Genelde boyları 1.70 -1.75 civarında oluyor bana hiç erkeksi gelmiyor daha çok kadınsı geliyor erkek dedin mi uzun boylu olmalı
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSonrada derler ki türk kızları çok kısa hahahaha ulan siz bir kendinize bakın türk erkekleri kısa genler böyle naparsın
73 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılErkeklerin zoruna gitmiş😂
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkek dediğin uzun olmalı yani kadın topuklu bile giyse o kadını taşıyabilmeli
21 Yorumla
Senin boyun kaç? :)
05 Yorumla
Bunu yazanın boyu
010 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
73
Cevap
159Cevap
- Aile & Toplum konusunda 948 cevap paylaştı.
+1 yılUzun boylu erkek isteyen kadının boyu da uzun olmalı.
Ben de uzun boylu erkeklerden hoşlanıyorum ama benim boyum 172. Boyu 1.50 olan arkadaşım var, diyor ki 1.83 altı erkeklerden hoşlanmıyorum, ben öyle seviyorum. O zaman biz ne yapacağız? 2m üzerini mi arayacağız? :D Her şey dengi dengine. Boyunuza göresini sevin.31 Yorumla
+1 yılTürkiye ortalaması bu civarda haklısın, kızlarındaki 1.60'larda. Bizim ülkedeki erkekler kıskanç kızlarda yalaka ve kıskanç olduğu için kızların boy ortalamasına 1.50 demeye başlamışlar. Sonrada ağlarlar Türk erkekleri Rus kızı istiyor diye, sizin gibi ezikleri ne yapsınlar 😂
41 YorumlaTürk kızları neden bu kadar kendini beğenmiş acaba? Ayrıca boyum 180 ve boy genetik faktörlere bağlı sonradan değiştirebileceğin bişey değil sizin çirkinliğinizi kapatmak için yaptığınız makyajlar istediğiniz uzun boya bir etki edemiyor maalesef. Arayın bulursunuz belki.
30 Yorumla
+1 yılHep erkekler mi sorcak tabii ya kızlarda fiziki özellik belirtsin azcık yürü kız arkandayım😂
31 Yorumla
+1 yılBu durumda sana Hollan'da tatili tavsiye ediyorum. En uzun onlar.
Döndüğünde bakalım hala aynı fikirde mi olacaksın. Fikrin değişmezse yanında bir Hollandalı damat getirirsin :)
Senin az erkeksi bulduğun bizler dünyanın en büyük imparatorluklarını kurduk ama yine de kendimizi sana beğendiremedik :)10 Yorumla
+1 yılAnadolu kadını olmadığın içindir.
Kimlere göre kıyaslıyorsun?
Ortama 15cm fark var. Eğer 40cm fark olsun aşk filmlerinde öyle öğrendik diyor isen Hollanda derim. Günlük 170 TL ile güller gibi yaşarsın.
Evrim kanka, Türkiye'nin coğrafi durumu ve biyopolitik olayları işe00 Yorumla
+1 yılSana göre öyle sokağa çıktığında 1.55 lik kızlarla gexen 1.70 lik yüzlerce hatta binlerce erkek görebilirsin. Ülkenin ortalaması bu. Çoğumuz hayal ettigi ile değil bulduğu ile mutlu olmaya çalışıyor bu hayatta maddi manevi.
Konu bir üstü ise hayaller asla bitmez. Bende bende Hande Erçel gibi bir kiz hayal ediyorum ama. Birak iki tik aşağısını herhangi bir tanesini ve bulamiyoruz.00 Yorumla
+1 yılKızların boyunun kısalığı dert değil de, erkeklerin boy kısalığı mı dert oldu. 😂😂
90 Yorumla
+1 yılBu görüşü yazacak kadar güvenin olduğuna göre boyun baya uzun sanırım ama nerde çift görsem kızlar sevgilisine bakarken boynu tutulacak gibi bana gorede karşı cinsin boyu çok kısa etraf sanki cüceler alemi onu ne yapicaz boyum 1.80
20 YorumlaBoyla mı erkek olunuyormuş? Bunlar nasıl zihniyetler ya
70 YorumlaAile & Toplum konusunda 560 cevap paylaştı. Biz kızlar kısayız. Ben uzun erkek çok görüyorum , kısalar olsa da ama genelleme yapacaksak Türk kızları kısa.
Kızda aşırı kısa olmadığı sürece rahatsız etmiyo da erkeğe kısalık yakışmıyo tabii.
170 kısa ama 175 kötü değil sınırda.20 YorumlaAile & Toplum konusunda 569 cevap paylaştı. Ayyy g. ötüm. Kadınsı geliyormuş. 1.55 boyunla, kazan gibi g. tünüzle, sakalınızla, bıyığınızla çok mu kadınsı duruyonuz?
42 Yorumla- +1 yıl
😃😃
Bir 75i kisa gordugun ulkede kizlarin boy ortalamasi 1.60 dikkatini cekerim. Deve cuce misali eslermi gormek istiyorsun sokaklarda. Çinliler koreliler napsin yasamasin ya.
30 Yorumla
+1 yılboylu posla olmuyor bu işler
karekterli olsun yeter60 Yorumla
+1 yılSenin gibi Türk kızları neden ukala ve kendini bulunmaz hint kumaşı sanıyor? 1.70-1.75 boy kısa değil dünya ortalamasında. Sanki Türk kızları Victoria secrets mankenleri gibi uzun uzun. Sonra derler Türk erkekleri Rus, Ukrayna kızlarında ne buluyor. Sadıklar değer veriyorlar çünkü.
20 Yorumla
+1 yılSpor yapmak ve basketbol oynamak yerine kendilerini ergenlik çağında futbol ve agırlık çalışmaya veriyorlar bu da büyümeyi etkiliyor
10 Yorumla
+1 yılNeden Türk kadınları çok kısa? bana da çocuk gibi geliyorlar.😉😉😀türk erkeği ve kadını dünya boy ortalaması üzerindendir.
26 Yorumla- +1 yıl
Aslında uzun boy kötü herşeyin normali iyi. tabi zevkler tartışılmaz.
- +1 yıl
Ne kadar olsun peki. siparişini ona göre hazırlayalım
- +1 yıl
Hemen stoklarimiza bakalım. üzgunuz kalmamış.
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBu bir kusur degil ki.. soya ceker boy da diger ozellikler gibi... erkek ya da kadin kendi boyuna karar veremez..
70 YorumlaBuram Buram cahillik kokuyor bu gönderi erkek 190 olsa bile 160 cm kadın genetiği bozar doğacak çocukta ikisinin ortalamasının altında doğar aslında bu fazlasıyla genetik çok sorgulamaya gerek yok
50 Yorumla
+1 yılTürk kızlarının boy ortalaması niye 1.60'sa erkeklerin boyuda o yüzden 1.75
50 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkek dediğin şöyle olmalı kadın dediğin böyle olmalı diye saçma saçma algılar oluşturmayı bıraksanız keşke? ALLAH yaratmış ne yapalım. Sen Yaradanı mı beğenmiyorsun yoksa yaradılanı mı?
50 YorumlaKısa olduğunu kim söyledi 1.91 boyum var.
Ve 1.70 1.75 te hiç fena değil siz kızlar 150 160 bence asıl kendiniz yakının bu durumdan33 Yorumla- +1 yıl
Dışarda da sürekli minyon seviyorum diye geziniyosunuz
- +1 yıl
Biz kısa değiliz sizler uzunsunuz kabul edin artık (160 boyum 😒)
+1 yılTürk erkekleri genelde niye kısa ya?
- SENİ DAHA İYİ GÖREBİLMEK İÇİN.
:))))31 YorumlaBoyu veren Allah, sorgulanacak bir konu olduğunu sanmıyorum. İnsanların elinde olan birşey olsa neyse..
32 Yorumla
+1 yılturk kizlarida genelde kisa oldugu icin bence bise fark etmiyo ben 1.80 olmasini istemezdim kenidm 1.55 iken
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Hadi erkeksi gelmiyor (tercihtir , beğenidir) kısmını anlarım ama kadınsı nasıl oluyormuş hanımefendi?
Yani 175 erkek kadınsı mı oluyor?14 YorumlaGenele dokmemek gerek uzun boyluda epey var şimdi helen bizden sonra gelen nesil daha bir uzun 😀 ki bu birazda genetik isler 😀Turkiye boy karmasi 😀
13 YorumlaBu soruyu +2 seçene de vurucan kırbacı vurucan kırbacı.
Haspam kendi 1.55 tutmuş 1.70 lik gariban hemcinsime lât atıyor.20 YorumlaAile & Toplum konusunda 4,3b cevap paylaştı. benim 1.60
erkeksi gelmesi için sana boy mu gerek? :)217 Yorumla
+1 yılAptal bir insanın sorduğu soru bu kadar olur aw. Beyin yoksunumusun olum sen niye kısa diye soruyon? Allahın verdiği şey ile dalga geçmek ne kadar basit olmuş. Tabi bunun cevabı "öööğğ onlordo bizle dolgo goçoyoo". Abdülrezzak seni bekliyor geleceğin de merak etme :D
00 Yorumla
+1 yıl150 hatunların olduğu yerde biz 190 olsak sanırım herkes eşimiz değil kardeşimiz olurdu
50 YorumlaErkek dediğin şöyle olmalı kadın dediğin şöyle olmalı ne ya güzellik göreceli bı kavram herkesin istediği tip farklı
10 YorumlaYa kardesim ne alakasi var uzun boy demek yavas hareket demek kavaktada boy var ama bir b**ka yaramaz bence en idaal boy Turklerde 👍🏻
10 Yorumla
+1 yılKadınlığı boy mu belirliyor ki onların erkekliğini de boyları belirlesin? Salak.
40 YorumlaUzun kadınların genel sorunu bu herhalde 😄 Kısayım mutluyum arkadaş 😄
22 Yorumla- +1 yıl
boyu değil işlevi önemli:))
+1 yıltamamen yanlış bir tespit kısa olanlar genelde 60 70 kuşağı yeni kuşakların boy ortalaması 1,80 ve üzeri
20 Yorumla
+1 yılGenetik. Bu arada sorudan anladığım kadarıyla profil fotonuz sizin iç dünyanızı yansıtıyor. :D
01 Yorumla
+1 yılDedi 1.90 lık ablamız :D
Genetik canım benim bu. Elden bir şey gelmez. Uzun boylu istiyorsan ağaçlara verelim seni. Boy boy00 YorumlaBoy kavakta da var önemli olan karakter yani işlev...
02 Yorumla
+1 yılSen Turk kizlarinin neden bacak kadar oldugunu cevapla ben sana vericem sordugun sorunun cevabini.
017 Yorumla- +1 yıl
Kızlar kısa olsa da göze batmaz o kadar ama erkekler kısa olduğunda çok göze batıo çünkü yaratılış olarak erkekler uzun ve iri olmalı kısa ve sıska olunca kötü görüntü oluo
- +1 yıl
Goze batmiyo cunku goremiyoruz 😂
- +1 yıl
Abartma boy ortalaması 163 Türk kızlarının o kadarını da göremiyorsan kör olmalısın gözlerine baktır
- +1 yıl
Rusların da boy ortalaması 164 falan yani çok kısa değiliz kızlara göre
- +1 yıl
Niye sen 175e kisa demeyi biliyosun ben 160a kisa diyince mi zoruna gitti kisasiniz işte. Bunun erkegi kadini olmaz.1.70 alti herkes kisadir ben 1.80 boyumla halimden memnunum. Siz 150-160 lar gorus alanima girmiyosunuz o ufacik boyunuzla. Turkiyenin 173 erkek boy ortalamasini begenmiyo kezbanlar. Ayakta s*kso cekmeye mi calisiyosunuz 😂😂
- +1 yıl
175e kısa demedim ben ama 170 bile olunca erkekte tuhaf duruo kısa duruo ama kız kısa olunca tuhaf durmuo çünkü kız uzun da olsa kısa da olsa bir şekilde çekici olabilio
- +1 yıl
Ben de 160 im ama uzun gösteriom bacak boyum uzun benim
- +1 yıl
1.60 boyunla 1.70 adama camur atma o zaman.
- +1 yıl
Ama aynı boyda duruoz 170 adamla yanyanayken ayrıca benim boyum kızlara göre normal
- +1 yıl
Asıl siz kzılara çamur atmaktan vazgeçin
- +1 yıl
10 cm topuklu giyersen tabi ayni durursun ciplak ayak 1.60 insanla 1.70 erkek nasil ayni durcak 7 aylik mi dogdun
- +1 yıl
Allahin bücürü
- +1 yıl
Topuklu giyemem zaten ayaklarımda rahatsızlık var istesem de giyemem
- +1 yıl
O zaman nasil ayni duruyonuz 10 cm borumu
- +1 yıl
Bilmiom yakın gibi boylar öyle duruo
+1 yılBen 1.82 yim ama 1.75 de çok kısa değil bence. Hepsi uzun boylu olacak diye bir kaide yok. O senin göz zevkin.
00 Yorumla
+1 yılBende sevmiyorum ama şu da bir gerçek Türk kızları da çok uzun değil yani genelleme yaparsak. Allah dağına göre kar vermiş kısacası 😂
00 Yorumla170 175 kısa ve kadınsı diyorsan (161) direk kadın dersin galiba. :D
03 YorumlaTürkiye deki kızların boy ortalaması 1.55 olunca zaten size göre uzun oluyoruz fazlasıyla 😄 Daha uzun olsak onunla kafa kafaya gelirsiniz olmaz 😎
121 Yorumla- +1 yıl
Her erkek 170-175 mi o zaman 😂
- +1 yıl
Kardeşim kusura senden önce ben laf sokmak istedimde 😂
- +1 yıl
Salata maydanoz oluyor 😂
- +1 yıl
1.70 olan kizlara da kısa gelirsiniz amaaa
- +1 yıl
@cikolatamcikolata herkes aynı boylara sahip olamadığı için sorun olma sanırım 1.80 erkekler hatta inanmazsın 1.90 erkekler bile var 😉
- +1 yıl
@cikolatamcikolata aaaah çikolata çikita benim boyum 1.83 😄 170 de olsa kız bana yine kısa niye bu kadar büyüttünüz ki olayı heee küçüksünüz ondan 🙄
- +1 yıl
Belkide dahada uzunlari vardır 😂2.10 gibi gibi uzar gider yani bunu konu
- +1 yıl
Küçük değiliz normal olarak erkek kızdan uzun olur zaten
- +1 yıl
@cikolatamcikolata tamam apla 😄 Niye öyleyse orası da ayrı bişiiiiii
- +1 yıl
Yani öyle oluyo genelde ve bencede öyle olmali. zaten
- +1 yıl
Kardeşim çaktırma Can sıkıntisi boy uzunluklarını yavaş yavaş acikliyorum birden duyunca sasirmasinlar diye 😂😀
- +1 yıl
😂😂😂
He yaw uzun olmali kadin dediginde de buyuk meme kalcha olmali o zaman demi herkes gonlunce bir karakter yaratip ideallerle ugrashmasin...
00 Yorumla
+1 yılErkekliğimizi bir boyla kıyaslamamıştınız onu da yaptınız tebrikler..
40 YorumlaAile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı. Bu soruyu soranın boyunun 1.50 olması da ayrı bir ironi zaten
44 Yorumla- +1 yıl
Tanıyor musun soran kişiyi? :D
- +1 yıl
Ne bileyim, tanıyormuş gibi yazmışsın.
Ayrıca aynı ironiyi ben de belirttim yorumumda ama bana +1 vermiş kendisi. Demek ki en az 1.60 :D :D
+1 yılUzun olunca boyuna uygun birini bulamıyor ondan.. sonuçta türk kızlarının ortalaması 160 🤔
10 Yorumla
+1 yılErkekler de sana yaranmak için boy uzatma ameliyatı olacak şimdi
10 Yorumla
+1 yılkızların 1.59 1.69 ortalamaya sahip olduğu bir ülkede 1.80 evladın doğması mucize.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın kardeş 😉 :D
Ben de 1.72 boyundayım ama, hiç bir zaman bunu sorun yapmadım.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBen 1.80 im genelde 1.70 pek yok sanki sana kısa denk geliyordur
10 Yorumla
+1 yılEvet haklisin.. ben de kısayım ama turk kizlarinin 1.50 boy ortalamasina bakinca halime şükrediyorum
10 YorumlaAynen de o uzun boyun yaninada yakışacak boylu Poslu bı kız lazım nerdeee bı Türklerde kızlar 1.50 by çin malı gibi
30 Yorumla
+1 yılKadın dediğin... Diye milyon cümlenin içinde sen yoksun belkide
10 Yorumla
+1 yılsen kurban ol bize uzun boylu istiyosan amerikaya git basketçilerle takıl 😝
10 Yorumla
+1 yılBen 1.89 sarışın yeşil gözlüyüm bu erkek kabul etmez istemez diye evde bıraktınız şimdi hakkınız onlar
00 Yorumla
+1 yılSizin gibi kısa boylu kızlarla evlendiğimiz için çocuklarımız o kadar uzuyor. Ondan olmasın sakın
00 YorumlaKeşke ortalama daha yukarda olsaydı ama naparsın işte genetik
00 Yorumla
+1 yılErkekleri boyuna göre mi seçiyorsun? Zekiyse, olgunsa mükemmeldir zaten sanki tüm insanlar harikaymış gibi kendi milletini eleştiriyorsun
50 Yorumla- Devamını Gör (172)
Devamını Gör(217)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar