AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
161Cevap
Senin gibi kızları küçük fotoğraf makineleriyle mutlu edemez kimse zaten.
Sen git ruslara bak Bay Uzun. Boyum gayet iyi benim sizi bilemem.
Kadınsılık ve erkeklik şimdi de boya mı bağlı? Çok değişik bir zihniyetiniz var, saçma bir durum
Normal bir insanın boy ortalaması 175 ondan ne olacak kısa ne kadar size garip geliyorsa normal değil ise uzunda aynı o durumdadır
Genel olarak Türklerin kronik sansıcıdır. Ortalama boyun üzerine çıkamaz çoğu kadın ve erkek. İranlı genlerime şükrettiğim detaylardandır efenim. Hdhsj
Sevgilim benle aynı boy ikimizde 1.62 yiz😃 ben sorun etmiyorum boya bakmıyorum ya
Yoo uzun boylu var canım eğer uzun boylu sevgili istiyorsan spor salonuna falan git orda çoğu uzun boylu kaslı ben bir sevgilim fitness hocasiydi spor salonundan sevgili yap :)
Bencede 180 olmalı en az ya
Aynen ya kesinlikle
Kesinlikle uzun boylu olması gerekiyor. Birde kız uzunsa yani 1.70 ise (ben) erkekte 1.85 olmalı bence 😂😂
1.70 kız uzunmuymuş ki
@scronaldo7
Efem?
yorum gitmemiş demek istediğim etrafında kısa insanlar varsa uzundurlar ama 1.70 olan insanlar bence uzun erkekler bile kısa kalıyorlar
Tabi bende 183 zaten ehhh :)
🙂😃
Gece gece napıyosun burda
Uykum olmadığı için buralarda geziniyorum 😅
Neden öyle bir düsünceye sahipsin anlamadım Allah vergisi demekki o kadar oluyor
1.85 boyum var yeter yani allah katına mı çıkıcam sanki
Bir şey derdim de benim boyum kısa değil zaten alınmıyorum
Aklıma akasya durağında ki teyzenin maho muydu neydi onu sevmesinin gelmesi peki dhchshhchc
Bilmiyorum benim de boy 171 🙄 ben de memnun değilim de işte elden bişey gelmiyo
Boydan yana sıkıntım yok 183 tek sıkıntım hacimlenmek o kadarıda olsun :)
😂😂😂
🤨🤔
Kızlar zaten 1.50 😂😂 öyle tencereye böyle kapak. Ayrıca ben 1.84 üm
Süper boyun😂
Teşekkür ederim 😄
Rica ederim 😃
Yabancıyla evlen ben öyle yapacam
Aynen bende öyle düşünüyorum
boyun kısa olması ile erkeksi gelip gelmemesi arasında nasıl bir bağlantı kurdun onu anlamadım 2 metre boyunda olanlar hepsi erkeksimi :D
1.80 -1.88 erkeksi bana göre
Erkek kısa oldu mu bana kadın gibi geliyor 😂😂😂
kadınsı ya da erkeksi olanlar bence boy ile değilde hareketleriyle önplanda olur kendini belli eder :D:D
Farkındaysan kadınlar genelde uzun boy sever çünkü daha erkeksi😃
Boyla ilgili bana göre😃
bence bir ağaçın gölgesine girme düşüncesi ağır basıyor :D:D
Benim için ağır basmıyor😃😃
:D:D: sen nerde bir direk görsen gözüne kestir o zaman :D
Ben kestirmeden onlar kestiriyor😂😂😂
:D:D:D:d senin boyun kaç
1.70 😃
:D:D:D kısa ve uzun zıtların birliği olur sizin ki :D
Kendini kast ettin galiba😃😃
yooo senin için söyledim :D:D
Senin ki senden uzun olur bence 😂😂
sanmam :D:D
sana uzun lazım diyorsun
afrikaya gidebilirsin orada istediğin uzunlukta insanlar var :D
biz türkleri beğenme sen :D :D
Gerekirse Amerika ya giderim 😂😂
git canım sıkıntı yok :D alacak olan sensin
Aynen😃
kadın nasıl zevk alacağını biliyor :D
Tabi 😃
git sen git buralar sana göre değil bence başka dillerde öğrenirsin fena mı olur
Aynen bana göre değil Türkiye delilerle dolu çoğunlukla cahil içlerinde yaşamayı istemiyorum😃😃
hayaller Amerika Afrika gerçekler Türkiye yapacak bir şey yok :D
Yok istesem hayallerimde gerçek olur😃
ama türk erkeğini özlersin :D
Neyini özleyecem be geneli sapık cahil😂
Ve tipsiz
sonunda iyi kötü birini bulup evlenecen ama :D :D :D
İtalyan birini bulacam😃😃
sadece erkeklerin değil kızların da boyu kısa ( 1.82 yim)
Boyum 173 174 falan evet zaten kızlar beni erkekten saymıyor
Ya saçmalama dünya ortalamasından haberin yok galiba
Yapacak bisey yok
Allah yaratti
Ne bu ya dalga gecer gibi konustun
Genlerde Michael Jordan vardı da onlar mı uzamadı?
1,75 boyunda erkekler sana kadınsı geliyorsa, sana erenköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesinden randevu almanı öneriyorum.
Dedi cüce :/
Kadınsı dediğin erkekler seni donunda sallarlar :)
Kısa kız uzun erkek istiyor uzun kız da uzun erkek istiyor. ERKEKLER UZAYIN!
Evet ya benim sevgilimde kısa maalesef hiç sevmiyorum ama napalım yapacak bişey yok
Dedi karakteri bozuk bir pembecik...
Dedi kafası bozuk bir mavicik😂
aslında tam tersi diye cevap verdi pembeciğe... Ve şöyle bir soru sordu o egosu yüksek pembeciğe; Uzun boylu sıska mı daha erkeksi yoksa kısa boylu ama kaslı mı daha erkeksi hissettiriyor ona ...
Erkek dedin mi Uzun boylu kaslı olacak o kadar
dedi pembecik... Ve şöyle ekledi yorum yapan; Ara ara bulursun belki isteklerini karşılayan bir bebe ama bulduğunda da sen ona ne verebileceksin kadınlığından başka ve bulduğu hayalinde ki erkek ona sormayacak mı acaba senin kadınlığından başka neyin var ; Vijdan (0), Karakter (0) - Kişilik (0) ama Ego (Max) - Karaktersizlik (Max) sende bunlar var deyip sen bana bir şey vereöezsin diyerek geri postalayacak bu pembeciği... Ve bu pembecik o kadar üzülecek ki ben çok güzelim ama niye sevenim olmuyor diyecek... Hayatta başarılar ya da başarısızlıklar iki dileğim var biri iyi tarfımdan diğeri kötü tarafımdan, nihayetinde de ikiziler burcuyum...
Ya hu niye bu kadar uzun görüş yazma ihtiyacını duydun ki dediklerinin hiç bir umrumda değil ki bebek boşuna yorulma😂😂😂
Engellleyipte söz hakkı tanımadığın kişinin sana bir çift daha sözü varmış bana iletti bende sana iletiyorum. karaktersiz - kişiliksiz - ahlaksız - egoist olduğun zaten belliydi ama belli ki korkak ve saygısızmışsın da. Sırasıyla söylemiş olduğu sözler çok mu canını yaktı diye soruyor ve eğer yaktıysa devamını da söyleyecekmiş.
Hehe alayı 190 ,186 genelde bende 185 şim kisami oluyom şimdi geldik asil konuya Türk kızları genelde hem şişko hem yer cucesi.
Kadın dedinmi Ruslar gibi çok güzel olacak uzun boylu manken olacak bize layık Ruslar.
Kızlar galiba 2 metre sen kendini uzun sanıyorsun galiba acaba senin boyun kaç
kedi köpek profil fotosu koyup genelleme yapanlar gibisi yok
Neden biliyirmusun doğal ama yabancılar hep uzun yapılı onlar öncelikle iğne yapıyorlar
Haklısın ama yani onların da elinden bişey gelmez ki öyle dememek lazım
Scarlett Johansson da 1.65 mı ne. ama bir çok kadına 10 basıyo sanada 10 basar
İklimsel ve beslenme sıkıntısı. Bende 175im şimdi kadınsınmıyım y
dedi pigme kılıklı :D
Hahaha çok komiksiniz valla😂😂😂
öyleyimdir bebeğim :D.
Valla öylesin bir insanı görmeden nasıl pigme kılıklı deyişine çok güldüm 😂😂
Bilinc alti istemlerini disa vurma lutfen tr de kizlarin 10 da 9 pigme olup uzun istiyor yeme bizi ziyaaaaaa :D
Ye desende yemem zaten zülfiii😂😂
Dua et kiz arkadasim var sana oyle bir foto atarim dudagin ucuklar boy 1.91 hadi anacim kolay gelsin. bu arada erkeklik boyla degil yurekle oluyor birisini seviyorsan sol tarafinla sev ki adam desinler hos gunumuzde disi irki gorsellige bakip aldandigi icin hemcinslerimi gelip burda ezikleyen bir pigmenin sorusunu cevaplamis bulunuyorum.
anlaşılan sen buyuk şeyileri seviyorsun kısa olabilirler ama marifetleri buyuk
elimizde mi ulan genetik bir şey bu o kalın kafana sok!
Kadınlara gelince genetik demiyorsunuz yok yer cücesi falan diyorsunuz ne oldu şimdi 😂😂
Hiç 180 altında olmadi daha o yüzden bilemem o duyguyu
sanki kızlarımız cok uzun 150 çok bile onlara
Sn kıs boyun ne oldunu ören önce 175 kısa diyorsan dicek bişe yok
😂😂 1.70 1.75 adam sana bayiliyodu ya
Aman bayılsa ne olur çokda umrumdalar sanki😂😂😂
Senin boyun kaç merak ettim bnim 1.83 1.75 adamla hiç bir fark yok aramda senin bakış acın ne boyda. Sende uzun adamı çekecek boy var mı
Var ki konuşuyorum 😃
Uzun boluysan nadir uzun seven erkek. Geneli minyon sever. Sen itici buluyorsun ya kısa boyu erkeklerde uzun kızı itici buluyor. Minyon her yaşta tatlı kafasinda
Valla benim çevremde ki erkekler hep uzun sever benim için sorun yok yani😂😂😂
O zaman sıkıntı yok. Büyük konuşma bnde büyük konuşmuyorum çünkü minyon seviyorum diyorum karşıma hep uzun kiz denk geliyor. Onlarla sevgili oluyorum. Neyse iyi günler kardeş 😀
İyi günler😃
Sanki baban erik dalı
Walla burada ki en güzel yorum bu...
@EdizidE deli misin her yoruma atlıyorsun niye bu kadar zoruna gitti bu benim fikrim sana ne neyi sevip sevmediğimi bir kere zevkler tartışılmaz
@LeydiMeyra bu arada benim babam 1.85 erik dalından daha uzun yani
Sanane atlarım atlamam bu seni neden ırgalıyor ki. Yarası olan gocunur. yaptığım görüşten memnuniyeti sen değil görüşte bulunduğum kişi söyler. Benide mi engeleyeceksin yoksa diğer arkadaşa yaptığın gibi zoruna gittiği için.
Bence senin kafanda sorun var niye bu kadar zoruna gitti yoksa çok mu kısasın çocuğum
Benim zoruma giden bir şey yokta senin bayağı bir zoruna gitmiş baksana bağırığ çağırıp köpürüyorsun. bu kadar zoruna gittiğine ve de yaran gocunduğuna göre. Yapacağın tek şey var o da gocunduğun için laf söyleyip engellemek olur. Çünkü sinirden dişlerin gıcırdıyor.
Tm bir g -e -r-i -z-e-k-a-l-ı benimle niye tartışma ihtiyacı duyuyor ki
:D :D :D :D :D :D :D
Benim niye zoruma gitsin ki bir sebep söyle mal
Her görüşe atladığına göre senin zoruna gitti
Boşuna yazma saçma görüşlerin için bildirim gelmesin
devam et devam hakarete devam et. nasıl bir kişiliğin olduğu ortaya çıkıyor diğer sorularında da tam bir süt dökmüş kedi gibisin. Devam et sen karaktersizliğie. devam et kişiliksiz ruh halinle.
Ve bu görüş altındanda bir eyyazma yorumu yazan kıza da bildirim gidiyor eni sonu rahatsız olacak. tabi biraz kişiliğin varsa.
senle uğraşmak çok zevkli ya. gülmekten ben ve yanımda ki arkadaşlar yerlere yatıyor. tam eğlencelik ve kafa bulmalık birisin.
Neyse senin o iğrenç düşük seviyene düşmeyecem
Engellemen sıkıntı değil seni takipteyim. her sorunun ve görüşünün altında. seninle uğraşmak çok büyük bir keyif doğrusu.
Bence 1.75 boy tam ideal
Kesinlikle
dedi 1.40 boyundaki kız
Yemin ediyorum aynı yorumu yapacaktım. Ulan ya :D :D Benden önce yapmışın. :D
Genlerle alakalı yapacak bişey yok.
memnun degilsen uzun boylu erkekleri olan ulkeleri secmelisin
Türk kızları neden 1,50 :D
Bilmem git 1.50 boyunda olanlara sor😃
Soruyorum zaten :D
Türk kızlarının boy ortamalası 1.61 diye biliyorum 😂
@MelekYüzlüŞeytannn
O eskiden di :D
@emre00 ben 1.70 bana sorma😂😂
Sormam ki , uzunsa :D :D
Sorma zaten😃😃
Sustum :D
Herkes boyunu kendi secmedigi icin😂😂😂
😂🤣
Ne oldu ki? @snnbztpp
Komik geldi bir an sory 😆
Aslinda komik bisi yok. Ama soru komik bence🤣🤣🤣
Soru komik ama bu alaycı tavırlarla değil aksine daha sempatik bir soru olmuş 😊 senin cvbında oturmuş tencere kapak misali 😆🤣
Türk kadınlarının boyu çok uzun ya at ağızlı
Hahaha at ağızlı mı güldürdün😂😂😂
✋😂 at gibi hatun demedim
Zaten demedin😂😂
Tamam demedim dediğimi dedin 😂
Ama benim gibilere at gibi hatun derler😂😂
Yani boyu uzun olanlara😂😂
Doğru ülke standartlarına göre 1.70 uzun ama at gibi hatun standartlarına g@t göbekte giriyor 😂😂 kilon kaç?
53, fitim ben 😂😂
Çingene atı gibi ☝️😂😂😂 zayıf
Ama irdeledim ah 🤭
Görmeden yorum yapman çok yanlış 😂😂
1.70 boy 53 kilo Bir kadın çizdim Hayal gücüm Bu kadar resmedebiliyor üzgünüm
Niye üzülüyorsun senin dediklerinin hiç biri umrumda değil ki😂😂😂
Beni çizmen için hayal gücünün gelişmesi gerek yoksa beni resmedemezsin😂😂
Üzgünüm derken Oturup ağlamadım Bu da hemen nasıl kaykıldı bkz: Q@tüm
Mor dağların prensesi Peri padişahının kızı sanki hayal gücümün gelişmesi gerekmiş
Senin benim gibi bir prensesi çizmen için hayal gücünün çok gelişmesi gerek 😂😂
Hala hayal gücü diyo 😂 çizmiyorum ulan at ağızlı
Kendin çizdim dedin çiz diyen yok yani😂😂😂
Çizersek silerizde
Sil bir zahmet😂😂
Seni Karalıycam silmiycem sayfanı koparıp masamı silip çöpe atıcam 😂😂😂
Elinden geleni ardına koyma çokda tııın😏😏😂😂😂
HoşKaL 👋👋👋
HoşKal✋😊
Öyle mi? Vallahi uzunum bir hayli :-)
Maşallah 😊
2.06 civarı.
O kadar da demedik😂😂
Ama öyle maalesef :-(
1,80 boyum kurtarıyormuyum durumu sence :P
Kurtarıyorsun tabi😃
bikaç santim bile desene işe yarıyor :)
Çocuğumuz gibi gözükmeyin diye bilerek uzamıyoruz.
türk kadınları da kısa o zaman?
Ben 191 piyasada 170 175kiz yok😂
Türk kızları neden bacak kadar peki 😂😂😂😂
Cami minaresi mi arıyosun :D
Evet 😂
Allah kabul etsin 🤣😂😁
Sağol😂
Bence kişiden kişiye değişir
Allah öyle yaratmış. Yapacak bir şey yok.