Eski sevgilim saçımı kesti nasıl uzucak bu

:D halime gülüyorum yemin ederim . kavga edicektik etmedik. konuşuyoduk saçımı kesmeye çalıştı. başta izin vermedim. tuttum . baktım zorlamadı sonra konuşuyoduk kesicem dedi tuttu saçımı kesti . ben gene kesmez blöf yapıyo sandım . sorun şu ki tam teepeden önden bir kısım kesti ve kökünden . bana bunu yapmasına mı yanıyım . hala seviyo olmama ve barışmama konusunda ki kesin kararıma mı yanıyım. aradan zaman geçince bana yaptıklarını uunutmama hiç yaşanmamış gibi devam edebilmeme mi yanıyım. saçıma mı yanıyım . yine karşıma çıkıp zarar verme ihtimaline mi yanıyım. bunu yaparken benle dalga geçmesine sonra da aryp saatler olsun traş ettim seni demesine mi yanıyım . o değilde saçımı nasıl çabuk uzaatıcam ben çok acil : D
Eski sevgilim saçımı kesti nasıl uzucak bu
Cevapla