Ailenin en sevilen çocuğu sen misin?
Ailenin en sevilen çocuğuyum
O kadar da sevildiğim söylenemez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
beni seven bir aile ferdimi varmış :D yok yahu sanmıyorum, abşam ile kızkardeşimden başka selam veren bile yok, onlara göre asi isyankar dinsiz imansız ahlaksız edepsiz herifin tekiyim :D neden mi? çünkü hiç bir şekilde kimseye sahip olduğum imkanlardan faydalanma olanağı sağlamıyorum da o yüzden, 40 kat yabancıya iyilik yaparım kendi ailemdeki sözde akrabalara zırnık bile vermem o yüzden sevmez kimse beni :)
İngilizcede black sheep diye bir tabir vardır, ailenin kötü çocuğu olarak lanse edilen ve bende ki durumda aynen bu. Halbuki kötü biri değilim sadece akrabalarımın büyük bir çoğunluğunu sevmiyorum çıkarcı olduklarından dolayı ve onlardan uzak duruyorum. Sırf merhaba hoşgeldiniz demediğim, onların bulunduğu ortamlarda bulunmadığım için bu yakıştırma yapılır.
en belalasi semsin diyolar belaya nasilda cekiyon ablam mami diyor hayir kizim ben seni aksiyonlu yerdede dogirmadim ananenin evinde sicak suda dogdunn 😂diyo
kuzenim diyo ben bu kizla ne zaman ciksak millet kavga ediyor diyor bisey oluyor mutlaka😂olaylar bu kizi nasil cekiyor anlamiyorum senin bu kizin miknatis gibi
Masraf çıkarmasın diye aç bırakılacak kız diye üstünden para kazanmak istenecek kadar sevilmeyendim şimdi evli olmak en iyisi
Cevap
24Cevap
Hayır ben değilim ve bunu benim yanımdayken söylemeleri çok acı 😂
Çocukları arasında ayırım yapan çok aile gördüm zaten türk aileleri genel olarak kalitesiz özellikle şiddet çok yaygın bizim bunlardan ders çıkarmamız gerekiyor
Bir kız kardeşim var. Açık açık söyledim aileme, bu kızı benden daha çok seveceksiniz ve seveceğim diye. Hayatının her anında ona yanında olduğumuzu hissettireceğiz dedim.
Hem ilk çocuğum hem en sevilmeyeniyim. Ailem beni yetiştirmekte cahil ve yobazdı en küçük kardeşimde ise zamanla tecrübelendiler heralde bir nebze daha iyiydiler bana bakış.
Su yobazin aciklamasini yaparmisin?
tabiki seviliyorum.
Babamın prensesi idim.
Annemin cadısı:))
Kız kardesimin en yakın arakdası ve sırdası
Erkek kardesimin ise sponsoruyum :D
Tek çocuk olduğum için mecburen en sevilen oluyorum
Sevildiğimi bilemem ama ailede en çok para harcayan çocuğum :d
Anneanemin en sevdiği torunuyum ve birkaç teyzemin en sevdiği yeğeni benim bunu hep söylerler
Ailenin en sevilen çocuğuyum çünkü tek çocuğum 😄😄
En sevilmeyen nefret edilen hatta dışlanan evden kovulan çocuğu benim
Çok şükür
Erkeklerin sonuncusu çok da bir. ozelligimiz yok ama bir turlu büyüdüğümü kabul edemiyorlar😂😎
Tek erkek olmam ve yaşadıkları yüksek standartları saglamam nedeniyle sevilirim :D
En küçüğü benim zaten 2 kardeşiz en çok ben tabki :pp
3 numara seviliyor, kız olunca daha bir sevdiriyor kendini 🙄
Beş kardeşin en büyüğü olarak pabucum epey dama atıldı 😂👍
Bir taneyim :) mecburen sevilenim 😂
Yani bazen ama onda da arkadaslarim yeterli oluyor tek cocuk olmayi seviyorum 😊 iyiki tek cocugum 😂😂😂
ogrenememissinn 😂😂
babam için benim dfjshfsdkgds
Çünkü tek çocuğum😂😂
Evet en çok sevilen benim..
Tek çocuk olduğum için herşeyim sanırım.
Seviliyorum ama en çok sevilen değilim 😂
Mümkünse kimse sevmesin beni😃
En sevilen çocuğuyum çünkü tekne kazintisiyim😂😂
Hiç sevilmeyeni benim. 🤣
Ilk olduğum için benim😃
Taviki benim evin tek kızıyım gözbebeğim 😎😎
Tekim o yuzden tabiki benim
Başka kardeşim olmadığı için başka seçenek de yok.
İstenmeyen çocuğum. Açık açık söylüyorlar
Tek çocuğum😎
En sevilen de en sevilmeyen de
Hiç ayrım yapılmaz bizim ailede
Sadece ailemi sulalenin
istenmeyen çocuğum :)
Evet benim evin bebegiyim❤❤
Hiiç sevilmem üvey evlat gibi
Sokağa atılanım
Hayır, kardeşim.
Sanırım 😂😂😂😂
Ortancayım tek kızım o yüzdwn seviliyorum biraz
Bilemiyorum 🤣
Tabiki hayir..
Hayır
tek çocuk olunca :D
Abim
Em nefret edilenim
Hayır.
Sanmıyorum.:)
Tek Kız Çocuğu Olmak Bunu Gerektirir 😂
Sanmıyorum
benim evet
Hayır
hayır
Hayır
Hiç fıkrım yok
Ben orta şekerliyim
Son sevilenim
Nayır ksjaj
Tabii🤣😎
evet benim
Hayır en büyüğüm 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar