İkizler burcu erkeği genellikle meraklı, zeki ve sosyal bir kişiliğe sahiptir. Değişken ve hareketli doğasıyla bilinir, sürekli yeni fikirler ve aktiviteler arayışındadır. İletişim becerileri güçlüdür ve genellikle çevresiyle kolayca iletişim kurar. Ancak, bazen kararsızlık ve dikkatsizlik gösterebilirler. İleri tarihli planlar konusunda netlik istemezler, son kararlarını vermeden önce sürekli değişebilirler. Sevdiklerine karşı derin bir bağlılık gösterirler ve yeni deneyimlere açıktırlar. Gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi ve eğlenmeyi çok severler.
Genel olarak kötülenmiş, hiç şaşırmadım😂 burcum akrep yükselenim ikizler ve ben ikizler erkeği ile çok eğlenebiliyorum lunapark gibi bir burç sanki😂 özgürlükçüler, bir ikizler erkeğini sıkarsan kaçar ve bunu kendileri karşı tarafa yapmaz. Bence ikizler erkeğiyle ömür geçer ya 😂
Babam ikizler burcu, hayatımda tanıdığım en merhametli insanlardan birisi ve tam bir aile babası canım babam 💜💜 sadık, hanımcı ve anneme olan aşkı hala bitmemiş halde
@Perdisteperdiste1 bazı şeyler karakterdir, fazla önemsemeyin bu astroloji şeysini. Ben oğlak burcuyumda ne oluyor sanki, en kararlı burç güya değil mi? Ama değil işte, gündüz ak dediğime gece b*k diyebiliyorum
Bir akrep kadını olarak benim karsıt burcum diyebilirim. İkizler sevgilim vardı yükseleni de koçtu. Burnum yandı ilişkilerden diyebilirim. İki tarafta toksik heleki koç ile akrep tarafımız çatısınca birbirimize çok zararlar verdik. Dengesiz olusuylada bütün duygularımın dengesini bozmustu birkaç aydır yeni toparladım kendimi diyebilirim
Çok çok kıskançsiniz bunu kabul edin.. genelinizde kız ayrılınca ağlama huyu var.. yani denk geldiklerim ikizlerdi hep.. mıknatıs gibi.. buna isyan ediyorum sadece.. tuhaf..
İkizler kadını olarak konuşuyorum. Çok fazla ruh değişimimiz var. Sürekli dengesizlik, aşırı kararsızlık, sürekli konuşma... Ama kötü de değiliz be. Mesela olduğumuz gibiyiz doğalız, güler yüzlüyüz, sohbet muhabbetimiz akar, eğlenceliyiz. Çok da yemeyin. Ayrıldığım sevgililerim it gibi süründü yani bağlayıcı tipleriz bence. 😂
Kötü ya ben kova burcuyum anlaşamıyorum kafasına göre hareket eder dengesiz flörtöz aldatmayı normalleştirir konya ovasından bile geniş karakteri vardır canı ne isterse onu yapar saygıymış edepmiş umrunda olmaz yalancı sahtekar dengesiz bir burç hiç sevmiyorum
Öyleler çünkü bende teraziyim sevgililikte de çok iyi anlasiliyor başta fakat iş monotona binince sıkılmalar yeni arayışlar takıntılar bozuyor gdfjhxxhjf
Ayrıca genelinde narsistlik de olunca karsidaki kendinden az bir şey öne geçsin hemen asagilama kompleks başlıyor fhhxxgfh en iyi anlaştığım insanlar yinede ikizler ve kovadır
İkizler Burcu İki Ruhlu insan Akşam evet der Sabah Hayır der BABAM İkizler Burcuydu Çok dedikoducular KADINI DA ERKEĞİDE Yüzüne gülüp Arkandan Konuşuyorlar Hiç Fark etmez. HERKEZİN Karısının. Kızının oğlunun Fark Etmiyor ÇOOOOOK Dedikoducular Kyınvalidemde İKİZLER Burcuydu 😔😔😔
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Burçlar hakkında yeterli bilgiye sahip değilim ama ikizler burcu biri olarak ikizler burcuna fazla önyargı olduğunu düşünüyorum
İkizler burcu ne erkeği ne kadını çift karakterli oldukları için hiç bir zaman anlasilmazlar sevmeleri bile karman çorman çok sever göklere çıkarır sonra Bi bakmışsın ki bianda her şey tepetaklak olup yerlerde ezer o derece tuhaflardir
Kötü diyorlar genelde ben de çok kisiyle konustum ama burclarla pek ilgilenmezdim son zamanlarda sardım ama baya ikizlere de hem erkeği hem kadınindan uzak durun diyorlar çift karakterli oluyorlarmış bide aldatma ihtimali de yüksekti sanırim
asla. uzak durun hicbisey olmaz bunlardan. Aman aman buyuk travmam kac yılımı verdim. asiri kararsiz asiri dengesiz asiri belirsiz ne istedigini bilmehem adamlar bunlarla yola cıkılmaz
İkizler burcu çok aldatıyor özellikle kızları kro geliyor her ikizler kızlarj için geçerli değil bu dediğim, istisnai durumlar var ama genel olarak huylarını beğenmiyorum
hahahah fark ettim fark ettim saka yapıyorum. Genelleme yapsaydin ona göre derdim😂 ama kroluğun burçlarla alakali olduğunu ilk senden duydum , şaşırdım dmmxkxksmx.
İlk öncelikle aşktan başlayalım 🫶 Aşk gezegenin yani Venüs burcun koç; Kaostan besleniyorsun diyebilirmiyiz :) ikili ilişkilerinde zevk için kavga çıkarabilirsin aşkta hırslısın , karşı cinsi aniden seversin aniden soğuyada biliyorsun hiç düşünmeden adam silebilirsin , kanın hızlı akıyo kimseye eyvallahın yok :) Eğer birini seviyosan hızlı hareket etme eylemine girersin 3 ayda evlilik kafasına bürünebilirsin sevdiğini şüpheye düşürmezsinn net olursun havada asılı bırakmazsın ilişkini.
Gelelim kendine çektiğin erkekler racon kesen net dürüst o an aklına ne eserse onu yapan baskın erkekler dediğim dedik inatçı biraz tarzı kıro erkekler olabilirr İlişkilerde heycan odaklısın.
Güneşine gelelim şimdide. Güneşin 12. evde Çok güler yüzlü ve zekisin Girdiğin ortamlarda zekanla parlıyorsun. Sen aynı anda birkaç işi yapmayı çok seviyorsun, tek bir seye odaklanmak sana göre hiç değil. Sen, her gördüğün tüm bilgileri toplarsın, bu yüzden her seş hakkında az da olsa bir fikrin, bilgin var konunun derine içmiyorum orası ayrı yüzeyselsin.
Laf cambazljğı yapma ihtimalin çok yüksek :))) meslek olarak bi satıçcı koç danışman öğretmen mesleklerini tercih edebilirsin
12. Evinde güneş olması Ufak tefek kendinle ilgili özgüven problemi yaşıyor olma ihtimali veya normal hayatında bi çok şeye daha ruhsal yaklaşıyor ihtimali veriyor
Merkürün doğum haritanda hangi burçta yer aldığı, çok basit olarak zihninin nasıl çalıştığını gösterir. konuşmaların ve öğrenme şeklin nasıldır? Bunların cevabını verir sana. Merkür doğum haritanda kizler burcunda yer alıyor, Çok yönlü bir zihnin var senin, yeni kişilerle tanışıyorsun sürekli birçok bakış açını her zaman geniş ttuyorsun, bu doğru. Ama biraz daha odaklı düşün ve çalış daha kısa sürede daha büyük başarılara imza atarsın.
Bence de boş ver bakma ya, koç burcuyum asla özelliklerimi taşımıyorum, ikizler çok kararsız olur derim ama o kişi öyle değildir. Boşu boşuna kafanı karıştırma derim :)
Aşka inanmaz hayatına sen dahil herkes girip çıkabilir bunu umursamaz her şey mükemmel giderken bir gün aniden sıkıldım ayrılalım diyebilir (demeden de ayrılabilir senin haberin olmadan)