Anneannem beni sevmediğinden mi böyle yapıyor?

Anneannem herkesin yüzüne iyi konuşuyor ama arkasından demediğini bırakmıyor. Benim hakkımda konusmaz saniyordum, bana sen hep özelsin diyordu. Senin yerin bende ayrı derdi kendimi cidden özel hissederdim. Zaten iki dedem ve babaannem vefat etti bir o kaldı. Küçüklüğümden beri onun yanında büyüdüm torunları içinden en çok onunla büyüyen benim. Herkesin yüzüne canım cicim yapıyor arkalarindan demedigini bırakmıyor, aklıma gelmeliydi bana da böyle yapacağı. Bugün telefonda annemi aradım hoparlorde benim sesimi duyunca anneannem benim hakkımda kötü şeyler dedi mıymıntı vs... Annem derdi ama anneannen herkese mavi boncuk dağıtıyo kızım diye. Ne bileyim ben kendimi özel sanmıştım. Belki de diğerlerine de bana dediklerini diyordu. Hayal kırıklığına uğradım cidden su hayatta en sevdiğim kisilerden birinin bana bunları demesi kalbimi kırdı. Bazen de yaşlılığına vereyim diyorum ama sizce beni sevmiyor mu?
Anneannem beni sevmediğinden mi böyle yapıyor?
Cevapla