AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Ailen nerde? Niye tek?
Ailemle yaşıyorum ama çok şey yaşatıyolar zoruma gidiyor.
Nerde yaşayacaksın yaşın kaç
Yaşım 23 Apartta kalcam.
İyi düşündün mü bak kolay değil
Evet evde geçimsizlik sürekli kavga kovulma dayanamıyorum artık.
Hangi şehirde yaşıyorsun iş buldun mu
Karamandayım. Eski çalıştığım yere basvurdum bayramdan sonra başlıycak gibiyim inşallah
İyide bu şekilde yine mutlu olamazsın ki bence çıkmadan iyi düşün çıksan bile yine aynı çevrede olacaksın sonuçta
Yok gôrmem hattımı değiştircem sosyal medya hesaplarimi da kapatcam evden işe işten eve o kadar.
Onlar başka şehirde mi yaşıyor ki ne yaptılar sana
Aynı şehirdeyiz. şu an aynı evdeyim...
Farklı bir şehre mi gideceksin yani onu Sordum
Yok Karamanda olurum bilmediğim şehir de yapamam.
Bence bu şekilde hiç ayrılma evden evlenene kadar sabret neden anlaşamıyorsun bilmiyorum ama
Evlenmeye niyetim yok daha 23 yaşındayım.
Yaşın gelmiş küçük değilsin
Güvenilcek insan yok bu devirde.
Evet bak o konuda haklısın. Ne sorun yaşadın da evden ayrılıyorsun
Yasadigin şehre göre degisir
gelirsin gelir ona göre harçama yaparsın
Nerede yaşadığın da önemli
Sen istedikten sonra her şey olur..
Kendine guven gelirsin👍
450 apart?
Evet
Aylıkmı?
Evet aylık
Ne bilim cok zor gbi?1600 tl asgari ücretle tek bile olsanız gecinmeniz zor olucaktır ama karsılıgı özgürlük olucaktır
Apart otel odasımı oluyo?
1 oda oluyor eşyalı kimisi 2 oda oluyor.
bir apartmanda mı oluyor yani
Aynen...
Asla geçinemezsin kıt kanat ruh gibi aynı elbiseler aynı cep we hep aynı benzer seyleri yiyip yasamak zorunda kalıcaksın tek artısı özgürlük olucaktır wee rahatsız edeninde bol olur
Olsun hiç değilse huzurlu olcam.
Buda en büyük artı ama kurtlardan uzak dur kırmızı baslıklı kız
Zor.
😏😏😏
Elektrik su yakıt aydat yiyecek vs. Hükümetin değişmesi gbi bir durumda zor. Asgari ücrette zor artar yani zor ne diyim
Hayırlısı olsun ya.
Aynen hayırlısı
zor o
yaşadığın şehre bağlı.
Çok zor
Hayırlısı ya Allah yardımcımız olur bir şekilde...
Herkes öyle başladı :) ama sonuç?
Sonuç?
Kimse başaramadı
20 yasında ayrıldım 4 yıl zorlandım hayatı tanıdım calısmayı ogrendım cesaret ettım... sonuc? Şu an yanımda 11 kısı calısıyor... ınsanların heveslerını kırmayın. senın gıbı negatıf adamlardan cok gordum cunkı...
Herkes senin gibi olacak diye bir şey Yok bill gates hikayeni git başkasına anlat bu benim düşüncem seni bağlamaz kendi yorumunu yap bana karışamazsın
sıtem etmene gerek yok ben karısmıyorum zaten sana sadece tavsıye nıteelıgınde yorum yaptım ınsanları yolun basındayken caydırmayın umutlarını kırmayın dıye soyledım.
Yav he dönme dolap olma hakaret ediyorsun sonra bir şey demedim
dondugum bıle yok ınsanlara yardımcı olamıyorsanız negatıf dusuncelerınızı kendınıze saklayın kı hayallerı kırılmasın dıyorum. nasıl ıstersen oyle algıla
Bir aile yaşıyor
Gelemezsin,
Yaşayabilirsin bence
Çok rahat geçinirsin
Hayır anlaşmalı evlen veya arkadaş bul ev tutun.
Yaşadığın şehre bağlı
Maalesef ki hayır..
Umarım gelebilirsin.
Yemez o os bilesin av kalirsin
gelemessın gulum :::)
evet
Gelemessin yawrum gel yanımda yaşa🤣
Bana yetmiyor asgari ücret ek işler yapıyorum
yasa
Nereye kadar bu hayati yasayacaksin
Evlenmeye niyetimde yok...
yaşadığın yer önemli
gelirsin
Zor be kuzum gel beraber ev tutalım İstanbul'da 🙂
Beraber tutalım diorm?
Gerek yok.
Nie ev arkadaşı oluruz işte
Gerek yok diyorum ya ne arsız şeysin.
Sen konuşmayı öğren en önce sen fakir
Git kal tek odada gereksiz
Baban arsiz senin yoksa sen nasıl gelcen dünyaya
Hadi oradan beyin özürlüsü insan olana laf 1 kere söylenir sen anlamadığın için 2. Söyleyişim. Karaktersiz.
Ne bicim konusuosun sen terbiyesiz Seni şikayet ediyorum. simdi siber bilişime
Ahaha terbiyesizce hakaretçe konuşan sensin kötü niyetli olan sensin bana birşey olmaz beraber kalaım kuzum diyen sensin Tanımadigin insana abazalık yapan sensin.
Bildirdim geçmiş olsun 😉
He he benim tabi ben teklif ettim hakaret edicek bişey yok ortada
Beraber ev tutalım kuzum dedim sen ev tutmak istediğin için bu art niyet mi teklif sen bence konuşmayı öğren önce sonra konuşuruz neyse geçmiş olsun
Nasıl yok be arsızssın. Neyse seninle uğraşamıycam çok boşsun.
Bende seninle ugrasmiycam ugrasirlar nasıl olsa hayrli günler.😉
Şaka yaptım. biyere bildirmedim korkma ama yaptığın terbiyesizlik bir özür borçlusun... sanki 10 kere mi ısrar ettim. nie die sordum alt tarafi ağzını bozdun hemen
Yahu senden korkan kim? Ben vatan hainlilği yapmadım birşey yapmadım ayrıca ben polis olmak istiyorum herşeyide biliyorum. Tanımadığım insana kuzum diyen sensin.
Hala yokuşa sürüosun arkadaş kuzum desem nolmuş hakaret değil bişey değil saçmalamayi seviyon heralde neyse defol git
Sen defol git gereksiz herkese böyle yavşakk yavşakk konuşma.
O senin babandir sie kezban
Pezving 😂
Gülüo bide yüzsüz
Yolun açık olsun
gelirsin üstesinden
Yaşarsın
Rahatlıkla gelirsin
zor ama olur
Kıt kanaat.
Harcamaniza bagli
gelirsin bende ev arkadası arıyorum
Gelemezsin
Çok zor
Sanmıyorum
zorr ya
Niye gelmeyesin ki
çok zor ihtimal
zor iş
Başarabilirsin
Tavsiye Eskişehir senin için
zor..
çok zor..
bir arkadas bul
Yok ya tek en iyisi
hern zaman ıyı degıl bırını bul
Yaşarsın
hangi şehirde
Yaşarsın
nerede_
Hangi il?
Karaman
Ohooo o. Ortak oluyum dicektim de uzaksin
Geliyorum sen tutta
Gerek yok.
Ya soyle sohbet olsun yemicez ki