Her şeye sinirlerim bozuluyor moralim hiç yerinde değil... ne yapmalıyım?

Arkadaşlar birkaç gündür keyfim hiç yerinde değil. Ufacık şeylere moralim bozulup sinirlerim kabarıyor ve herşeyi kırıp dökmek istiyorum. Finallerim var birde ona da canım sıkılıyor bu da çok büyük etken aslında. Ben aslında çok sakin, sempatik ve güleryüzlü biriyim. Ama gelegelelim şu son birkaç gündür kendimi hiç iyi hissetmiyorum... Arkadaşlarıma da hiç belli etmemeye çalışıyorum kimseyi kırıp üzmemeye gayret ediyorum.ama içimde adeta fırtınalar kopuyor... Neler yapabilirim? Acil yardım bekliyorum fikirlerinize ihtiyacım var.

(Not: Lütfen dalga geçmeyin!)
Her şeye sinirlerim bozuluyor moralim hiç yerinde değil... ne yapmalıyım?
Cevapla