Aklımda deli sorular 🤣
Cennete gider
Cehenneme gider
Arafta kalır 😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şehitliğin savaşta ölmeyle ilgisi yoktur. Savaşta ölen biri cehenemede gidebilir. Şehitlik şahik olmaktır peki neye? Tanrının güvenine, adaletine, kendisine bir farkındalık seviyesidir şehitlik bu insanlar ölürse ancak şehir denir ve kimin şehit olduğunu tanrı bilir.
Savaşta ölenlere her ülke şehir der ve cennete gideceğini söyler komik ama bunu her toplum yapar nedeni açık ölümü ve savaşmayı teşvik :D
Herşeyin mertebesi var depremde ölende şehit sayılıyor ama vatan için ölenle aynı değil yeri iyi bilen birine danışmak lazım kafadan bence böyledir demek mümkün değil
İslamdaki şehitlik kavramı din adına savaşanlar için geçerli, ülke adına değil.
Allaha inanmasi yetmez hz Muhammed e de inanmasi gerek yoksa cehenneme gider
Cevap
6Cevap
Biz Hristiyanlar Hristiyan olduğumuz için yobazlar ve katiller tarafından öldürülürsek şehit oluruz Bizdeki şehitlik farklıdır
Biz türkler sanki çok müslümanizda
Ozan Güven... O cevaplasın, videoyu izle.
Kafalar pırıl pırıl 😂😂
Iyi bir insan ise cennete gitmesi mantikli...
allah için gitmişse ölüme cennetliktir
şehit miii
Bedavaya cennet yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar