• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Türk erkekleri genelde niye kısa ya?

heidimaks
heidimaks Takip Et
Xper 6 Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
13
Yapay Zekaya Sor
Genelde boyları 1.70 -1.75 civarında oluyor bana hiç erkeksi gelmiyor daha çok kadınsı geliyor erkek dedin mi uzun boylu olmalı
Türk erkekleri genelde niye kısa ya?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Sonrada derler ki türk kızları çok kısa hahahaha ulan siz bir kendinize bakın türk erkekleri kısa genler böyle naparsın

    7
    3 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Aynen 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Erkeklerin zoruna gitmiş😂

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Aynen valla hepsi kudurdu ohh oldu onlara 😂😂

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Erkek dediğin uzun olmalı yani kadın topuklu bile giyse o kadını taşıyabilmeli

    2
    1 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      İşte aradığım görüş👍👍👍

      Yorumla
  • 11335577
    11335577 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 97
    +1 yıl

    Senin boyun kaç? :)

    0
    5 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      1.70😃

      Yorumla
    • 11335577
      11335577
      +1 yıl

      İyiymiş ben 190ım

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      👍👍👍

      Yorumla
    • 11335577
      11335577
      +1 yıl

      Eig için teşekkürler, uzunca mutlu günler dilerim ;)

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Rica ederim, sizede uzunca mutlu günler dilerim😊

      Yorumla
  • ZibidixD
    ZibidixD Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bunu yazanın boyu

    0
    10 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      1.70😃

      Yorumla
    • ZibidixD
      ZibidixD
      +1 yıl

      E sende topuklu giymeyi ver 😁

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Giymiyorum zaten😂

      Yorumla
    • ZibidixD
      ZibidixD
      +1 yıl

      E o zaman dert etme 😂şahsen 180 nim ama 175 üstü sevgili bana bir beden büyük gelir derim 😂

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Ya dert etmiyorum zaten sadece hoş durmadığını söylüyorum😃

      Yorumla
    • ZibidixD
      ZibidixD
      +1 yıl

      Ogusan koç sizce hoş durmuyor mu sizin gözünüzde 😂 adam 1.70

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Yo hiç hoş durmuyor😃

      Yorumla
    • ZibidixD
      ZibidixD
      +1 yıl

      İlk defa böylesi denk geldi he 😂peki benim boy iyi demi şimdi 😂

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Evet iyi😃

      Yorumla
    • ZibidixD
      ZibidixD
      +1 yıl

      İyi bari 😂

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

73

Cevap

159

Cevap

  • boncuksultan
    boncuksultan Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 70%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 948 cevap paylaştı.

    Uzun boylu erkek isteyen kadının boyu da uzun olmalı.
    Ben de uzun boylu erkeklerden hoşlanıyorum ama benim boyum 172. Boyu 1.50 olan arkadaşım var, diyor ki 1.83 altı erkeklerden hoşlanmıyorum, ben öyle seviyorum. O zaman biz ne yapacağız? 2m üzerini mi arayacağız? :D Her şey dengi dengine. Boyunuza göresini sevin.

    3
    1 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Haklısın😂😂

      Yorumla
  • MelekYüzlüŞeytannn
    MelekYüzlüŞeytannn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 48%
    +1 yıl

    Türkiye ortalaması bu civarda haklısın, kızlarındaki 1.60'larda. Bizim ülkedeki erkekler kıskanç kızlarda yalaka ve kıskanç olduğu için kızların boy ortalamasına 1.50 demeye başlamışlar. Sonrada ağlarlar Türk erkekleri Rus kızı istiyor diye, sizin gibi ezikleri ne yapsınlar 😂

    4
    1 Yorumla
    • oyunadamı
      oyunadamı
      +1 yıl

      Iyi dedin 😂😂

      Yorumla
  • Cemuzuner
    Cemuzuner Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl

    Türk kızları neden bu kadar kendini beğenmiş acaba? Ayrıca boyum 180 ve boy genetik faktörlere bağlı sonradan değiştirebileceğin bişey değil sizin çirkinliğinizi kapatmak için yaptığınız makyajlar istediğiniz uzun boya bir etki edemiyor maalesef. Arayın bulursunuz belki.

    3
    0 Yorumla
  • pentagramkizi
    pentagramkizi Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Hep erkekler mi sorcak tabii ya kızlarda fiziki özellik belirtsin azcık yürü kız arkandayım😂

    3
    1 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Tabi canım 😂😂😂

      Yorumla
  • AlperHierapolis
    AlperHierapolis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 53 , eic 85%
    +1 yıl

    Bu durumda sana Hollan'da tatili tavsiye ediyorum. En uzun onlar.
    Döndüğünde bakalım hala aynı fikirde mi olacaksın. Fikrin değişmezse yanında bir Hollandalı damat getirirsin :)

    Senin az erkeksi bulduğun bizler dünyanın en büyük imparatorluklarını kurduk ama yine de kendimizi sana beğendiremedik :)

    1
    0 Yorumla
  • HiçliktenGelenSes
    HiçliktenGelenSes Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 66%
    +1 yıl

    Anadolu kadını olmadığın içindir.
    Kimlere göre kıyaslıyorsun?

    Ortama 15cm fark var. Eğer 40cm fark olsun aşk filmlerinde öyle öğrendik diyor isen Hollanda derim. Günlük 170 TL ile güller gibi yaşarsın.

    Evrim kanka, Türkiye'nin coğrafi durumu ve biyopolitik olayları işe

    0
    0 Yorumla
  • çokmubiliyorsunsen
    çokmubiliyorsunsen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 70%
    +1 yıl

    Sana göre öyle sokağa çıktığında 1.55 lik kızlarla gexen 1.70 lik yüzlerce hatta binlerce erkek görebilirsin. Ülkenin ortalaması bu. Çoğumuz hayal ettigi ile değil bulduğu ile mutlu olmaya çalışıyor bu hayatta maddi manevi.
    Konu bir üstü ise hayaller asla bitmez. Bende bende Hande Erçel gibi bir kiz hayal ediyorum ama. Birak iki tik aşağısını herhangi bir tanesini ve bulamiyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • SabırsızKuzu
    SabırsızKuzu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 62%
    +1 yıl

    Kızların boyunun kısalığı dert değil de, erkeklerin boy kısalığı mı dert oldu. 😂😂

    9
    0 Yorumla
  • halilakdas1
    halilakdas1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 64%
    +1 yıl

    Bu görüşü yazacak kadar güvenin olduğuna göre boyun baya uzun sanırım ama nerde çift görsem kızlar sevgilisine bakarken boynu tutulacak gibi bana gorede karşı cinsin boyu çok kısa etraf sanki cüceler alemi onu ne yapicaz boyum 1.80

    2
    0 Yorumla
  • Shamanist
    Shamanist Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    Boyla mı erkek olunuyormuş? Bunlar nasıl zihniyetler ya

    7
    0 Yorumla
  • _Yağmur
    _Yağmur Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 86%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 560 cevap paylaştı.

    Biz kızlar kısayız. Ben uzun erkek çok görüyorum , kısalar olsa da ama genelleme yapacaksak Türk kızları kısa.

    Kızda aşırı kısa olmadığı sürece rahatsız etmiyo da erkeğe kısalık yakışmıyo tabii.

    170 kısa ama 175 kötü değil sınırda.

    2
    0 Yorumla
  • Orcnnn
    Orcnnn Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 569 cevap paylaştı.

    Ayyy g. ötüm. Kadınsı geliyormuş. 1.55 boyunla, kazan gibi g. tünüzle, sakalınızla, bıyığınızla çok mu kadınsı duruyonuz?

    4
    2 Yorumla
    • YAKIŞIKLISERSERİYİM
      YAKIŞIKLISERSERİYİM
      +1 yıl

      😃😃

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      😂😂😂😂😂

      Yorumla
  • adsizata
    adsizata Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 51%
    +1 yıl

    Bir 75i kisa gordugun ulkede kizlarin boy ortalamasi 1.60 dikkatini cekerim. Deve cuce misali eslermi gormek istiyorsun sokaklarda. Çinliler koreliler napsin yasamasin ya.

    3
    0 Yorumla
  • bilemedimnedir
    bilemedimnedir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    boylu posla olmuyor bu işler
    karekterli olsun yeter

    6
    0 Yorumla
  • RaGiNGBuLL43
    RaGiNGBuLL43 Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Senin gibi Türk kızları neden ukala ve kendini bulunmaz hint kumaşı sanıyor? 1.70-1.75 boy kısa değil dünya ortalamasında. Sanki Türk kızları Victoria secrets mankenleri gibi uzun uzun. Sonra derler Türk erkekleri Rus, Ukrayna kızlarında ne buluyor. Sadıklar değer veriyorlar çünkü.

    2
    0 Yorumla
  • Sifirtoleraans
    Sifirtoleraans Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Spor yapmak ve basketbol oynamak yerine kendilerini ergenlik çağında futbol ve agırlık çalışmaya veriyorlar bu da büyümeyi etkiliyor

    1
    0 Yorumla
  • ahahaaaaaaa
    ahahaaaaaaa Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 37%
    +1 yıl

    Neden Türk kadınları çok kısa? bana da çocuk gibi geliyorlar.😉😉😀türk erkeği ve kadını dünya boy ortalaması üzerindendir.

    2
    6 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Türklerin geneli kısa ya uzun boy daha hoş😃😃

      Yorumla
    • ahahaaaaaaa
      ahahaaaaaaa
      +1 yıl

      Aslında uzun boy kötü herşeyin normali iyi. tabi zevkler tartışılmaz.

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Çok uzun tabii ki kötü

      Yorumla
    • ahahaaaaaaa
      ahahaaaaaaa
      +1 yıl

      Ne kadar olsun peki. siparişini ona göre hazırlayalım

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      1.80. ler

      Yorumla
    • ahahaaaaaaa
      ahahaaaaaaa
      +1 yıl

      Hemen stoklarimiza bakalım. üzgunuz kalmamış.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bu bir kusur degil ki.. soya ceker boy da diger ozellikler gibi... erkek ya da kadin kendi boyuna karar veremez..

    7
    0 Yorumla
  • Jolieee
    Jolieee Takip Et
    Bilge Yaş: 27
    +1 yıl

    Buram Buram cahillik kokuyor bu gönderi erkek 190 olsa bile 160 cm kadın genetiği bozar doğacak çocukta ikisinin ortalamasının altında doğar aslında bu fazlasıyla genetik çok sorgulamaya gerek yok

    5
    0 Yorumla
  • Sıla_RU-TR
    Sıla_RU-TR Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl

    Türk kızlarının boy ortalaması niye 1.60'sa erkeklerin boyuda o yüzden 1.75

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Erkek dediğin şöyle olmalı kadın dediğin böyle olmalı diye saçma saçma algılar oluşturmayı bıraksanız keşke? ALLAH yaratmış ne yapalım. Sen Yaradanı mı beğenmiyorsun yoksa yaradılanı mı?

    5
    0 Yorumla
  • ÖmerCc
    ÖmerCc Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 68%
    +1 yıl

    Kısa olduğunu kim söyledi 1.91 boyum var.
    Ve 1.70 1.75 te hiç fena değil siz kızlar 150 160 bence asıl kendiniz yakının bu durumdan

    3
    3 Yorumla
    • behindthenoon
      behindthenoon
      +1 yıl

      Dışarda da sürekli minyon seviyorum diye geziniyosunuz

      Yorumla
    • ÖmerCc
      ÖmerCc
      +1 yıl

      Kalbimize yakışanı yanımızda görmek istediğimiz içindir hanımefendi.
      Yani anlayacağınız minyon veyahut uzun olması değil önemli olan ruhların eşit olması 😏

      Yorumla
    • KutupPrensesi
      KutupPrensesi
      +1 yıl

      Biz kısa değiliz sizler uzunsunuz kabul edin artık (160 boyum 😒)

      Yorumla
  • seniartistyapacağım
    seniartistyapacağım Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 75%
    +1 yıl

    Türk erkekleri genelde niye kısa ya?
    - SENİ DAHA İYİ GÖREBİLMEK İÇİN.
    :))))

    3
    1 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Beni görebilmeleri için uzun olmaları gerek😂

      Yorumla
  • benebe
    benebe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 60%
    +1 yıl

    Boyu veren Allah, sorgulanacak bir konu olduğunu sanmıyorum. İnsanların elinde olan birşey olsa neyse..

    3
    2 Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      EyvAllah 😊

      Yorumla
    • benebe
      benebe
      +1 yıl

      @__SNR__ 😊

      Yorumla
  • fatmaaslan36
    fatmaaslan36 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 79%
    +1 yıl

    turk kizlarida genelde kisa oldugu icin bence bise fark etmiyo ben 1.80 olmasini istemezdim kenidm 1.55 iken

    3
    0 Yorumla
  • johnyx
    johnyx Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 32%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Hadi erkeksi gelmiyor (tercihtir , beğenidir) kısmını anlarım ama kadınsı nasıl oluyormuş hanımefendi?
    Yani 175 erkek kadınsı mı oluyor?

    1
    4 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Peki siz uzun bir kadın için erkeksi demeniz nasıl oluyormuş beyefendi?

      Yorumla
    • johnyx
      johnyx
      +1 yıl

      Öyle diyeni Allah çarpar. . :))))

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Diyen çok yani😃

      Yorumla
    • johnyx
      johnyx
      +1 yıl

      Ağızlarına kürekle vurulası onlar. :D

      Yorumla
  • mavi6
    mavi6 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 72%
    +1 yıl

    Genele dokmemek gerek uzun boyluda epey var şimdi helen bizden sonra gelen nesil daha bir uzun 😀 ki bu birazda genetik isler 😀Turkiye boy karmasi 😀

    1
    3 Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Nededin anlamadım ama güzel birşey demek istedin eminim 😜😜😜

      Yorumla
    • mavi6
      mavi6
      +1 yıl

      @__SNR__ herkes diyorum boyu boyuna..😀

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Hımm anladım da anlamak istemiyom boyun önemi yok üç aşağı beş yukarı ne olcak yahu beş cm dediğin serçe parmak kadar yok yani hıh😅

      Yorumla
  • siccil
    siccil Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl

    Bu soruyu +2 seçene de vurucan kırbacı vurucan kırbacı.

    Haspam kendi 1.55 tutmuş 1.70 lik gariban hemcinsime lât atıyor.

    2
    0 Yorumla
  • SAblaK
    SAblaK Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 42%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    benim 1.60
    erkeksi gelmesi için sana boy mu gerek? :)

    2
    17 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Görüntü olarak tabii ki gerekli😃

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      cüsse yetmez mi :D

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Yok yetmez😃

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      o zaman sen kesin evlenecek birini arıyorsun :D
      yaş kaç olsun istersin ;)

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Evlenmek için aramama gerek miyor kendileri ayağıma kadar geliyorlar zaten 😂😂

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Belli ki sen evlenmek için arıyorsun😃

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      ben kimseyi aramıyorum ki :)
      ayrıca evlenmek istemiyorum şimdilik :D

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Bende hiç istemiyorum zaten istesem oooo😃😃

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      ben evlenmek isteseydim çoktan evlenmiştim :D
      böyle iyi :)
      sultan değilim ama padişah gibiyim :D

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Ben hem sultan hemde padişah gibiyim 😂😂

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      ben erkek olduğum için sultan demedim :D
      sen neyine güvenerek padişah dedin ki :)

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Herşeyime güvenerek😃

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      kendine çok güveniyorsun :D

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Tabi😃

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      1.60 istemiyorsun ama benle iyi takılıyorsun hee
      makara gır gır :D

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Takılmak ayrı 😃

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      takil sonra at bir kenera :D

      Yorumla
  • scenarist30
    scenarist30 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Aptal bir insanın sorduğu soru bu kadar olur aw. Beyin yoksunumusun olum sen niye kısa diye soruyon? Allahın verdiği şey ile dalga geçmek ne kadar basit olmuş. Tabi bunun cevabı "öööğğ onlordo bizle dolgo goçoyoo". Abdülrezzak seni bekliyor geleceğin de merak etme :D

    0
    0 Yorumla
  • Gökkuşağımmkirlendi
    Gökkuşağımmkirlendi Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    150 hatunların olduğu yerde biz 190 olsak sanırım herkes eşimiz değil kardeşimiz olurdu

    5
    0 Yorumla
  • Kimbiş
    Kimbiş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    Erkek dediğin şöyle olmalı kadın dediğin şöyle olmalı ne ya güzellik göreceli bı kavram herkesin istediği tip farklı

    1
    0 Yorumla
  • arsbeyto
    arsbeyto Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 36%
    +1 yıl

    Ya kardesim ne alakasi var uzun boy demek yavas hareket demek kavaktada boy var ama bir b**ka yaramaz bence en idaal boy Turklerde 👍🏻

    1
    0 Yorumla
  • Feministkadınnn
    Feministkadınnn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Kadınlığı boy mu belirliyor ki onların erkekliğini de boyları belirlesin? Salak.

    4
    0 Yorumla
  • Nəməsis
    Nəməsis Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    Uzun kadınların genel sorunu bu herhalde 😄 Kısayım mutluyum arkadaş 😄

    2
    2 Yorumla
    • EdizidE
      EdizidE
      +1 yıl

      Onun boyu da 1,70 ki. San ki 1,80 lik boyu varmış gibi davranıyor o kadar. Aç tavuk kendini buğday ambarında görürmüş misali. Bu arada da kusura bakma normalde yoruma yorumda bulunmam. iyi günler.

      Yorumla
    • GokhanKaya88
      GokhanKaya88
      +1 yıl

      boyu değil işlevi önemli:))

      Yorumla
  • robertdeniro
    robertdeniro Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    tamamen yanlış bir tespit kısa olanlar genelde 60 70 kuşağı yeni kuşakların boy ortalaması 1,80 ve üzeri

    2
    0 Yorumla
  • nonickcandescribeme
    nonickcandescribeme Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 66%
    +1 yıl

    Genetik. Bu arada sorudan anladığım kadarıyla profil fotonuz sizin iç dünyanızı yansıtıyor. :D

    0
    1 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Aynen😃

      Yorumla
  • Synesthesia0
    Synesthesia0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 74%
    +1 yıl

    Dedi 1.90 lık ablamız :D

    Genetik canım benim bu. Elden bir şey gelmez. Uzun boylu istiyorsan ağaçlara verelim seni. Boy boy

    0
    0 Yorumla
  • __SNR__
    __SNR__ Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl

    Boy kavakta da var önemli olan karakter yani işlev...

    0
    2 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Boy da önemli karakterde önemli

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Mesela iki kişi var birinde boy birinde karakter hangisini seçersin?
      Boy önemli de Allah vergisi olan birşey karakter Kula bağlı ayni şey değil senin çocukların belki hiç olmayacak belki de eksik olacak bu yaptığın yanlış

      Yorumla
  • belirsizsahis6025
    belirsizsahis6025 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    Sen Turk kizlarinin neden bacak kadar oldugunu cevapla ben sana vericem sordugun sorunun cevabini.

    0
    17 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Bu soruyu git kısa kızlara sor bana değil

      Yorumla
    • Büşra_riri
      Büşra_riri
      +1 yıl

      Kızlar kısa olsa da göze batmaz o kadar ama erkekler kısa olduğunda çok göze batıo çünkü yaratılış olarak erkekler uzun ve iri olmalı kısa ve sıska olunca kötü görüntü oluo

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      @Büşra_riri aynen kesinlikle👍👍

      Yorumla
    • belirsizsahis6025
      belirsizsahis6025
      +1 yıl

      Goze batmiyo cunku goremiyoruz 😂

      Yorumla
    • Büşra_riri
      Büşra_riri
      +1 yıl

      Abartma boy ortalaması 163 Türk kızlarının o kadarını da göremiyorsan kör olmalısın gözlerine baktır

      Yorumla
    • Büşra_riri
      Büşra_riri
      +1 yıl

      Rusların da boy ortalaması 164 falan yani çok kısa değiliz kızlara göre

      Yorumla
    • belirsizsahis6025
      belirsizsahis6025
      +1 yıl

      Niye sen 175e kisa demeyi biliyosun ben 160a kisa diyince mi zoruna gitti kisasiniz işte. Bunun erkegi kadini olmaz.1.70 alti herkes kisadir ben 1.80 boyumla halimden memnunum. Siz 150-160 lar gorus alanima girmiyosunuz o ufacik boyunuzla. Turkiyenin 173 erkek boy ortalamasini begenmiyo kezbanlar. Ayakta s*kso cekmeye mi calisiyosunuz 😂😂

      Yorumla
    • Büşra_riri
      Büşra_riri
      +1 yıl

      175e kısa demedim ben ama 170 bile olunca erkekte tuhaf duruo kısa duruo ama kız kısa olunca tuhaf durmuo çünkü kız uzun da olsa kısa da olsa bir şekilde çekici olabilio

      Yorumla
    • Büşra_riri
      Büşra_riri
      +1 yıl

      Ben de 160 im ama uzun gösteriom bacak boyum uzun benim

      Yorumla
    • belirsizsahis6025
      belirsizsahis6025
      +1 yıl

      1.60 boyunla 1.70 adama camur atma o zaman.

      Yorumla
    • Büşra_riri
      Büşra_riri
      +1 yıl

      Ama aynı boyda duruoz 170 adamla yanyanayken ayrıca benim boyum kızlara göre normal

      Yorumla
    • Büşra_riri
      Büşra_riri
      +1 yıl

      Asıl siz kzılara çamur atmaktan vazgeçin

      Yorumla
    • belirsizsahis6025
      belirsizsahis6025
      +1 yıl

      10 cm topuklu giyersen tabi ayni durursun ciplak ayak 1.60 insanla 1.70 erkek nasil ayni durcak 7 aylik mi dogdun

      Yorumla
    • belirsizsahis6025
      belirsizsahis6025
      +1 yıl

      Allahin bücürü

      Yorumla
    • Büşra_riri
      Büşra_riri
      +1 yıl

      Topuklu giyemem zaten ayaklarımda rahatsızlık var istesem de giyemem

      Yorumla
    • belirsizsahis6025
      belirsizsahis6025
      +1 yıl

      O zaman nasil ayni duruyonuz 10 cm borumu

      Yorumla
    • Büşra_riri
      Büşra_riri
      +1 yıl

      Bilmiom yakın gibi boylar öyle duruo

      Yorumla
  • mechul2025
    mechul2025 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 37%
    +1 yıl

    Ben 1.82 yim ama 1.75 de çok kısa değil bence. Hepsi uzun boylu olacak diye bir kaide yok. O senin göz zevkin.

    0
    0 Yorumla
  • Glsm_kkaya
    Glsm_kkaya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 51%
    +1 yıl

    Bende sevmiyorum ama şu da bir gerçek Türk kızları da çok uzun değil yani genelleme yaparsak. Allah dağına göre kar vermiş kısacası 😂

    0
    0 Yorumla
  • burcakayc
    burcakayc Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 54%
    +1 yıl

    170 175 kısa ve kadınsı diyorsan (161) direk kadın dersin galiba. :D

    0
    3 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Aynen 😂😂😂

      Yorumla
    • burcakayc
      burcakayc
      +1 yıl

      vakka hiç öyle düşünmüyorum bacakları safi kıl bodur bira göbekli hatun kişi hiç görmedim :)

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Ben çok görüyorum😂😂😂

      Yorumla
  • Ökkeeşş
    Ökkeeşş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Türkiye deki kızların boy ortalaması 1.55 olunca zaten size göre uzun oluyoruz fazlasıyla 😄 Daha uzun olsak onunla kafa kafaya gelirsiniz olmaz 😎

    1
    21 Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      Her kız 1.55 mi😂😂😂

      Yorumla
    • Black_Dreammm
      Black_Dreammm
      +1 yıl

      Her erkek 170-175 mi o zaman 😂

      Yorumla
    • Ökkeeşş
      Ökkeeşş
      +1 yıl

      Sözelcisin herhalde şeker kız 😄 ORTALAMA YAZDIM ORDA GÖRMÜYON MUUUUĞĞĞ 🤔

      Yorumla
    • Black_Dreammm
      Black_Dreammm
      +1 yıl

      Kardeşim kusura senden önce ben laf sokmak istedimde 😂

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      K. b. ya çok yoğunum göremedim😂😂😂

      Yorumla
    • Ökkeeşş
      Ökkeeşş
      +1 yıl

      @Black_Dreammm estağfirullah kardo keyfine bak 😄

      Yorumla
    • heidimaks
      heidimaks
      +1 yıl

      @ Black_Dreammm sana ne oluyor?

      Yorumla
    • Black_Dreammm
      Black_Dreammm
      +1 yıl

      Salata maydanoz oluyor 😂

      Yorumla
    • cikolatamcikolata
      cikolatamcikolata
      +1 yıl

      1.70 olan kizlara da kısa gelirsiniz amaaa

      Yorumla
    • Ökkeeşş
      Ökkeeşş
      +1 yıl

      Aaaaa misafire böyle mi davranılır heidi 😱 Neyse biz heidi gidelim buralardan black dream 😄👻

      Yorumla
    • Black_Dreammm
      Black_Dreammm
      +1 yıl

      @cikolatamcikolata herkes aynı boylara sahip olamadığı için sorun olma sanırım 1.80 erkekler hatta inanmazsın 1.90 erkekler bile var 😉

      Yorumla
    • Ökkeeşş
      Ökkeeşş
      +1 yıl

      @cikolatamcikolata aaaah çikolata çikita benim boyum 1.83 😄 170 de olsa kız bana yine kısa niye bu kadar büyüttünüz ki olayı heee küçüksünüz ondan 🙄

      Yorumla
    • Black_Dreammm
      Black_Dreammm
      +1 yıl

      Belkide dahada uzunlari vardır 😂2.10 gibi gibi uzar gider yani bunu konu

      Yorumla
    • cikolatamcikolata
      cikolatamcikolata
      +1 yıl

      Küçük değiliz normal olarak erkek kızdan uzun olur zaten

      Yorumla
    • Ökkeeşş
      Ökkeeşş
      +1 yıl

      @Black_Dreammm ne kadar uzayabilir ki 😄

      Yorumla
    • Ökkeeşş
      Ökkeeşş
      +1 yıl

      @cikolatamcikolata tamam apla 😄 Niye öyleyse orası da ayrı bişiiiiii

      Yorumla
    • cikolatamcikolata
      cikolatamcikolata
      +1 yıl

      Yani öyle oluyo genelde ve bencede öyle olmali. zaten

      Yorumla
    • Black_Dreammm
      Black_Dreammm
      +1 yıl

      Kardeşim çaktırma Can sıkıntisi boy uzunluklarını yavaş yavaş acikliyorum birden duyunca sasirmasinlar diye 😂😀

      Yorumla
    • Ökkeeşş
      Ökkeeşş
      +1 yıl

      aman beee ne olacak isterse 1.10 olsun 😄 Aklı başında insan evladı olsunda ne olursa olsun

      Yorumla
    • Ökkeeşş
      Ökkeeşş
      +1 yıl

      @Black_Dreammm tamam dur yeter yazzığ 😄😄😄😄

      Yorumla
    • Black_Dreammm
      Black_Dreammm
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Black316
    Black316 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 40%
    +1 yıl

    He yaw uzun olmali kadin dediginde de buyuk meme kalcha olmali o zaman demi herkes gonlunce bir karakter yaratip ideallerle ugrashmasin...

    0
    0 Yorumla
  • Eatpussyitsvegan
    Eatpussyitsvegan Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkekliğimizi bir boyla kıyaslamamıştınız onu da yaptınız tebrikler..

    4
    0 Yorumla
  • TayyarRA
    TayyarRA Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı.

    Bu soruyu soranın boyunun 1.50 olması da ayrı bir ironi zaten

    4
    4 Yorumla
    • boncuksultan
      boncuksultan
      +1 yıl

      Tanıyor musun soran kişiyi? :D

      Yorumla
    • TayyarRA
      TayyarRA
      +1 yıl

      Tanımam mı lazım 😬

      Yorumla
    • boncuksultan
      boncuksultan
      +1 yıl

      Ne bileyim, tanıyormuş gibi yazmışsın.
      Ayrıca aynı ironiyi ben de belirttim yorumumda ama bana +1 vermiş kendisi. Demek ki en az 1.60 :D :D

      Yorumla
    • TayyarRA
      TayyarRA
      +1 yıl

      Sen dişisin ondandır 😂😂 beni erkek kardeşlerim desteklemiş o yeter 😜😜😜

      Yorumla
  • AskUgrunaSehitAsık
    AskUgrunaSehitAsık Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 62%
    +1 yıl

    Uzun olunca boyuna uygun birini bulamıyor ondan.. sonuçta türk kızlarının ortalaması 160 🤔

    1
    0 Yorumla
  • adsizuyecik
    adsizuyecik Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    Erkekler de sana yaranmak için boy uzatma ameliyatı olacak şimdi

    1
    0 Yorumla
  • salcaolcam
    salcaolcam Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 41%
    +1 yıl

    kızların 1.59 1.69 ortalamaya sahip olduğu bir ülkede 1.80 evladın doğması mucize.

    1
    1 Yorumla
    • SabırsızKuzu
      SabırsızKuzu
      +1 yıl

      Çok haklısın kardeş 😉 :D

      Yorumla
  • ersnkrcn
    ersnkrcn Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 39%
    +1 yıl

    Ben de 1.72 boyundayım ama, hiç bir zaman bunu sorun yapmadım.

    1
    0 Yorumla
  • Zevksizhayat
    Zevksizhayat Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 60%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ben 1.80 im genelde 1.70 pek yok sanki sana kısa denk geliyordur

    1
    0 Yorumla
  • Saygısız-1adam
    Saygısız-1adam Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 50%
    +1 yıl

    Evet haklisin.. ben de kısayım ama turk kizlarinin 1.50 boy ortalamasina bakinca halime şükrediyorum

    1
    0 Yorumla
  • Muratby33
    Muratby33 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Aynen de o uzun boyun yaninada yakışacak boylu Poslu bı kız lazım nerdeee bı Türklerde kızlar 1.50 by çin malı gibi

    3
    0 Yorumla
  • biidegisik
    biidegisik Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34 , eic 58%
    +1 yıl

    Kadın dediğin... Diye milyon cümlenin içinde sen yoksun belkide

    1
    0 Yorumla
  • betelgeuse1692
    betelgeuse1692 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    sen kurban ol bize uzun boylu istiyosan amerikaya git basketçilerle takıl 😝

    1
    0 Yorumla
  • romantikasık
    romantikasık Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ben 1.89 sarışın yeşil gözlüyüm bu erkek kabul etmez istemez diye evde bıraktınız şimdi hakkınız onlar

    0
    0 Yorumla
  • ssatiriasisss
    ssatiriasisss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    Sizin gibi kısa boylu kızlarla evlendiğimiz için çocuklarımız o kadar uzuyor. Ondan olmasın sakın

    0
    0 Yorumla
  • aysudide
    aysudide Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 52%
    +1 yıl

    Keşke ortalama daha yukarda olsaydı ama naparsın işte genetik

    0
    0 Yorumla
  • denizlovegood
    denizlovegood Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkekleri boyuna göre mi seçiyorsun? Zekiyse, olgunsa mükemmeldir zaten sanki tüm insanlar harikaymış gibi kendi milletini eleştiriyorsun

    5
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (172)
Devamını Gör(217)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Türk erkekleri genelde niye kısa ya?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Türk erkekleri neden çok kısa? 24 cevap verildi
Türk erkekleri neden kısa? 17 cevap verildi
Türk erkekleri neden kısa? 13 cevap verildi
Türk erkekleri neden kısa? 24 cevap verildi
Türk erkekleri neden kısa? 21 cevap verildi
Türk erkekleri neden kısa? 29 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨