Flortüm hem beni rahatsız etme bi daha yazma diyor sonra kendisi yazıyor devamli boyle?
Devamlı bu döngü şeklinde boyle
Cuma günleri hangi dizileri izliyorsunuz?
Cuma gününüzün vazgeçilmez dizisi hangisi?
İlişkim hakkında bir şey danışcam lütfen detaylara bakın?
Biz sevgilimle aynı memleketteniz , aynı şehirde yaşıyoruz. Ben memleketimizi çok seviyorum cunku küçüklüğümden beri ailemle birlikte farklı şehirde yaşadık 16 17 sene ve sevgili olmadan önce , ben burayı çok seviyorum ve...
Hayata bunun için gelmişim dediğiniz ne var?
Ders çalışmak için gelmişim resmen. Boş zamanlarında naparsın? Ders çalışırım. Hayatsızlık.
Erkek arkadaşımın parası yok?
Selamlar. 1.5 senedir birlikteyiz ciddi düşündüğümüz bir ilişki. Ben özelde öğretmenim. O da şu an öğrenci tanışmadan önce okulu uzatmış şu an pişman. Mezun olunca o da öğretmen olacak. Ben rahat büyüyen biriyim....
Arkadaşlar kısmetim mi kapalı benim?
Kimi beğensem istesem sevsem ya sevgilisi ya da flörtü çıkıyor 7 8 kere oldu bu hiç istediğim olmadi bu durumda ne yapmam lazim
Dubai çikolatası neden bu kadar abartılıyor ya nesi güzel?
Ülker olanını aldım yedim, onda bile şeker komasına giricektim midem bulandı. Aşırı tatlı ve aşırı tatlı mide bulandırıcı gerçeği kim bilir bunun on katı tatlıdır millet kuyruğa giriyor almak için hatta markette Dubai...
İlk dans unutulur mu?
her şey bitse bile.. Sevdiğiniz insanla ilk dansınızı unutabilir misiniz?
Bu kadar mesgul olmak mumkun mu?
Bir insan mesaja 20-30 saat bakmayacak kadar meşgul olamaz dimi
Kadın 32 Erkek 46 yaş farkı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kadın hiç ewlenmedi. Erkek 1 kez evlendi cocuklu
Eşimle hiç işimiz olmuyor neden böyleyiz?
Hiç içimde ona karşı istek yok bana dokunmasını hiç istemiyorum ve bir senedirde artık olmuyor neredeyse normal mi sizce boşanamıyorumda çocuğum var
Güzel şeyler olduğunda kutlamayı sever misin?
Veya nasıl kutlarsın? Herkese benden kahve hadi iyisiniz 😅 şakirlere ve şakiyelere hiçbir şey yok😏
Ev sahibi bize ihtiyaç davası açtı ne yapabiliriz?
Biz 2 yıldır oturuyoruz kirayı elden alıyor ama imzalarımız var imza atıyor. Diğer türlü ödeme kabul etmiyor. İki tane evi var diğer evede kızını otutturdu. Çok fena bi kadın kiraların 700 800 olduğu zamanda bize...
Usta birliğinde nişanlımı ziyaret edebilir miyim hafta sonu?
Usta birliğinde kendisi hafta sonu pazar günü ziyarete gitsem alırlar mı? Nişanlısı olmam sorun olur mu? Şartlar nedir
Hiç mesleğinizi bırakmayı düşündünüz mü?
Ah olamadık ki babası zengin aşko kuşko kız🌧
Geçmişe dönseydiniz kaç yaşında olmak isterdiniz?
Ben 17 yaşımda olmak isterim bu kafayla tabi 🙂
8 bardak büyüsü?
Fazla rüya gören biri değilim ama rüya girdugum zamanlarda da hep böyle 3 harfli veya büyü gibi şeyler görüyorum bugünde ilkkez Ayetel Kürsi okuyup yattım ve ruyamada evin içinde annemle bana 8 bardak adında bi büyü...
İşe girdim ve 6. gün kaçmak istiyorum?
merhaba ben grafik tasarımcıyım bir özel okula cv bırakmıştım. Ancak şu an burdan kaçmak istiyorum sanırım çalışmak bana göre değilmiş bunu anladım. çok zayıf ve korkak bir insanım. bana dediler ki tasarım yapacaksın ama...
Hafta sonu disarda mi? Evde mi kahvaltı yapılsa? Sorunu sizde de oluyor mu?
Disari daha güzel ye iç kaç )) Evde hazirla , topla pfff
Bugun buluscagım yakın kız arkadasımı nasıl ekerim?
hic bulusmaya gitmek istemiyorum ama iki gun oncesinden ayarlanmıs bir seydi sabah da heyecanlı heyecanlı onun hakkında biseyler yazmis nası ekicem bilmiuorum kırmafan bi bahaneniz var mi
Din ile ilgili?
Lütfen linçlemeden cevap yazarsanız sevinirim. Ben bundan yaklaşık 4 yıl önce düzenli namaz kılıyordum ancak liseden sonra ünv geçtiğim için yorulup bırakmak zorunda kaldım kısa bir süre önce tekrar başlamıştım dua etmek...
Göğüsüme iğne batıyor gibi hissediyorum çok korkuyorum?
Yaklaşık 3-4 gündür göğüslerime iğne batıyor gibi öyle bir acı var canım yanıyor
Şimdi arkadaşlar bir kız var şarkıda ali ismi geçiyor diye şarkıyı hemen değiştirmeye çalışıyor sebebi nedir?
İki sefer farklı zamanlarda farklı şarkılarda bu durum yaşandı Tahminen eski sevgilisidirde bu kız bu şekilde davranarak daha onu unutmamış mı ona öfkelimi bunu irdelemelimiyim ne tavsiye edersiniz arkadaşlar benim aklıma...
İzlediğim dizideki hayatı yaşamaya başladım normal mi?
İzlediğim bi gençlik dizisindeki hayatı yaşamaya başladım üniversitede resmen aynı şeyler olmaya başladı dizide iki kız arkadaşın yaşadığı olaylar var ve son zamanlarda arkadaşımla benzer şeyler yaşıyoruz bu normal mi? Az...
Sevgilimi ilk ben öptüm sonraki aşamalara adım atmak için ondan bir hamle mi beklemeliyim yoksa ben mi adım atmalıyım?
sevgili olduğumuz zaman önce ben öptüm sonrasında da olaylar iki taraflı gelişir gibi oldu ama ilişkiyi bir adım daha ileriye taşımak konusunda sizce yine adım atmalı mıyım yoksa ondan bir adım mı beklemeliyim? kafam karışık
Ailemden annemden babamdan tiksiniyorum?
Herkes kendini geliştirdi bi bunlar geliştiremedi fakir fakir yaşıyoruz allah belalarını versin napıcam ben ya
Çok acil halıya ve çay döküldü bir çaydanlık annem beni gevertcek lütfen plisss?
Annem görmeden bembeyaz yapmam lazım ,😨😰😰
Ağız kokusu takıntım var günde 5 naneli şeker yiyorum bir zararı olur mu?
Ağız kokusu takıntım var en ufak bir şey yesem bile mesela bisküvi hemen naneli şeker yiyorum günde 1 naneli sakız 5 naneli şeker yiyorum dün uyumadan önce naneli şekeri 5 saat önce yememe rağmen nane ve diş macunu...
En sık kullanmış olduğunuz sosyal hesap hangisi?
En sık kullanmış olduğunuz sosyal hesap hangisi? Twitter İnstagram K-S Facebook Tiktok
"Duvara bantlanmış muz" adlı eser, 1 milyon dolardan satışa çıkıyor. Sanat eseri sence nasıl olmalı?
Duvara bantlanmış muz adlı eser, 1 milyon dolardan satışa çıkıyor. Bu eseri hatırlıyor musunuz? Art Basel Miami’de Maurizio Cattelan, sıradan bir muzu güçlü bir bantla duvara yapıştırıp “Komedyen” adını verdi. Satılmadı...
Aldatıldım hala daha çok seviyorum?
üşenenler 1. ve 4. satırı okumanız yeterli olur telefonunda eski sevgilisiyle 2,3 tane fotoğraflarını ve esc ile fotoğraflarını görmüştüm normal bir fotoğraftı açık değildi gizlisine atmıştı sonrada ben çaktırmadım hiç...
Kürt kızları çok mu altıncı?
Çok altın istiyorlar diye biliyorum Esmer bir kürt kızı ile evlenmek istiyorum.
Annem ve eşim arasında kaldım ne yapmalıyım?
Merhaba. Ben 3 yıllık evliyim henüz çocuk yok. Eşimle severek evlendik hala da seviyoruz birbirimizi. Ama sürekli aileler yüzünden kavga ediyoruz. Son bardağı taşıran konu annem oldu. Annem bel fıtığı hastası 4 5 aydır...
Bugün günaydın mesajı almamış olanlara günaydın diyelim mi?
Günaydın mesajı almamış olan herkese günaydın, mutlu sabahlar
İşyerlerinde mobbing yaygın diye başvurmaya çekiniyorum biraz ne yapmalıyım?
Mecbur girmem lazım bir yerden baslamam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer