Fibrinojen, crp ve sedimentasyonun neredeyse 2 senedir sürekli yüksek çıkması ve herhangi bir ilacın etki etmemesi nedeni nedir?

Fibrinojen, crp ve sedimentasyonun, neredeyse 2 senedir sürekli yüksek çıkmasıve serum, iğne ve antibiyotikle hiç düşmemesi, etki etmemesi sebebi nedir? Aynı şeyi yaşayan var mı? Ya da yaşamış?

Fibrinojen, crp ve sedimentasyonun neredeyse 2 senedir sürekli yüksek çıkması ve herhangi bir ilacın etki etmemesi nedeni nedir?
Cevapla