1 aylık sevgilinin evinde kalacağım, sizce ileri gider mi?
Arkadaşlar yarın 1 aylık sevgilimin evine gidip 3-4 gün kalıcam ama ister istemez bir tedirginliğimde var çünkü ilk kez başbaşa olucaz ona kalsa dışarı çıkarız gezeriz eğlenmeye gideriz film izler yemek yaparız falan...
Kendimi cinsellikte yetersiz görüyorum, ne yapmalıyım?
İlişki esnasında kasmayı geçin kaçıyorum resmen o kadar yol denedik eşimle ön s*visme alkol ama kendimi kasıyorum elimde değil beni anlayan yardımcı olacak kimse var mı psikiyatri bu duruma iyi gelir mi cinsel terapiler...
28 yaşında bakire olmak artık saçma geliyor, sizce de öyle değil mi?
18 indekiler günümüzde ilişki yaşarken ben ne bekliyorum diyorum bazen. Eşime özel olsun istiyordum ama eşimin hiç de özel kalacağını sanmıyorum benim için. Buna göre eş adayı elersem zaten arap tiplilerle karşılaşırım. E...
Dürüst ol! Daha önce hiç aldattın mı?
Her aldatma sorusunda yok ben yapmam, yok benim karakterime mizacıma ters bilmem ne yorumlar dökülüyor soruya. Peki kim bu aldatanlar yav
Ya flört ettiğim kişi mesajda böyle yazdı ve ne diyeceğimi bilemedim sizce beni önemsiyor mu yoksa dış görünüşe mi önem veriyor?
Bu arada kilom 79 ve 160 boyundayım
Kızlar sadece 1.80 üstü erkeklerle mi sevgili olur?
7 saattir dışarıdayım sadece uzun boylu erkeklerin yanında sevgilileri vardı boyunuz uzun değilse kızları unutun beyler.
Haziran ayında yapılan adalet bakanlığı alımlarının mülakatları ne zaman açıklanır sizce?
Yaklasik 2 ay oldu hala tık yok ne zaman aciklanir?
Trafikte neden çok sinirli oluyor insanlar?
Araba kullanırken ister istemez bir gerginlik oluyor neden böyle oluyor?
Erkek bakmak kız baktırmak mı ister?
Kızlar baktırmak erkek bakmak mı ister? Mesela kız açık giyiniyor erkekte bakıyor iki tarafdada suç yok mu? O kızın hoşuna gittiğine eminim erkeklerin bakması?
En son ne zaman kendinle baş başa kaldın?
" Kesinlikle gerçekleştirmek istediğin şeyler için hızlan.. Boş umutları defet.. Eğer kendinle ilgiliysen hala mümkünse kendi yardımına kendin koş.." Marcus Aurelius..
Hayatınızda yükünüzü hafifleten, yanınızda olan insanlar var mı?
İyi ki varlar dediğiniz?
Karşı cinsin neyinize aşık olmasını isterdiniz?
Karşı cins sizin hangi özelliğinize aşık olsun isterdiniz?
Evlilikte veya Sevgilikte birbirlerine yardımcı olmak kötü müdür?
Bana göre hayır ama bu yardım olayına karşı çıkan o kadar çok kişi var ki geçen videoya denk geldim. Bir tane abla şey diyordu kocamın ayağında sıkıntı var o yüzden ürün gördüm kocamın ayağında deneyeceğim diyordu ve...
Okumak istemiyorum ne yapabilirim?
Bakın kendimi açıklamam gerekirse kadınlarla iletişimim çok iyidir insanlarla iyi iletişim kurarım yetenekliyim ve sorunum okulda başarısızım okulda en mal insan bile 100 yaparken yapamıyorum ben kendime güveniyorum iyi...
İlişkide cinsellik yaşanmıyorsa, başkalarıyla mesajlaşmak aldatma sayılır mı?
Arkadaşlar geçen bi arkadaşımla otururken bana sevgilisiyle cinsellik yaşamadığını bunun için dm den cinsellik amaçlı kızlarla konuşmasının aldatmak sayılmadığını bunları erkek arkadaşına söylemeden görmezden geldiğini...
Kocamın tesisleri şişiyor ne yapmalıyız?
Sağ tesisi şişmiş inat ediyor doktora gitmiyo bide çok gergin arkadaşlar neden böyle bide çok ağrımıyor diyo ama bi durgun hiç eskisi gibi davranmıyor Ciddi bi sıkıntı mı bişi olur mu
Seninle çok iyi anlaşabileceğimi sanıyodum diyip bunun çaba göstermeyen kıza ne denir?
Yemin edrrim kizlarin samimiyetine kalbine inanmiyorum nefret eder oldum
Yaşadığın en kötü olay yaşanmasaydı sence ne olurdu?
Çok güzel şeyler olurdu kaybetmezdim Çok sevdiğim birini hala hayatımda olurdu ve ben yaşıyor olurdum gerçek manada yaşayan bir ölüyüm artık
Sevdiğin kişi ile fakir bir hayat mı, sevmediğinle zengin bir hayat mı?
Hangisini seçersiniz arkadaşlar?
Sevgilim çok tatlisin diyor sürekli ama bana samimi gelmiyo?
Siz dermisiniz öyle gormeditiniz birine
Eski ilişkinin toksik olması yeni ilişkiyi olumsuz etkiler mi?
Şöyle ki; Eski ilişkinin toksik olması yeni ilişkinde de aynı şeylere maruz kalma korkusuyla önlemler almaya iter mi seni? Hani sütten dili yanan yoğurdu üfleyerek yer ya o misal.. 😀
Abimin babamı doldurmasıyla beni dövdürtdü ben bu aileden erken kurtulmak istediğim de haklı değil miyim?
Bi kaç gündür bunu yapıyordu, bana kafanı keserim, seni kötü yaparım falan diyordu. Şimdide beni kışkırttı bende bağırınca babam gelip bana vurdu. Annemde onun gibi babamı dolduruyor. O yüzden 17 yaşında nişanlandım. 2 ay...
Sizde bazen yolumu gözleyen biri olsa diyor musunuz?
Yoksa sevgili başa bela, hiç istediğim şey değil ama bazen oluyor işte 🤣
Beşiktaş - Neftçi maçı nasıl sonuçlanır?
İlk maçı 3-1 Beşiktaş kazanmıştı, bu maçta nasıl sonuçlanır? Ben kayıp edeceğini düşünmüyorum ama ne yazık ki bazı zamanlar basit hatalar yapıyorlar.
Gerçekten büyük memeli ya da küçük memeli olduğunu nasıl anlarsın?
İncecik belli birinin memesi büyük mü yoksa küçük mü olduğunu nasıl anlar
Kumral saç açma, koyu kahve ve siyah boyama işlemlerinin ardından akınca ne renk olur?
Sacim kumral gibi bişey di açtım açıcı ile bakır yaptim çok turuncu oldu dibi koyu kahve ile boyadim mal gibi durdu siyah mavi yaptım her yerim boya gi geçer mi bide akinca ne tür renk olur aydinlatiiin beniiii
Tadınız yoksa ne yaparsınız da deşarj olursunuz?
https://www.youtube.com/embed/BbA2H483Zrc Kafamız güzel olsa da zihnimizdeki karmaşada boğulsak.
Birinden aşırı hoşlanmana rağmen ona adım atmana mani olan nedir?
Selamss hoşlandığın kişiye açılmana engel nedir/ne olabilir¿ her yerden engellemiş kurt bakışlım sjsj https://www.youtube.com/embed/_UuL_7Kbifs Baaak, şarkıyı dinleyin 😅 Günün sözü ol: “senin ışığını söndürüp,...
Kafayı yiyicem 2 senedir kabızlık sorunu yaşıyorum?
Yaltırmadıgım test kaldı bı çare bulamadım Allah'ın aşkına geçmişte böyle sorun yaşayıp çözüm bulan varsa bana söylesin ya da fikir verin hayatım alt oldu 2 senedir
Şu an hangi tatlı için "olsa da yesem" dersiniz?
Selam KScanlar, Ben hızımı alamayıp yemeye devam ediyorum, şimdide tatlı yemeye geldik. Şu görüntü iştahımı kabartmaya yetti. Sizin şu an "olsa da yesem" dediğiniz o tatlı nedir?
Çok sinirliyim ne yapacağım?
Beni kınamayın. Sinirlerimi kontrol edemiyorum. Anneme çok sinirliydim şiddetli kavga ettik bahçedeydim taş attım anneme :( çok canım yanıyor şu an çok pişmanım ne yapacağım
Bir erkek neden bir kızın her dediğine güler?
Allah aşkına ya sinir olmaya başladım, bir tanıdığım var öyle çok samimi değiliz, söylediklerimin içinden komik şeyleri seçip gülüyor hadi buna tamam ama normal bir şekilde konuşurken de ne desem gülüyor baya kocaman...
Sevilmemek çok acı değil mi?
Bir insanın sevilmemesi çok acı değil mi? Sürekli sevdiği insan tarafından aşağılanması reddedilmesi ezilmesi çok iğrenç bir duygu vermiyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer