Eve yatılı misafir gelince ya ablamlarda kalıyorum ya da odadan dışarıya adım atmıyorum. Tamamen insanın özgürlüğünü özgürlük ve toplumun gelişimini kısıtlıyorlar. Aynı böyleyim ya. 😂#YatılıMisafireHayır #Kontes
Yatılı misafirler özgürlüğü kısıtlayan bir unsur mudur?
Yatılı kalan genelde sevdiğim, 1. dereceden akrabalarımızdır-dedem, ananem, teyzem vs..- o nedenle sıkıntı yapmam, gayet rahatım. Yabancı ya da sevmediğim kişiler bir saatliğine bile gelse, tuvalete saklanıyor, hoşgeldiniz bile demiyorum. Çok uzun yazdım 😂
Kesinlikle... Rahatıma düşkün bir insanımdır. Özellikle de zorda kalmadıkça her Allahın günü soluğu bizim evde alan insanlardan daha çok huzursuz oluyorum. Onlar yüzünden misafir ağırlamaktan nefret eder oldum.
Türk insanının en büyük özelliklerinden biri de misafirperverliğidir. toplumun gelişimi ni sen kısıtlıyorsun ilişkileri keserek. Rabbim ıslah etsin sizi
Bizi yatılı gelen misafirler genel olarak hem aynı kişiler oluyor. Mesela halam, o hep geldiği için alıştık ama başka birisi geldiği zaman cidden insan rahat edemiyor.😄
En İyi Cevaplar