Sorular: Aile & Toplum
Kocanız bir kadından dayak yese ne yapardınız?
Benim kocam gayet erkeksi ve sert bir adam ama 113 kilo, 1.80'den de uzun bir kadın ikisi arbedeye girince onu baya dövdü, siz olsanız nasıl bir tepki verirdiniz?
Arkadaşları bir adama şaka yapıyor O adam o olaydan sonra hiç konuşmamış ve insanlardan kaçıyormuş normal mi?
Adam o kadar inatmış ki şaka yapalım demişler adama ben haberlerde görmüştüm ama o haberi bulamıyorum troll haber de olamaz eminim peki ben o haberi niye bulamıyorum ama adam da abartmamış mı ama bir kağıda evet bir...
5 yıllık sevgilim beni erkekle aldattı ve ayrılmakta istemiyor. Ailesine rezil etmeli miyim?
3 hafta önce telefonunda erkek n*deleri ve mesajlaşmaları gördüm. O gün her yerden engelledim ve iletişimi kestim ama evimi bildiği için beni staja giderken yakaladı. Ayrılmak istemediğini, anlık bir hata olduğunu...
Evlenmeden önce sadece kendine ev alan kadın bencil mi olur, yoksa kendini garantiye mi alır?
Biliyorsunuz artık kimseye güven olmuyor. Ben de bari evlenene kadar kendime bir ev alayım diyorum. Bu evleneceğim kocama bencillik mi olur?
Kadına nafaka ödeyen erkekler sünepe mi sizce?
Hiçbir kadının sert ve tehlikeli bir erkekten nafaka isteyecek cesareti yok bence
Sizden daha az kazanan, statüsü düşük bir erkekle gerçekten güvende ve gururlu hissedebilir misiniz?
"Gönlü güzel olsun" edebiyatını bir kenara bırakın. Sizden daha az kazanan, daha az popüler bir erkeğin yanında kendinizi gerçekten güvende ve gururlu hissedebilir misiniz, yoksa bu bir ütopya mı?
İstanbul'da oturanlar hangi ilçede, İstanbulun hangi semtinde oturuyorsunuz?
Merak ettim, nerede oturuyorsunuz, İstanbul’un neresindensiniz
Bir kürd olarak soruyorum Turk kızlar, Türk erkeklerinden ne istiyor?
Mis gibi erkekleriniz var. Şiddet yok, baskı yok, yardım etme var, yemek yapanları bile var. Ve yakışıklılar da. Sahi siz Türk kızlar ne olmasını istersiniz mesela? 🤣
25 yaşından büyükler küçüklere bir tavsiye nasihat bırakın?
İlki benden olsun. Kendinize hakkınıza girmeyin. Birini sevmek, emek vermek sizi ziyan eder. Kendinizi sevin. İşinize gücünüze bakın.
Bu erkekler sürekli kavga ediyor kaf göz hiç acımıyor mu be canınız?
Ben yanağıma bir darbe aldım, hala acıyor, gözüme vuruyor acısı
Hayatinizdan birini kaybetmek mı daha kötü kendinizi kaybetmek mi daha kötü?
Hayatınızda birini derken değer verdiğiniz biri ki ben bunun çok kötü halini yaşadım inanın bana insanın kendini toplaması daha kolay ama değer verdiğiniz birini kaybetmek tarifsiz bir acı
Nişan sürecinde çok yıprandım sizde de böyle mi olmuştu?
Biz farklı şehirlerde yaşıyoruz sevgilimle. Erkek arkadaşımın bu süreçte babasıyla arası açıldı ve çok az görüşüyorlar ailem de tam olarak kendilerine muhatap bulamıyor her şeyi benim halletmemi istiyorlar. Onları da...
Ayrı yaşayan eş nafaka ödermi?
Boşanma olmadı ama eşimden şikayetçi oldum, uzaklaştırması var. Eve gelmiyor, çocuk da var, para da göndermiyor. Ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer