Ben 2 aylık evliyim ve eşimle evimiz deniz kenarı bir yerde. Tatil yapılabilecek bir yerde oturuyoruz yani eşimin bütün akrabaları sırf tatil için bize gelmeye başladı 10 kişi falan bir anda geliyorlar gelmesinler demiyorum ama yeni evli çifte bu kadar kalabalık gidilmezki haksızmıyım ve yaz boyunca bu devam edecek belli benim ailemden kimse böyle bir istekte bulunmuyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbence eşinde bundan rahatsızdır mutlaka ama akrabaları olduğu için bir şey diyemiyordur. siz 2 aylıkken böyle yapanlar sonra ne yapmaz sizin aranız bozulacağına bırak onlarla aranız bozulsun. müsait değiliz dersiniz onlarda birdaha gelmezler. sonuçta onların yaptığı terbiyesizlik sizin değil
21 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
En İyi Cevaplar
+1 yılGelmesinler demiyorum ne lan ciddi ciddi söyle gelmesinler en nefret ettiğim şey ayrılöaya kadar gider valla
31 Yorumla
Soran+1 yılMisafir sonuçta bizimde bir evimiz var illaki misafir gelecek
+1 yılablacım allah kolaylık versin eşine söylersen ters tepme olasılıgı var yeni gelinsin biraz sebat et
111 Yorumla
Soran+1 yılO da mutsuz zaten
- +1 yıl
ooo ne güzel herseyin farkındaysa daha neyi bekliyorsunuz cekın kapıyı baska yere kacın 1 hafta daha ne ararlar ne sorarlar hıc yenı evlı ınsaların yanına yatıya gelınırbı abı ne buyuk terbıyesızlık aa
Soran+1 yılSorun şu ki kayınvalidem arıyor öncesinde şunlar şunlar size gelecek diye bide eşim annesinden dolayı kabul ediyor
- +1 yıl
kaynanan seni koparıyor ama olmazkı yav enişte agzını acmıyormu abı soylesın anne böyle böyle ayıpmı
Soran+1 yılİşte bize göre misafir geri çevrilmez
- +1 yıl
kimsenin örf ve adetine göre çevrilmez. bizim oralara görede yeni evli insanlar rahatsız edılmez mesela hani
Soran+1 yılValla benim tarafımdada öyle ama bunlar bir degişik eşimde şaşırıyor
- +1 yıl
bacım sen enişteye deki 1 hafta kaçalım. sonunda lanet olsun dedirtmekten iyidir dimi ama mantıklı bakılırsa?
Soran+1 yılBencede annemlere gitsek daha rahat ederdik eminim
- +1 yıl
yok annen tarafınada çekme bu sefer kaynanan hıc rahat durmaz bılırsın bu ıslerı ne oraya ne oraya orta yol bulun kafannızı dınleyın Alllah mutlu mesut etsın
Soran+1 yılSagolun
+1 yılO onların düşüncesizliği kardeşim yapabilecek bir şeyin yok.. :(
13 Yorumla
Soran+1 yılOff yaz böyle geçmezki
- +1 yıl
Sabret ablacığım Eşine de bir şey deme. Ne yapsın adam gelme mi desin...
Soran+1 yılAynen mecbur
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
34
Cevap
56Cevap
+1 yılEşinle konuşmalısın bunu. Belli ki gelenler ince düşünemiyor. Müsait değiliz cümlesine de alınmazlar merak etmeyin.
31 Yorumla
Soran+1 yılEşim insanları hiç kıramıyor ki geliversinler çok durmazlar diyor bende eşimi kıramıyorum
Dediğiniz gibi yeni evlsiniz siz belirtseniz kaynalalarin ilk düşüncesi oğlumu benden ayırmaya çalışıyor eşiniz söylerse bu sefer gelin benim oğlumu Bana doldurmaya başlamış derler hz allahtan afiyet isteyin ve susun yaz sezonunun çabuk bitmesi için dua edin😊😊😊
11 Yorumla- +1 yıl
yeni evlilerin evine sık sık ğidilmemeli hele yatılıya... yapaçakalrı var.. doğru diyorsun
Herkes kendini düşünür. Eşine söyledinmi istemedıgını
23 Yorumla
Soran+1 yılO da istemiyor pek de reddedemiyoruz
Soran+1 yılMecbur
+1 yılvalla kiz hatta kapini kilitle gelince bu neya sen essekmisin
27 Yorumla
Soran+1 yılAyıp olur
- +1 yıl
ne ayibi catir cutur soyle gerekirse esinle kavga et bu ne kizimmm
Soran+1 yılKimsenin kalbini kırmaya gerek yok ya güzel yoldan çözüm arıyorum
- +1 yıl
kizim sen bu akilla daha cokk ugrasirsin
- +1 yıl
esinle senin burcun ne
Soran+1 yılEşim yay ben koç
- +1 yıl
bende yay burcuyumm ayy yay erkeklero cekilmez sıkıcı oluyolar
Yazlık mı sizin eviniz ya bu ne görgüsüzlük. Ben olsam cok sinirlenirdim
21 Yorumla
Soran+1 yılYazlık gibi evet
Gerçekten olduğundan fazla haklısın zaten bir insanın evi özelidir. Öğlen gelirsin akşam gidersin. Geceleride ev sahibinin birazcık ilişki yaşamasını zorlaştırı bu durum kaygılanmasına sebep olur bunuda hiç bir insanın evinde rahat olmasını özgürl olmasını engelliyecek şeyler yapmamsı gerekiyor.
00 YorumlaEşinle konustun mu bu konuyu Onun düşünceleri önemli
12 Yorumla
Soran+1 yılGelme diyemeyiz ki misafire çok durmazlar ben sana yardım ederim ev işlerinde yorulmazsın diyor gönlülü alıyor öyle diyince kıramıyorum
Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı. Ayiptir bu gencleri yalniz birakin
Alisirlarsa her sene gelirler12 Yorumla
SoranOff hayır ya
Gizli Üye(25-29)+1 yılHaklisin bence bunu esine onlari sevdiklerini fakat bu yaptiklarinin sizi etkiledigini uygun bir dille anlatmalisin
14 Yorumla
SoranBiliyor zaten
Cevap sahibi+1 yılYani soyle aranizi bozacak en buyuk neden bir erkegin karisinin onun tarafini istememesidir yani ondada aklini kullan uygun bir sekilde atlatman gerekecek
Soran+1 yılİstemiyo degilim ki bu zamanlae istemiyorum sadece yeni evliyiz daha
Cevap sahibi+1 yılHayir ben seni anladim iste esininin boyle anlamamasi lazim
+1 yılHepsini kov gitsin senin evin Otel değil ben olsam anında hepsini ziker siktrederm
13 Yorumla
Soran+1 yılNasıl kovayım ya
- +1 yıl
Baya kov deki ben gidiyorum baba evine hizmetçi değilim
Soran+1 yılÖyle demem
Yazlık ya da denizde evi olanların ortak sıkıntısı. Ama gerçekten düşüncesizlık. Bu yaz gelmeseler bari
15 Yorumla
Soran+1 yılGeliyorlar iişte
Soran+1 yılEşim doguya bir yere tayin isteyelim böyle olmuyor diyor en azından yalnız kalırmışız 😂
Soran+1 yılŞaka yapıyor zaten 😊
Bunu engelliyeceksin yoksa hayatım boyunca bunu çekersin sana soyleyim. bir defa soyle kötü olacaksan şimdiden ol.
25 Yorumla
Soran+1 yılKötü olmak istemiyorum
Soran+1 yılSeneye gelmeZler umarım
- +1 yıl
İşte buna çok güldüm. ya biz yıllardır birşey demedik. her sene fazlasını istediler bir günde demediler yeter. sonra ev falan krizde gitmişti kimse aramadi :) herkes kayboldu. yeniden durumu düzeltince ben kimseyi aramadım. yazik etme ben sana diyorum. kavga etmeden açık açık soyle
Soran+1 yılPeki deniycem
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılEşinle konuş öyle birşey mi olur düşüncesiz asalak insanları sevmiyorum ben olsam kovardım valla gelemem öyle 10 kişi nedir ya otel mi orası 😡
10 Yorumla
+1 yılEşin de rahatsız oluyordur bu durumdan bence uygun dille bahset her an bunun tedirginliği mi olacak bizde özel hayatımız kalmaz falan de
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılçok düşüncesizce yapılan bir şey insan bir sorar müsaitmisiniz diye 10 kişi nedir öyle tatil köyümü eviniz
16 Yorumla
Soran+1 yılÇoluk çocuk on kişi iki aile geliyorlar genelde
- +1 yıl
yani bişide diyemiyorsun zordurumda kalıyorsunuz eşin bişi demiyormu
Soran+1 yılYazık gece bişi yapamayınca üzülüyor sinirleniyor gittikleri zaman da arayan bir akrabası oluyor yine geliyoruz diye onada buyrun gelin diyor degişik bir durum onada bişi diyemiyorum
- +1 yıl
siz başka yere tatile gidin yazın en azından biraz kafa dinlersiniz cidden kötü evinizde rahat edemiyorsunuz :)
Soran+1 yılDeniz kenarında evimiz varken tatile gitmekte yani 😊
- +1 yıl
haklısın valla :D
Yuh bu resmen gorgusuzluk esin ne dusunuyo bu konuda. Umarim nicin geldiklerinin oda farkindadir..
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı. İş, anne veya varsa kardeşte biter. Onların konuşması lazım.
10 YorumlaBen kesinlikle kabul etmezdim
Tepkini gelmeden önce koyacaktın artık çok geç10 Yorumla
+1 yılEşine soyle yeni evliyiz de ev tutsunlar bari de veya kira versinler ben gideyim de
10 Yorumla
+1 yılEşine kibarca söyle. Insan rahat etmek istiyor. Yalniz biraksinlar sizi
10 Yorumla
+1 yılNasıl gelmesinler demiyorsun otel mı senin evin alışkanlık haline gelmiş ben olsam hayatta almam
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bence bu Konuyu görüşün eşinizle.. Ben evde yabancı erkek istemiyorum deyin.. Hadi ailen neyse ama arkadaşlarının gelmesini istemiyorum deyin..
04 Yorumla
SoranAkrabası zaten
- +1 yıl
Akrabası da olsa size yabancıdır.. Hiçmi kıskanmıyor eşiniz sizi.. Valla ben olsam kovarım evden. Onlarda ne saygısız akrabaymış.. Yeni evli çiftin evine 10 gün misafirlik mi olurmuş.. Bakın bu durum ciddi.. İlerde dahada büyümesini istemiyorsanız söyleyin.. Deyin ki seninle vakit geçirmek istiyorum ben akrabalarınla değil deyin
Soran+1 yılSöylüyorum zaten
Apollo3469 abi hayırlı olsun, bir ömür boyu mutlu olun inşallah. Aynı bizim akrabalar sana ihtiyaçları varsa ot gibi bitiyorlar , birşey istesen tersko yapıyorlar
00 Yorumla
+1 yılYeni evli olmasan bile hiç hoş değil yüzsüz tipler olmalılar.
10 Yorumla
+1 yılEşinle konuş. Orası senin yuvan otel odası değil her isteyen girip çıkamaz.
10 YorumlaSenin işin zor bide daha yeni evlisin isteklerin olacaktır
12 Yorumla
Soran+1 yılE yani evleneli iki ay oldu
+1 yılooo buldular beleş tatili üşüşürler başına eşinin buna bir dur demesi lazım yoksa onların duracağı filan yok
10 Yorumla
+1 yılEşinle konuşarak çözebilirsin. Ya baş başa kalamıyoruz falan filan gibi damardan gir. Gelmesinler istemiyorum falan deme tartışmaya yol açabilir.
00 Yorumla
+1 yılSeni değil gelenleri koynuna alacak galiba insan sevdiğiyle neraber olmak ister evinde rahat oturup dolaşmak ister ya
10 YorumlaBöyle akraba çeşitleri deli eder en güzeli siz de tatile çıkın madem yeni evlisiniiz gezin işte doya doya ben olsam öyle yapardım hahaha
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHic düşünmüyorlar seni 10 kisi gelinir mi allahtan yaninda oturmuyorlar yine iyi
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılo ne arkadaş, insan mı onlar, nefret ederim öyle pisliklerden
20 Yorumla 10 kişi ve yeni evli olduğunuzu düşündüğümüz de haksız değilsin
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılHic sevmediğim insan tipleri. Ben yeni evli olucam deniz kenarı bir yerde oturcam ve akrabalar gelecek. Kovarım hepsini evliliğin tadını çıkarırım.
10 Yorumla Yeni evli olmanıza gerek yok öyle deniz kenarı diye karpuzunu alan gelmesin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu nasıl bir saçmalık ya ben olsam kabul ettirmek eşimi devreye sokarım bu işi anca o halleder annesine kesin bir dille tavrını koydurmasini sağlardim.
00 Yorumla
+1 yılEşine bu durumu güzelce açıkla
Onların yaptığı kabalık olmuş haklısın ama sen kötü olma00 Yorumla
+1 yılDaha çok gelecekler sen onunkilere karışma oda seninkilere karışmasın
00 Yorumla
+1 yılEşinin bu konuyu çözmesi gerekir, saçma olmuş cidden
00 Yorumla
+1 yılEniştenin numarasını versene yazın tatil yapacaz birde kira ödemeyelim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılEşine söyle alıştırma sonra hep gelirler alışmış kudurmuştan beterdir
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılBir iki kere kapıyı açmayın evde değiliz diyin 😄
11 Yorumla
Soran+1 yılDenmiyor işte
+1 yılSöyle senin ailende gelsin olmuşken tam olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılGelmez ki onlar
Haklısın fazlasıyla hemde
14 Yorumla
Soran+1 yılÇok rahatsız hemde hiç bişi yapamıyoruz
Soran+1 yılAnkara lı
+1 yılEşine izah et bu durumu
117 Yorumla
Soran+1 yılFarkında zaten kardeş kardeş yaşıyoruz
- +1 yıl
Belki de daha eş bile olamadiniz 😏😏
Soran+1 yılO kadarda degil
- +1 yıl
Kardeş kardeş deyince herhalde ilk geceden misafirliğe geldiler zannettim 🤦
Soran+1 yılHayır misafir varken olmuyor demek istedim
- +1 yıl
Yani daha doyamadiniz birbirinize ama bundan en çok da damadın rahatsız olması gerek
Soran+1 yılOluyor zaten ama işte insanları geri çevirmek istemiyoruz
- +1 yıl
O zaman o insanlarda bir ayarsizlik var hiç yeni evlilerin evine zırt birt misafirliğe gidilir mi bırakın da ilk aylarını doyasıya gecirsinler
Soran+1 yılBiraz anlayışsız insanlar gerçekten
- +1 yıl
Zaten yorgun oluyorsunuz hem gece hem gündüz bir de üstüne misafir 😏😏
Soran+1 yılO kadar insana hizmet etmek çok zor bide çıcuklu olunca misafir severim de şu günlerde degil yani
- +1 yıl
Daha zamanı var bence
- +1 yıl
Gece yatılı kalan da oluyo mu
Soran+1 yılZaten bir haftadan önce gitmiyolarki
- +1 yıl
O kadari da çok fazla bence
Soran+1 yılOnu anlatıyorum zaten
- +1 yıl
Evi değiştirin
Düşüncesizlik. Bence kabul etmeyin
23 Yorumla
Soran+1 yılGelmek isteyene git denmezki ben annemden babamdan böyle görmedim
Soran+1 yılMaalesef 😔
ah ah yürek yangın yeri ortam toz bulut kıyamam sana ya onuda geç okadar insan yer içer otel gibi ya full çalışırsın bide
akıllı ol gelen misafirlere dışarda yemek ısmarlattır evde yemek yapma00 Yorumla
+1 yılEvi otele çevir bu şekilde ya gelmezler ya da gelirlerse para kazanmış olursun :)
10 Yorumla
+1 yılKullanıyorlar resmen taşının olum
11 Yorumla
Soran+1 yılDaha yeni buraya taşındık zaten
- Aile & Toplum konusunda 685 cevap paylaştı.
+1 yılE siz nezaman s. ks yapiyorsubuz
115 Yorumla
Soran+1 yılYapamıyoruz
- +1 yıl
Bu çok kötü ya. Yeni evli insan susamis olur zaten bide bu susuzluk giderilmezse vay halinize
Soran+1 yılZor işte
- +1 yıl
Çok üzüldüm sizin adiniza.
- +1 yıl
Esin nasil sabrediyor sevismeden
Soran+1 yılSabredemiyor ki
- +1 yıl
E napiyor
Soran+1 yılSesiz falan bir şekilde zevksiz oluyor yani
- +1 yıl
Olurmu oyle sey ya. Catir cutur olacak inletecek ki bisey anla
Soran+1 yılÖyle olmuyor işte maalesef
- +1 yıl
Kıyamam sana. Tadina bakmadan mahrum kalmissin
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Ben dayanamazdim umrumdada olmazdi. hic bisey yapamasam otele götürrüm esimi
Soran+1 yılEvdeki misafiri bırakıp nasıl gidelim
- +1 yıl
Isimiz var diyin. Dayanilirmi arkadasim. Seftali yaninda yiyemiyorsun. Muz canin cekiyor dokunuyorsun yiyemiyorsun buda sıkıntıli bir durum
Olay eşinizde bitiyor
117 Yorumla
Soran+1 yılBişi diyemiyor o da
Soran+1 yılAyıp olur diye
Soran+1 yılTamam bunu insanlara nasıl anlatacaksın
Soran+1 yılİşte denmiyor
Soran+1 yılDegil aslında ama reddedemiyor bide kayınvalidem arıyor şunlar gelecekmiş yoldan alıver falan reddetmek imkansız oluyor
Soran+1 yılNisanda evlendik
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılOnlar gelmeden önce boş vaktimiz olmuyordu zaten ama durum böyle
saçma misafir dedigin 3 gün durur 10 kişi gelmekte utanmıyorlar bide
00 Yorumla
+1 yıloha bu nasıl bir yük ya
111 Yorumla
Soran+1 yılKötü 😔
- +1 yıl
valla kolay gelsin ne denebilirki
Soran+1 yılSagolun
- +1 yıl
belki zamanla bıkarlar otel rahatlığı verme sende
Soran+1 yılMisafire kötü mü davranayım
- +1 yıl
kötü davran derken kırbaçlama anlasınlar sadece rahatsız olduğunu
Soran+1 yılAyıp olur
- +1 yıl
yaw uluorta yapma sende hissettir ama kocana kesinlikle hissettir
Soran+1 yılO hissediyor zaten her gece derinden
- +1 yıl
en iyi ceza gece verilir diyosun
Soran+1 yılAmacım ceza vermek degil
aynı dert bende de var, çok iyi anlıyorum
13 Yorumla
Soran+1 yılZor cidden
Soran+1 yılBizde söyleyemiyoruz işte
+1 yılHahahaha :D hizmetçi yeni gelin. :D
12 Yorumla
Soran+1 yılBide çok yoruluyorum hizmet etmek zor bişi
- +1 yıl
Siz de başka bir yere tatile gidin. :P
Eşin ne diyo bu duruma?
10 Yorumlabence yanlış üstelik yenisiniz baş başa kalmanız lazım
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. eşin konussun müsait değiliz desin
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılYeni evli çifte hoş değil..
10 Yorumla Dusuncesizlermis cidden
20 Yorumla- Devamını Gör (30)
Devamını Gör(75)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar