
Bence en iyi arkadaşlar böyle arkadaşlardan gelir <3 Kıymetlerini bilmeyenler de anca üzülür.

Ama şu var ki böyle yapan biz gibi insanların değerine değer verilmediğinden artık boşvermişlik yaşamaktayız söz çok doğru ama belirli limitlere ulaşan insanlar için geçerli biz o mertebede olmadıgımızdan karşı tarafın umursamazlığı ve kıymet bilmezliği heves kırmakta zamanla
Dışlamam tabii ki. Aksine hoşuma gider, aynı ilgiyi gösteririm.
Bazen. Her gün sorulmasını sevmem.
Cevap
7Cevap
olumu canım hal hatır soran kişi düşmandır hiç sevilmez..
Asla dışlamam.. Dışlayanlar utansın
Teselli vermeyin sigara verin lannn
Soran yok ileride olursa dışlamam ama kız ayool
Yok bunalmam severim
Dışlamam
Hayır dışlamam ,🙄
Hayır
Yoo ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar