off siyaset siyaset gına geldi bunaldım be !!
neyse ne derdiniz 😂😂
neyse ne derdiniz 😂😂
Host sapik derim😂 kaymak gibi cocuk dersen herhalde seni dovmem gerekir😂
yuha 😂
Yapcak birsey yok hayat acı😂🤣
Evet ismi de ece (kraliçe arı) diye cevap verirdim.
#Jüpiterligüneș
:)) annenin ismi ece mi
ne kadar modern bir ismi var :)) ellerinden öperim ;)
:))
"Çabuk kavrıyorsun, seni zeki kız." derdim 😅
*Gecen bol olsun.*
yapma 😀
Neden? :)
hiiç
bir balda biz yapalım yavrum.. derdim erkek olsam 😄
ahahah 😂😂
:D:D:D
Cevap
42Cevap
Bilemedim gadasi
Yok annem anam anacazım beni ballarda banyo ettirti balli şampuanlar sürdü balli kremler aldı derim 🤣
ondan mı bu kadar tatlısın 😯😙
:) arkama bakardım acaba başkasına mı diyor diye :-D
alışık değil mi bünye 😀
Yani o an ben değilimdir diye düşünürüm :-D böyle bir cümleyi kullanan bana demez herhalde
der mi der
yok yaaa demez dış görünüşe aldanan çok insan var hele ki öyle erkekler var ki onlara denir o sözler bizim ne haddimize yaa :) Bize anca kalbimiz için diyen çıkarsa çıkar birtek
;).
:) :) inşallah çıkar ne diyelim
Ariydi ama sanirim eşşek arisiymis tam olmamis derdim heralde 😂😂
Sanırım kibarca kovardım dinlediği şarkılar sanırım ismail ykdan hep
Annem sana sokarsa görürsün balı derim balım 🤣🤣 (gırgır cevaptır)
ağzının ortasına iki tene çarar ben senin bildiğin irkeklerden değil der arı gibi sokarım :D
ahahaha yapma 😂
kıyılır mı bana ya 😌😁
yavrum baban nereli 😂😂
ahahaha 😂😂😂
Anze balı, kararında yersen şifa, fazlanyersen zehirlerim ben. 😆
Sende kaymaksın sanırım aynı ekmekte olmaya ne dersin? Derdim heralde 😂
anlayamayıp birkaç dakika yüzüne bakarım herhalde😑
😂😂😂
Arıları karıştırma ben vampirim olsa olsa yarasa olur :D :D
vampir mi 😂
Sevgilim olmasa evlenme teklif ederdim bu soze.. :)))
tühh 😂😂😂
Ama maalesef ne ben yalnizim ne sen bana bu sozu soyledin.. :)))
eğleniyoruz bakma ;)
Bir kız bunu diyemez erkeklerin ağzına yakışır...
Kız derse aklıma başka bişey gelir..
Bende bunu bekliyorum işte ☺️ balımdan tatmazmısın derim ☺️☺️😉
uludağın cıceklerınden yapmış beni ondan bal gibiyım :))
vay nenem 😀
gel hadı kent meydanına bır cay soylıyeyım
😁😁
hala burdayız zafer plazaya cıktım gel hadı beklıyorum bak
yok artık 😀
nıye ne var bunda oturup cay ıcerız tanışırız
istemez
nıye değişik olur bak bu sıteden bırnı tanımış olurusn
Estağfurullah derdim utanırdım sanırım 🙊
utanmak edepten ;)
Allah razı olsun :) Mevlam edepli insanları çıkarsın karşımıza her daim
Amin ecmain
Oha "bu nasıl bir yürümedir" derim :D
ahahaha 😂
Utanılır herhalde böyle bir cümleye :)
😀😀😂
ama cümlenin de kurgusu hiç fena değil yani :D
Mahçup olurdum başka ne tepki verilir ki zaten.
tabii 😃
katılırdım tatlı çocuğum şimdi yalan yok djıdıs
😂😂😂
Arı nın çoçuğunda bal mı deniyor?
hemende teknik bal yapmak işte 😒
Hıh 👌
Agzina kurekle vururum
"Teşekkür ederim, miyav." derim. 🐈😂
Beyin error verdi 😂😂😂
Çok klasik biraz özgün ol derdim 😂
Bayılıyorum o repliğe hahaha gülerim ben
Güzellik gören gözde derdim
işte espriyi anlayabilen bir yürek ;)
😊😊🙋👍
Üzgünüm abla, manitam var. :D
Suratına şöyle bir bakış atardım 😒
sen bana mı yürüyorsun :/
derim..
Annem arı iğnesi var derim heralde
Ne diyeceğimi bilemedim ula
niye 😀
alışık değilsen demek ki 😀
vay ya 🤣
😁😁
Diyemezsin ki yürek ister
niçin kötü bişey mi
Babamda eşek arısı derdim 😁🙈
ana sulanan kadınlardan hoşlanmam.
😂😂😂 evet değişik bir yaklasım
çok havalı laf de bence
Sagol abla derim :D
nickimin hırkısı 😀😀😜
bir daha gelmeyeçem soruna :/ zalim jelibonnnn
şaka yapıyorum tatlım ;)
3 seferdir mi :/😂
he 😂
Neyse canin sagolsun :D saygi onemli☝️
;)..
Önce doverim sonra sevrim
Kucağıma alır aşk yuvamıza götürürdüm
Öpücük atarım sana
ouy 😙
He ari derim
😀😀
ahahaha işte 🤣🤣
Sapikkkk 😃😃😃
ne sağıklığı ya saçmalamayın 😀
ahaha 😂😂
iyi ki bir rimelimiz akıyor dedik ha 😀
ne biçim keyf bu be 😀
saçmalama isterden kimseye özel değil benim gözlerim
Baban şekerci mi derim
ağzına tekme atarım
bende kalsın şimdi
niye çok kötü bişey mi dicektin
kötülüğü tartışılır
hıı 😒
Sanane derdim :)
😀.
Yok at derdim 😂😂
Kralice ari derim
😀😀😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar