
#YazYagmuru 🎵🌬🎵

herseyı bıldıgını ıddıa edenler hıcbırsey bılmeyenlerdir..
Teşekkür ederim
Ukala denir 😏
Ben ukala mıyım🙄😂
Abi ya ciddi soruyorum🙄😂
tamam ama bende çok biliyorum😂 bana ne denir ozaman😄
Hayııııır ama yaaa öyle denmez😄
Çok bilmiş denir 😀
Çok bilmiş😀
Cevap
16Cevap
Herşeyi biliyorsa çok iyi işte geleceğimi de bilir her anımı bildiği için gelecekte beni neyin beklediklerini öğrenir ve ona göre davranış sergiler, plan yaparım :D Bu tür insanları kullanmak lazım :D Mavi masmavi gökyüzü seni soruyordu nerede diye bir bakıver :D
Çok bilmiş denir😂 bu arasa ben aradım murdaı çooook çoook ama yok yer yarıldı içine girdi sanki yaa😂
Sen buldun mu denk geldin mi murata😂 yoksa seni gidi gidi 😄
O küstü ama sana gitti yani cevap vermedin😂 hakkikaten soner nereye gitti ya yok ortada🙄
Hahahahah evet 😂 ama tam o ara gitti bide🤣 o öyle yapmazdı hesabı silinse bile gelirdi yani
Hahahah bilemucum😂 oladabilur olmayadabiluuuur😄
Ahanda var bu kız bizim sırrımızı çözdü dedin de mi gitti yoksa aboooow olabilir😂
Yooo ben macera adrenalin nasış yaratayım ben ve macera hayır korkarım ben🤣
Bağyançokbilmiş ya da , erkekçokbilmiş nedir... :)
Hayır değilim. Asla da olmadım..
Herşeyi ben bilirim diyenlere sinir oluyorum. Henüz hiç birine yüzlerine birşey demedim. Ama diyecek olsam şunu derdim, "kapa çeneni be salak söylediklerinin hepsi biz de biliyoruz"!
Yaa pazarteside buraya kayseri'ye de çok yağdı ya mevsimlerde bir tuhaf oldu..
Sizin köprülü gökçek paşanın yaptığı tüneller dolmuştur yine.. :)
Herşeyi ben bilirim diyen insana ben; benim cahilcem yok diyorum.. :)
Akıl fukara olunca fikir ukala olur 😜 Narsist kişi desem olur demi Bu arada ankarada denizi görmediğiniz için olmasın bu yağmurlar gel keyfim gel mavi hayat sana güzel 😂
Öncelikle Ankara belediyesinin... ve de her şeyi bildiğini bilen insan cahildir bir şey biliyorum o da hiç bir şey bilmediğimdir. :D
böyle kisiler genellikle cahil oluyor ve hic birsey bilmiyorlar
Her söze muhafalet olanları sevmem..
Hii sen çok biliyorsun sus zirvaliklarini dinleyemem derim😎
Öylesinden uzak dururum☺️
Kibirli ve kendini beğenmiş tiplerdir genelde
Her şeyi biliyorsa suc mu. bilmeyenler bilmek için neden cabalamiyor da bilenleri eleştiriyorlar😠😠😠
Elektrikteki tipe bayildim😂😂
Lokum yaa😂
Beni cok gulduruyor boyle tipler.. :)))
Herbokolog diyorum ben.
Herşeyi ben bilirim asıl derdim
Koç burcu denir
Gereksiz mi görüyorum? Alla alla benim niye haberim yok acaba :)
Sadece güneşe bakmak mantıksız demiştim. :)
Genelde "bilmiyorum ki" diyenlerdenim
Boş boş konuşma denir.
Cahillik ne güzel şey herşeyi biliyorsun
Umursamıyorum öyle kişileri kız ayool
Gayet güzel ve serin geçiyor.
Cahil derim
Bilmiş denir 😏
Sadece uzak durulur bu insanlar dan
Ukala denir.
Bilmiş
Organik inek :D :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar