Ya kimsesiz çocuklara ya da gerçekten ihtiyacı olana veririm tek kuruşunu kendime almam o para bana hayır getirmez en azından işine yarayanlara faydam olur
Merhaba. Olağan seneryoların dışına çıksanda güzel bir seneryo olurdu. Ancak o paraya hakim olacak finansal zekamın olmamasından korkmaktayım. Aileme danışırdım. İlginç bir strateji...
4 trilyon yapıyor parayı bozdururdum bir kere. Sonra işte aileme baya bir para verirdim ayrı ayrı. Eee zaten yaz ayındayız ben gerçekten yokum 2 ay tatill orda bir hatuna vur burda ona çak orda eğlen falan neler yapardım neler
Bizde Hollanda dükkan gittimde su İspanya’dan Almanya fars’tan Portekizden geldi yaziyor ne fark eder benzin desen almiş basini gidiyor € 1,79 normalde € 1,05 velan oluyordu ve bu yetmiyor muş gibi bu temel ihtiyaçlar için 6% KDV ödüyorduk 9% KDV çıkaracak ama biz sizin gibi direk cikip ülkemizi kötülemiyoruz bunu bir düşün derim burda sinirlar açık diğer ülkelerle birlik beraberlik var Türkiyede birak siniri kendi ülkemizde yaşayan insanlar birbiriyle geçinemiyor burda bir yanlış var..
@herkesgitsinsenkal_ Bakınız hanımefendi Hollanda gelişmiş bir ülke ve yaşam şartları tr den kat kat daha üstün bunu kabullenin burda genel anlamda bireyler asgeri ücrete tabiler 1600 lira alan bir vatandaş garibannin en basidi patates ve kuru soğan kilosu 8 TL tavuk kilosu 32 TL et değil bütün tavuk kira desen 500 den aşağı yok buradaki amaç birşeyi kötülemek değil şükür Allah'a diyoruz ama asıl meselemiz şu, Türkiye saman ihtal ediyor üretkenliğimiz elden gidiyor bunun nedeni ise devletin çiftçiye verdiği önem mazot 6 lira oldu nerdeyse benzinde sen yurtdışında 1 sıradan aracın için ne kadar vergi ödüyorsun? Sen bizim parayla 2 litre mazot alırken biz 1 lite alamıyoruz.. yemişim cennetini işsizlik durumu almış başını gidiyor vergi desen hava parası bile ödüyoruz düşün.. herbirseyi kenara koydum Suriyeliler sarmış 4 yanimizi :))
En İyi Cevaplar