Annem için 3
Babam için belki 2 ( Çok görmediğimden geçmiş nazarında konuşuyorum.)
Pekii ya siz?
Babam için belki 2 ( Çok görmediğimden geçmiş nazarında konuşuyorum.)
Pekii ya siz?
İlk göz ağrısı olduğum için ve kardeşimle aradaki yaş farkımız fazla olduğu için belki birinci olabilirim ama eşit sever bizimkiler. Sadece ben uslu çocuktum öyle karşı cikmazdim kardeşim çok kavga eder bizimkiler ile 😅😅
Cevap
10Cevap
Dhfllglh Youtube açılmıyor bende sebebini bilmiyorum ama videoyu biliyorum.))
Bende de açılmıyor nedense
Hdjfllhh KS bozul
Du
Bozdun işte KS yi
Eh öyle oldu cazibem yetti
Ben birinciymisim gibi hissediyorum sorsam belki üç derler ama önemli olan benim ne hissettigim
Kesinlikle çok güzel özetledin. Bende bir gibi hissediyorum.
Benim Kardeşim Yok Annemle Babamın En Sevdiği Çocuğuyum
Sevdiklerinden emin değilim ✔️
Hissetirmiyorlar mı?
Neler olsa hissedersin?
Biraz film gibi istediklerin.
Annemin de babamın da first. 😎
İlk de bal gibi jojuk yapmışlar daha ne djgllhç
;)))) bal qibi miyim grçkten yha
Önemli olan senin hissettiğin, sen ne hissediyorsun?
Üstüne bi bardak soğuk su dökülmüş ekmek gibi; tatsız ve mutsuzluk verici...
ಡ ͜ ʖ ಡ tam tokatlıksın.
Thx
Anne babam için tek çocuğum :)
Tek çocuk sendromu yaşadın mı hiç?
Aaa ne yoğun bakımıı kim hasta? g
Geçmiş olsun.
milletin seven bir anne ve babası var. bizimkilerde yüzümüze bakmıyor.
Kardeşim yok çok şükür
eşitiz bence abimle 😌
Beşinci
Kaç kardeşsiniz ki?
8
Maşallah
:) siz
3.
Geçen sene sordum beni planlayarak yapmamışlar 🥺
Süpriz bebek
Yanıyosun 🔥🔥🏭
İlkk☺️
Güzelll
İvit🌺🤧
Sağ ol.
İvt
Biz dikkat etmeyiz ettiririz reis.😎
Şu an için hiç sevmedikleri konumuna geldim 😭😔
Belli dönemlerde sevmeme krizleri tutuyor sonra düzeliyor. Umarım bu da onlardan olur.
Umarım 😔
İkisinin de ilkiyim
Birinci
Öyle düşünme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?