Türk kahvesini yaparken kullandığınız ölçü nedir

Arkadaşlar özellikle kızlar :) türk kahvesi yaparken kullandığınız ölçü nedir? ben yeni bir yöntemle (cafeden aldım) kahvemi bollll köpüklü yapıyorum ve tadı da muhteşem oluyor :) 1 dolu dolu çay kaşığı kahveye orta şekerli yapacaksam 1 tatlı kaşığı şeker atıyorum(çok doldurmadan kaşığı ama) ve kahve su şeker ayarını ağız tadıma göre ayarlayıp karşıtırdıktan sonra ocağa koymadan cezvenin üzerinde oluşan o kahve tortusunu fincanlara eşit şekilde alıyoruz önemli olan ocağa koymadan o tortuyu paylaştırmak. sonra da ocağa koyunca bir kere daha köpüğü alıp sonra kaynayınca fincanlara kahveyi koyuyoruz. o köpüğü görmeniz gerek süper oluyor :) siz nasıl yapıyorsunuz peki kahveyi?
Türk kahvesini yaparken kullandığınız ölçü nedir
Cevapla