Bir erkek neden 1 ay sonra arar? bu adamın derdi ne benden hoşlanıyor mu? buluştuk bana kanka dedi?

Ben bundan 4 sene önce oturduğum semtte işe girmiştim benim iş arkadaşımın yanına gelem bir çocuk vardı benimle konuşmuyordu ama bana devamlı bakıyordu artık en sonunda fark ettim hatta bir defasında motorunu park ediyordu bende dışarıda oturuyordum ama elindeki işi unuttup bana öylece bakıyordu bir defasında yine geldi o arkadaşımı görmeye içeri girdi ben vardım kimse yoktu beni fark edince kızardı dedim burada değil tamam demesiyle gitmesi bir oldu ama utandı bakamadı yüzüme …Derken ben oradan çıktım istifa ettim , aradan 1 sene geçti bu benim peşime takıldı işlek yerde oturuyorum , kapımın önünde kafeler vs var peşime takıldı ama beni fark et derecede apartmana girdi arkamdan ben hiç yokmuş gibi davrandım normal şekilde çıktım yukarı zaten bizim apartmanda iş yeride var bu oraya girecek gibi yapıp durdu sonra ben bakmayınca gitti Yine kapımın önünden aylar sonra durağa kadar takip etti Neyse 2022 geldi bu sefer gece 23 gibi semt girişimde motorla önümü kesti naber dedi yüzüme bakamadan bende hemen uçtum oradan. Neyse tüm bunlardan sonra bir kaç ay önce ben bunu yanlış numara olmuş gibi aradım Sonra kusura bakmayın dedim kapadım , bu wpeden bakmış kim diye kaydetmiş numaramı , aradı beni wpeden yanlış beni aramışsın dedi yanlış oldu dedim konuyu kapattım yazmadım daha Bu durumlarıma vs bakıyordu bende gittiğim şehirden konum attım aradan 2 saat geçti geçmedi bu bulunduğum şehire gelmiş oda durum atmış 3 gün sonra falan sildi numaramı , aslında ben öyle sandım çünkü 1 ay sonra beni wpeden çaldırdı kapadı pp olmadığı için kimsiniz yazdım cevap vermedi … 1 ay kadar geçti yine ben yaptım aynısı dönüş yaptı aradı açtım falan konuştuk telefonda , dedim yanlışlık oldu heralde yok önemli değil falan dedi beni birazda telefonda tutmaya çalıştı. Neyse ben senin durumlarını görüyorum REİS dedi…Bir kaç gün telefon , wpede konuştuk ama normal flört arkadaş gibi değil Neyse buluştuk , haraketleri biraz tuhaftı , böyle bir anda oturuyor bir anda kalkıyor , espirili ama aklına geleni direkt söylüyor kırıcı değil ! Neyse otururken ayaklarını bir anda yere vurdu bana bir kaç kez kanka dedi sonra alakasız şekilde bir anda telefonunu çıkarttı bak sana kimi arayacağım dedi bit kadını aradı ama abla dediği kafın 50 küsür yaşında , hapörlere verdi geyik yapıyor sonra ben gidicem diye kalktım gözlerini dikti bana otur dedi , sıkıldıgımı anlayınca , kapadı telefonu ben gidicem gidicem dedim biraz fazla söyledim bunu neyse açtı bana konuşanları vs izletti ben hala şok içindeyim derkennn , akşamında aradı sonra kesildi ben yazdım dönüş olmadı aradım seni arayacağım dedi 1 ay sonra aradı bende açmadımda dönmedim de
Bir erkek neden 1 ay sonra arar? bu adamın derdi ne benden hoşlanıyor mu? buluştuk bana kanka dedi?
Cevapla