Sorular: Aile & Toplum
Edepli iyi yetismis akıllı ve sevdiği kadının yanında evlenene kadar duracak olan bir erkek var mi?
22 yasındayım genç erkeklerde bu istikrar yok ama büyük de isteyemiyorum napicam bilmiyorum ama dertli bir kızım. sorunlarim var değişmem için sevilmem gerekiyor nolur biri çıksın artık kendi başıma yapamayacağım.
Birlikte gülemediğimiz bir erkekle ömür geçer mi?
Çok iyi ama bir o kadar da sıkıcı erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Karım ve kızım arasında sıkıştım kaldım?
İkisinde birbirinden ölümüne nefret ediyor evde iki düşman gibile birgün biri birini öldürecek diye korkuyorum. Kızım 17 yaşında. Öz anne kız birbirine nasıl böyle düşman olabilir aklım almıyor. Birbirlerine bir laflar...
Eşitlikçi yumasak erkek sevmiyorum?
Şöyle ataerkil bir toplumda büyümüş kadın çalışmaz koca çalisir eve bakar kafasındaki adam bana daha cazip ve erkeksi geliyor kadında çalışıp evin geçimine ortak olmalı diyen çulsuz g@vat yumuşak light erkeklerden. Dişil...
Allah tövbe eden kulunu her hatadan sonra gerçekten affeder mi?
Allahtan töhbe eden birisini allah affediyor mu yanlış anlamayın allah karşı hata yapmadığım sadece soru soruyorum
Arkadaşım beni seviyordu ama ben istemiyordum. Bugün de vefat etti. Vicdan yükünden nasıl kurtulabilirim?
Arkadaşım, bana aşıkmış, ben bilmiyordum. Sonra bana sevdiğini söyledi, ben de arkadaş olarak gördüğüm için reddettim. Birkaç kere daha denemişti, bu yüzden de arkadaşlığımı bitirdim. Ama bugün vefat haberini aldım. Şu an...
Ramazan geliyor diye hrycanlanmam saçma mı?
Ben her sene Ramazan geliyor diye heyecanlanıyorum heyecan basıyor ama çevrem tarafından bu durum alay konusu oluyor aç kalmak insanı heyecanlandırır mı diye haklılar mı
Cuma günlerini neden bu kadar seviyoruz, sizde de garip bir mutluluk oluyor mu?
Ben çok seviyorum yaa, nedenini bilmediğim şekilde mutlu oluyorum.
En yakın arkadaşım bana güven vermıyor nedense?
En yakın arkadaşım bana güven vermıyor nedense, kimseye bişey söylememek lazım bu devirde mesafelıyım ona nasıl davranmam napmam lazım bilmiyorum
Çok insan tanıyıp hiç yakın arkadaş grubun olmaması normal mi, sizde de var mı böyle bir yalnızlık hissi?
Mesela cok sosyal biriyim hatta esnafım iletişimim dogal duzgun. Ama mesafeli. Gün icinde bi sürü insanla iletisim kuruyorum. ama hicbiri yakın arkadasım degil. kendimi robot gibi hisediyorum. oysa istedigim kendime ait...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer