Çok özgüvensizim napmaliyim?
Herkes beni yargılıyor her konuda gerçek bir arkadaşım yok ablalarim bana iyi davranmıyor kendi istediğimi dile getiremiyorum bana konuşma hakkını vermiyorlar sonra da neden konusmadigma kızıyorlar ve her sevgili...
Büyü neden bu kadar sıradanlaşıyor?
Büyü çok yaygınlaştı gibi hissediyorum gerçekten öyle mi? Neden böyle?
Sari sacli oldugum icin erkekler ciddi bakmiyor?
ilk bulusmalardan temasa gecip eve cagiriyorlar oyle biri olmadigimi anlayinca birakanlar oluyor gercekten sadece sac rengi yuzunden esc gibi muamele görüyorum sonradan anliyorlar oyle oldugumu kiymetimi bilmiyorlar
Gece temiz havada yapılıcak en güzel aktivite sizin için nedir?
Haha, Bizim ki sıradan Fakat en güzel şey bir arkadaşla Oturup temiz havada keyif yapmak gibisi yok. dun yapamadığımız bugün yaptık. Bugünde black tarz olsun. W/Batuhan (Batusta olur )😂🤭💙
Sizce öğretmenin buna hakkı var mı?
Merhaba. Ben meslek eğitimi alıyorum. Öğretmenim son derste konusu açıldı dediki ben verdiğim modellerin başkalarına öğretilmesine karşıyım. Hakkımı helal etmiyorum. Zaten o öğreteceğiniz kişi de hayır bulamaz bu...
Severek ayrıldım?
sevgilimi yaptıgı saygısızlıktan dolayı (bile bile uc gun boyunca yazmadı) engelledim pişman degılım ama bır sekılde ulasmasını ıstıyordum sizce aklı basına gelir mi ne yapmalıyım cok ozledım aslında
Erkekler neden takıntı yapıyosunuz?
Aldattığınız, yapmadıgınızı bırakmadıgınız birisine neden ısrarla geri dönmek istersiniz yani neden takıntı?
Moreliniz bozulunca düzeltmek icin ne yaparsınız?
hemen arkadaşlarımı ararım. Buluşabilirsek direkt "terapi seansı" başlar zaten sjjsjs 😎 Buluşamazsak da telefonla sabaha kadar konuşuruz, kahkahadan ağlamaklı moda geçiyoruz. Moral bozukluğu bizde fazla yaşamıyor çünkü...
Hatalarınızdan ders mi çıkarırsınız şaka mı?
Ben travmalarını gülerek anlatan o kadınım nfnx
Tipsiz erkeklerde özgüven olmalı mı?
Ben tipsizim 32 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Kadınlar sadece tipe baktıkları için hiç denemedim. Özgüvensizim. Bence zaten benim gibi tipsiz erkeklerde özgüven çok komik duruyor. Bir arkadaşım var tipsizlikte çağ açıp...
Onlyfans nerden açılır?
Maddi durumum yok ve en sonunda buna karar verdim nasıl yapılır nerden girilir bilginiz var mı?
Mesajıma bakmayan erkek o ara birisinin takip isteiğini kabul etmiş?
Bakamadıım metrodaydım kalabalıktı dedi Niye bu kadar yalancısınız bakmıcam mesajlarına hak edıyo
Yargılamayın lütfen çözüm odaklı olun babasını bilmediğim bebegi taşıyorum doğunca hastanede sosyal hizmetlere vermek istiyorum?
Sanırım 9. Aya giriyoruz doğuma az bi süre kaldı ailemden yakınlarımdan arkadaşlarımdan bi kişi dahi bile bilmiyor hamile oldugumu sadece ben ve Allah biliyor ekonomik durumum yok bebegi götürebilecek biyerim yok doğunca...
Aşk için mi yoksa çocuk için mi evlenirsiniz ?
Sadece çocuk sahibi olabilmek adına mı evlenirsiniz? Yoksa sevdiğiniz kişi ile bir ömrü paylaşmak için evlenir, çocuğu sadece o aşkın meyvesi olarak mı görürsünüz?
İnstagram kısıtlama?
İnstagram da bir arkadaşımın beni kısıtladığını nasıl anlarım mesajıma normalde hep cevap verirdi 2-3 gün önce bi arkadaşın yaptığı terbiyesizlikten dolayı beni kısıtladı mı mesajı yazalı 6 saat oldu cevap yok
Sizce psikolojik mi?
Babamın ameliyat olduğu ilk bir ay hiç iştahım yoktu sürekli araştırma yapıyordum kabızdım acillere gittim dahiliyelere gittim sonra bir anda ne oldu bilmiyorum düzeldim yani semptomlarım azaldı şimdi on gün önce sabah...
Bahar dizisinin finalini nasıl buldunuz?
Bu kadar saçma bi dizi görmedim başta fıstık gibiydi sonlara doğru tekrarladılar ve yine final bi evlilikle bitti siz ne düşünüyorsunuz
Erkeklerden de hoşlanıyorum ama ayni derece kizlardan da hoslaniyorum?
İkisinide istiyorum neden
Kiram eksik ödeyemiyorum ev sahibi ile kavga ettim en kötü ne olabilir?
Cok kötü hissediyorum
Sizce şansımı deneseydim durumum farklı mı olurdu?
Ben tipsizim hiç kız arkadaşım olmadı. Ailem evlenmemi istiyor ama ben hiç denemedim bile. Sürekli tartışıyorlar benimle denemeden nereden biliyorsun diye. Aynaya bakınca görebiliyorum alacağım yanıtları. Deneseydim ne...
Allah in beni sevdiğini düşünmüyorum haklı mıyım?
Çok isyan ettim , adaletini sorguluyorum ve sorguladım. Elimde az uz imanım vardı o da gidecek gibi önceden olsa namaz falan kılardim şu an canım istemiyor, kendim için bile dua etmiyorum çünkü kabul edeceğini...
Neyin tatlısını seviyorsunuz?
https://youtu.be/hombPdCVVpg?feature=shared İyi geceler..✨
Eğlenceli gençlik film dizi önerir misiniz? Saçma sapan aşk 101 tarzı şeyler değil. Kaliteli bir şeyler. Yerli olsa daha iyi olur?
Film dizi gençlik temalı eğlence komedi
Annesi beni istemeye gelemezmiş yaşliymiş. Bunu söylemesi normal mi?
Biz erkek arkadaşimla evlenmeyi düşünüyorduk. Ikimiz de 40 yaşindayiz ikimiz de daha önce hiç evlenmedik. Ikimiz de kariyerli eğitimli insanlarız. Onun ailesi başka şehirde. O ise tek başina yaşiyor. Benim annem babam...
Günde ortalama kaç saat uyuyorsunuz?
Az uyku size yetiyor mu yoksa çok mu uyursunuz? Gün içinde hareketli misiniz?
Benim gibi balıketli kadınları niye kimse cekemiyor?
Yok acayip kiloluymuşum yok asırı cirkinmisim yok seni uyaran biri yok mu ya da beni fake sanıyorsunuz bir gün kıskanclıgınızı itiraf edeceksiniz o zaman her sey değişecek… siz seytansanız ben size pabucu ters giydiren...
Kendinize veya kendinizden bir şey aktarabilecek olsanız ne aktarırsınız?
Ben kendimden aktarırım ne olduğunu söylemicem xjxj
Krem renk bir etek beyaza boyanır mı?
Krem renk bir etek almışım ama beğenmedim rengini. Beyaz olsun istiyorum. Kumaş boyası tutar mı? Ayakkabı boyaları çok mantıklı geliyor nedense bana. Olur mu sizce?
Sağlıklı beslenmek söylendiği kadar pahalı mı?
Sağlıksız beslenen biri, özellikle sigara, alkol, cips türevleri veya fast food tüketen kişiler harcadığı parayı sağlıklı beslenmeye yöneltse pek bi fark olmayacağını düşünüyorum
Free takılıyorum ne demek?
Bi erkeğe hayatında biri var mı dedim verdiği cevap aynen bu +Ben free takılıyorum +serbestim yani bağlı değilim +🙃 Ne demek bu Allah aşkına?
Kaç yaşında araba sahibi oldunuz?
Yaş 33, ehliyetim bile yok. Ya tembellikten ya da sağlık sorunlarından :(
Evli bir erkeğin bayan arkadaşı olması normal mi?
Selam arkadaşlar. 4 senelik evliyim. Eşimin samimi olarak konuştuğu kız arkadaşı var. Onla kardeş gibiyiz diyor. Bense kıskanıyorum. Geçen gün fotoğraf cekilmisler. Elini kızın omuzuna atmış. Kıyameti kopardım tabi. Sizce...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer