Kayınvalide, Hanım Efendi iyimser olan ;
Kaynana , Cehennemi yaşatan mi oluyor 🙄
Farki ne bilen var mı 😀 ?
Kaynana , Cehennemi yaşatan mi oluyor 🙄
Farki ne bilen var mı 😀 ?


Vala cok drgisik her bir kayinvalide var kizi gibi davranir bazi kayinvalide off zehir yasatir ben tek cocugum annem kizigibi sever yaw😀😀 ins pyle olur tabi
Tek cocuk isen isiniz zor bence 😂
Bilmiyorum genelde tek cocuk olunca anneler kiskaniyor Fazlasiyla. Insallah umdugun gibi olur
İkiside önemli şahıslar biri tek sözüyle güldürür diğeri tek sözüyle öldürür...
Kaynanaya düşesin seni 😁
Bana cene yapabilecek bir kaynana yok kapimin önünden geçemez haddini bilmezse 😂😂
Teşekkürler sipirmin😀😀
Ricalar yakışıksız ☺
😊😊sensin o bal
Bendemi yakışıksızım 😅🙊
Evet 😂😂
Uyuz yunus 😃
Buyrun benim o Nasıl yardımcı olabilirim 😊😊😊
Dusuncem bunu 😀
Düşün hadi😀😀
Acele etme dur 😂
Tamam gece uzun😂😂
Güzel bakış açısı bence de öyle:D
Anlamlandirinca boyle bisi çıkıyor ortaya bilemedim 😂
elitlik
Cevap
9Cevap
Kayın oğlanın anası kayınvalide, damatların korkulu rüyası da kaynana, ıııy bir kaşık suda boğacaam
Dertlisin 😂😂
Sorma yaa şeytan görsün yüzünü sırat köprüsü açılsın da tam bana laf yetiştirirken önünü göremesin düşsün
😂😂😂😂😂😂😂😂 yıkıldim ya
Kaynana da olaylar nanay demek oluyor.. Kayınvalide de ise görüşmeler daha diplomatik..
Daha cok Nanay deilde , naneyi yedin gibi oluyor sanki 😂
Kayınvalide diyeni görmedim zaten ya kaynana oluyor ya anne :)
Sadece hitap ediş biçimi farklı ama senin sorunda melek-şeytan benzetmesi olmuş tabi :)
anlam olarak aynılar ama bazıları çok cadı olabiliyor
Kaynana daha kaba söylem. Kayinvalide biraz daha kibar. Hanımım demekle karım demek gibi.
Kayınvalide daha resmi gibi sanki.
Ne alakası var iyi insanlar kaynanalarda var
Bakış açını yerim senin ya 😂😂 bencede oyle 🙈
😂😂😍😍
Her ikisi de kendine eder
İkisi de aynı 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar