Sizce günaydın yerine sabahları insanlara söylenebilecek alternatifler neler? Günaydın olmasaydı ne söylenirdi? Hayırlı sabahlar der miydiniz? Yoksa onun yerine Farklı bir şey mi bulursunuz? Herkese günaydın arkadaşlar. :)
Sizce günaydın yerine sabahları insanlara söylenebilecek alternatifler neler?
Günaydın kelimesi bana çok samimiyetsiz geliyor. Kullanmaktan pek hazzetmiyorum. Gün ve aydın. Hani gece karanlık demek gibi. İçinde duygu, dilek barındırıyor değil. Hayırlı sabahlar, güzel sabahlar, mutlu sabahlar, sabah-ı şerifleriniz hayrolsun gibi dilekler daha duygu dolu ve hoş geliyor kulağa.
Hmmm! "İyi insanlar" olabilir canım . Ve bu hem günaydın hem de iyi günler, iyi akşamlar yerine de kullanılabilir. Ayrica bir insana iyi insanlar temenni etmek çok güzel ve hoş bir şey. Öyle değil mi cnısı ? 😻😇😻
Sana da günaydın. Uykudan uyandığım zaman günaydın lafına acayip gıcık oluyorum. Gün mün aymadı diye de tersleniyorum. Bence hiçbir şey söylemeyelim uyanınca
Hayırlı sabahlar derim ki niye demiyim. Günaydın anlamı olmayan biley hayırlı sabahlarda en azından dua ediyosun. Güzel sabahlarınız olsun denilebilir belki de çok uzun kim uğraşcak ona :Dd
Mükemmel soru Hayırlı sabahlar Selamun aleyküm Sabah şerifleriniz hayrolsun Hem ağza daha yakışan şeyler , hem karşıdakinin kulağına daha hoş gelen şeyler , hemde Kültürümüze ait olan şeyler
Ay bir şey demeden ballı kaymaklı kahvaltı masamı yatağıma getirseler ne güzel olur :/ Ha erkek arkadaşımsa arkama uzanıp sarılıpvsevişelim mi diyebilir. Sabah sporu candır. p
En İyi Cevaplar