." Marcus Aurelius..
Cevapla 7 9
Cevapla 10 15

Karşı cinsin neyinize aşık olmasını isterdiniz?

Karşı cins sizin hangi özelliğinize aşık olsun isterdiniz?
Cevapla 14 50

Evlilikte veya Sevgilikte birbirlerine yardımcı olmak kötü müdür?

Bana göre hayır ama bu yardım olayına karşı çıkan o kadar çok kişi var ki geçen videoya denk geldim. Bir tane abla şey diyordu kocamın ayağında sıkıntı var o yüzden ürün gördüm kocamın ayağında deneyeceğim diyordu ve...
Cevapla 2 3

Okumak istemiyorum ne yapabilirim?

Bakın kendimi açıklamam gerekirse kadınlarla iletişimim çok iyidir insanlarla iyi iletişim kurarım yetenekliyim ve sorunum okulda başarısızım okulda en mal insan bile 100 yaparken yapamıyorum ben kendime güveniyorum iyi...
Cevapla 1 2

İlişkide cinsellik yaşanmıyorsa, başkalarıyla mesajlaşmak aldatma sayılır mı?

Arkadaşlar geçen bi arkadaşımla otururken bana sevgilisiyle cinsellik yaşamadığını bunun için dm den cinsellik amaçlı kızlarla konuşmasının aldatmak sayılmadığını bunları erkek arkadaşına söylemeden görmezden geldiğini...
Cevapla 15 39
Cevapla 4 7

Kocamın tesisleri şişiyor ne yapmalıyız?

Sağ tesisi şişmiş inat ediyor doktora gitmiyo bide çok gergin arkadaşlar neden böyle bide çok ağrımıyor diyo ama bi durgun hiç eskisi gibi davranmıyor Ciddi bi sıkıntı mı bişi olur mu
Cevapla 0 8

Seninle çok iyi anlaşabileceğimi sanıyodum diyip bunun çaba göstermeyen kıza ne denir?

Yemin edrrim kizlarin samimiyetine kalbine inanmiyorum nefret eder oldum
Cevapla 1 0

Yaşadığın en kötü olay yaşanmasaydı sence ne olurdu?

Çok güzel şeyler olurdu kaybetmezdim Çok sevdiğim birini hala hayatımda olurdu ve ben yaşıyor olurdum gerçek manada yaşayan bir ölüyüm artık
Cevapla 0 4
Cevapla 34 30
Cevapla 3 5

Bugün sizin menüde ne var?

Ne yiyeceksiniz? Ben bunları yaptım
Cevapla 7 13
Cevapla 3 3

Evinizde evcil hayvan var mı?

Benim içeride 3 kedim ve 1 köpeğim var 💜
Cevapla 36 47

Kindar birimisiniz?

Yoksa size yapılan yanlışı hemen unuturmusunuz?
Cevapla 4 3

Eski ilişkinin toksik olması yeni ilişkiyi olumsuz etkiler mi?

Şöyle ki; Eski ilişkinin toksik olması yeni ilişkinde de aynı şeylere maruz kalma korkusuyla önlemler almaya iter mi seni? Hani sütten dili yanan yoğurdu üfleyerek yer ya o misal.. 😀
Cevapla 1 12
Cevapla 0 10

Abimin babamı doldurmasıyla beni dövdürtdü ben bu aileden erken kurtulmak istediğim de haklı değil miyim?

Bi kaç gündür bunu yapıyordu, bana kafanı keserim, seni kötü yaparım falan diyordu. Şimdide beni kışkırttı bende bağırınca babam gelip bana vurdu. Annemde onun gibi babamı dolduruyor. O yüzden 17 yaşında nişanlandım. 2 ay...
Cevapla 0 5

Sizde bazen yolumu gözleyen biri olsa diyor musunuz?

Yoksa sevgili başa bela, hiç istediğim şey değil ama bazen oluyor işte 🤣
Cevapla 2 7

Beşiktaş - Neftçi maçı nasıl sonuçlanır?

İlk maçı 3-1 Beşiktaş kazanmıştı, bu maçta nasıl sonuçlanır? Ben kayıp edeceğini düşünmüyorum ama ne yazık ki bazı zamanlar basit hatalar yapıyorlar.
Cevapla 2 4

Gerçekten büyük memeli ya da küçük memeli olduğunu nasıl anlarsın?

İncecik belli birinin memesi büyük mü yoksa küçük mü olduğunu nasıl anlar
Cevapla 0 12

Kumral saç açma, koyu kahve ve siyah boyama işlemlerinin ardından akınca ne renk olur?

Sacim kumral gibi bişey di açtım açıcı ile bakır yaptim çok turuncu oldu dibi koyu kahve ile boyadim mal gibi durdu siyah mavi yaptım her yerim boya gi geçer mi bide akinca ne tür renk olur aydinlatiiin beniiii
Cevapla 0 1

Tadınız yoksa ne yaparsınız da deşarj olursunuz?

https://www.youtube.com/embed/BbA2H483Zrc Kafamız güzel olsa da zihnimizdeki karmaşada boğulsak.
Cevapla 0 5

Birinden aşırı hoşlanmana rağmen ona adım atmana mani olan nedir?

Selamss hoşlandığın kişiye açılmana engel nedir/ne olabilir¿ her yerden engellemiş kurt bakışlım sjsj https://www.youtube.com/embed/_UuL_7Kbifs Baaak, şarkıyı dinleyin 😅 Günün sözü ol: “senin ışığını söndürüp,...
Cevapla 71 76

Hayatınızda birini severek ayrıldınız mı?

Neden ayrılmak zorunda kaldınız?
Cevapla 31 5

Kafayı yiyicem 2 senedir kabızlık sorunu yaşıyorum?

Yaltırmadıgım test kaldı bı çare bulamadım Allah'ın aşkına geçmişte böyle sorun yaşayıp çözüm bulan varsa bana söylesin ya da fikir verin hayatım alt oldu 2 senedir
Cevapla 1

Şu an hangi tatlı için "olsa da yesem" dersiniz?

Selam KScanlar, Ben hızımı alamayıp yemeye devam ediyorum, şimdide tatlı yemeye geldik. Şu görüntü iştahımı kabartmaya yetti. Sizin şu an "olsa da yesem" dediğiniz o tatlı nedir?
Cevapla 47 43

Çok sinirliyim ne yapacağım?

Beni kınamayın. Sinirlerimi kontrol edemiyorum. Anneme çok sinirliydim şiddetli kavga ettik bahçedeydim taş attım anneme :( çok canım yanıyor şu an çok pişmanım ne yapacağım
Cevapla 4 9

Bir erkek neden bir kızın her dediğine güler?

Allah aşkına ya sinir olmaya başladım, bir tanıdığım var öyle çok samimi değiliz, söylediklerimin içinden komik şeyleri seçip gülüyor hadi buna tamam ama normal bir şekilde konuşurken de ne desem gülüyor baya kocaman...
Cevapla 2 2

Sevilmemek çok acı değil mi?

Bir insanın sevilmemesi çok acı değil mi? Sürekli sevdiği insan tarafından aşağılanması reddedilmesi ezilmesi çok iğrenç bir duygu vermiyor mu?
Cevapla 2 4
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨