Yok artık 😯 tamam inandım kardesim.. Her neye canın sıkkınsa boşver gitsin. Nasıl olsa bir gün hepimiz ölücez. Böyle düşün. Bedenimiz bile bize ait değilken, hiçbişeyin bize ait olmadığını düşün ve bize ait olmayan şeyler için canını boş yere sıkma..
Böyle söylüyorsun ama seninde canını sıktığın oluyor.. Dünya fani bunun bilincindeyim. Ama bazen İki duvar arasında nefessiz kalıyorum cok canim yaniyor kimseye anlatamiyorum.. biliyorum sabah gecicek. Ama Şu an boyle hissediyorum. Teşekkür ederim.
En İyi Cevaplar