Beyler ve Bayanlar size yapılan en kötü en kalp kırıcı kalp durduran kahpelik nedir?


Ayrılalım mesajı atmıştı bende üzülmüş gibi yapıp buluşalım son kez dedim geldi telefonunu çaldım sattım parasını yedim pişman değilim
Ama sen kahpelik yapmışsın 😂
Sevdiğim birinin yalanlarına maruz kaldım.
Cevap
0Cevap
Dost dediğim kişinin sevgilime göz koymasıydı.
O kötüymüş
Nankörlükten başka bir şey yok.
Yazarsam gun yetmez
Yaz yaz 😂
Yalan
Aldatılmak
Bende yaşadım onu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar