Sorular: Aile & Toplum
Sevgilim anneler gününde bana bişey almadı diye trip attım?
Haksız mıyım, alan oluyor yani şu an uzaktayız ama bana anne olunca kutlarım dedi, çok sinirlendim. Ben mi abartıyorum
Gitgide vazgeçtiğiniz şeyler oluyor mu?
Yeni birini tanıma isteği veya çabası tamamen yok oluyor gibi hissediyorum
Bizim vatandaşlar tarla-arsa alırken neden fiyat değerlendirmesi yapamıyor ve emlakçılara neden güvenmiyor?
Bizim Marmaris'e yakın bir köyde tarla vardı. 8 dönüm tarlayı 45 milyona satışa koyduğumuzda gelen en yüksek teklif 27 milyondu. Biz tarlayı 43'e sattık. İmar izni geldi. Adam 8 ev dikti evlerin tanesini 25 milyona sattı....
Tüketim çılgınlığı içinde kendini keşfetmeye çalışan bir karınca gibi hisseden var mı?
Merhametin bu dünyada çok önemli olduğunu düşünüyorum ve toplumsal olaylara farkındalığı yüksek olan insanlara hayranım. Ve şunu söylemek istiyorum, bu değişik dünyada hayatta kalmaya çalışan küçük karınca olarak kendimi...
Evlilik için düğün, nişan gibi gösteriş ve maliyet kokan şeyleri seviyor musunuz?
Yoksa tüm bu birçok saçmalığı ardınızda bırakıp gerçekten mutlu olmak için mi evlenmek istiyorsunuz?
Palu ailesi olayı sizcede abartılıyormu?
Bu olayı baştan sona detaylı anlatan bir video izledim ve pek de etkilenmedim, çok dehşet verici bir şey değil bence
Eski sevgilinizden beddua aldınız mı, sonra hiç pişman olup size yazdı mı?
Eski erkek arkadaşım ayrılırken anne olmamı çok istememe rağmen inşallah anne olmazsın diye beddua etmişti, şimdi de Anneler Günü mü kutlamış napıım şimdi
Özgüven eksikliği ve kendini savunamama sorunu için ne yapmalıyım, özgüveni nasıl arttırabilirim?
Özgüveni daha artırmak için
Konya’dan başka hangi şehre taşınsam iş ve yaşam koşulları açısından daha iyi olur?
Hem iş hem de yaşam koşulları uygunluğu olarak bana neresi uyar?
Sizede herkesin trip attığı oluyor mu?
İnsanlar için bazen trip makinası oluyorum valla, hiçbir şey yapmadığımızda bile kızlı erkekli trip yiyoruz 😂😂 İyilik yapmayacaksın insanlara valla sonra pişman ediyorlar seni.. Siz de çok trip çekiyor musunuz?
Sözlendim ama nişanlım çok soğuk ve mesafeli, bu ilişki böyle yürür mü?
İstanbul'a gelince gideceğim bir de
İnsan sevdiğinin yanında huzurlu hissetmelidir di mi?
Birisi var. Tam emin değilim. Bilmiyorum... Normal şartlarda kalbimin onunlayken huzurlu olması gerekir değil mi? Öyle olur yani... Ama benim kalbim hep "ama" diyor... Susmuyor da. Seviyorum ama... Aması var işte garip...
Sohbet edecek düzgün insan nerden bulabilirim?
Çok canım sıkılıyor, hiç arkadaşım yok ama birileriyle konuşmak istiyorum arkadaşça
Ablam her pazar günü geliyor çocuklarıda var ne yapmalıyım?
Bir pazar günüm var, o da hep böyle mahvoluyor yav bir insan niye her pazar gelir, başka gün mü yok artık, kendi evimde değil, babamın evi, onlar da kızmıyor gelmesinler artık şu pazar günleri gına geldi, diğer ablam...
Ben ona sarıldım ve ağladı?
Sarılıp çok duygusal bir konuşma yaptım. Bir baktım ki ağlıyor. Ben de ağladım o an. Sıkıca sarılıp sessizce ağladık. Ama arkadaşız.
Arkadaşlar insanlardan uzaklaşmak istiyorum bunun için ne yapmalıyım her hesabı kapattım İnsanlara artık eskisi kadar güvenemiyor?
İnsanları görmekten bıktım, bezdim. Onları görünce midem bulanıyor çünkü her sözleri yalan, bu yüzden herkesten uzaklaştım çünkü artık ben bezdim, kendimi hasta ettim, yeter artık, hep yalan sözler. Dün de aynısını...
Niye ailem gibi degilim?
Ailem çok akıllı ama ben deliyim. Hiç para biriktiremem, akıllıca harcama yapamam ve kimseyle geçinemem
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer