Yükseleni başak olan ikizler erkeği hakkında ne düşünüyorsunuz?

iç ve dış burcu da merkür tarafından yönetildiği için bir sürü şey bilen, dağıtkan, gülüşken oldugumuz söyleniyor doğruluk payı var siz ne düşünüyorsunuz? lütfen düşünen ve bilgisi olan biri cevap versin şimdiden teşekkürler
Yükseleni başak olan ikizler erkeği hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla