- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yıl3 arkadaşım Rusla evli ve gayet mutlu. Bireysel olayları genele yaymayınız. Birçok Rus kızla tanıştım ve otellerde de hep Ruslar vardı. Siz erkek olarak konuşmayı bilmezseniz normaldir. Beyniniz bacak arasındaysa cevabınızı alırsınız. Bizde okuma yazma bilmeyen kadınlar varken onlarda okuma yazma oranı %100'e yakındır. Hatta dünyada 1. sıradadırlar. Bizim 10 kütüphaneyi toplasan Rusya'daki 1-2 kütüphane eşittir. Ayrıca en az Türk kızı kadar namuslu ve evliliğe uygundurlar. Tanımadan karar vermeyiniz.
46 Yorumla- +1 yıl
bizim rusları iyi bilmissiniz
- +1 yıl
@marinaaaaa Kone4no znayu. :)
- +1 yıl
sipasibo)))
- +1 yıl
@marinaaaaa Ne za shto :)
- +1 yıl
Doğrusunu yazdım. 🙂
En İyi Cevaplar
+1 yılAnnem de Rus ve çok rahatsız oluyor Rusların Hayat Kadını olarak görülmesinden bu saçmalığı yapan insan dışı yaratıklar umarım bunu yapmayı bırakır Kıl konusunda haklılar kızların bile daha fazla kılı var burada be erkekleri siz düşünün uzun lafın kısası Rusya da yaşayan akrabalarım da şu başlık hakim "Beyaz İnsan Beyaz insanla evlenir" Irkçılık gibi geliyor ama yapacak bir şey yok haksız da değiller.
10 Yorumla
+1 yıl1) Rus kızlar kendilerine yapılan muameleyi protesto etmekte haklılar.
2) Tüm Rus kızlarının bu gruptakilerle aynı düşüncede olmadığı bir gerçek.
3) Böyle bir grup kurduracak kadar iletişim halinde olan iki milletten benim çıkardığım sonuç: Kimse kimseye gelin güvey olmuyor, tamamen karşılıklı.21 Yorumla- +1 yıl
Gecen bol olsun demeyi unuttun:)
+1 yılBu da az önce gördüğüm bir soruya cevap niteliğinde sanırım
31 Yorumla- +1 yıl
Russ sevdalarini kendi kendinelerine gelin güvey olup türk kizlarini asagliyorlar diye cevap evet.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Aile & Toplum konusunda 779 cevap paylaştı. Aslında bu sadece Rus kızları için geçerli ya da Türk erkekleri ile sınırlı bir olay değil bence.. Had bulma ve hatta haddini aşma genel bir sıkıntı ;)
mesele bence karşındakine saygıda sorun olması :)1100 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂 çocuk yapsam 2 aylık olurdu bile dimi
- +1 yıl
gittim geldim yine gider yine gelirim ;-)
https://youtu.be/VeQSERBO0Oo
😂😂
iyisinizdir inşallah - +1 yıl
işte şimdi buradayım :-)
- +1 yıl
hangi hareketi? 😀😀
- +1 yıl
izledim şimdi anladım 😂😂😂😂😂
- +1 yıl
hoşbuldum , Günaydın :-)
- +1 yıl
o nasıl neşeli
bir günaydın öyle? 😂 - +1 yıl
nasıl gidiyor hayat? iyimi
- +1 yıl
bir şöyle bir böyle.. bazen yükselişte bazen düşüşte kendimi aramakla geçiyor 😅😅
- +1 yıl
mutluluk çokta önemli değil huzur önemli.
birisi sahalardan inmiyorsun demişti, real tanıdığım, bende ona , ben daha o sahaya hiç çıkmadım ki dedim şaşırmıştı. aynen o hesap 😂😂 hala antraman yapıyorum. - +1 yıl
kalanı s. etmem baya bir zaman aldı ama başardım ☺️☺️ büyüdüm artık 🤪
- +1 yıl
7 side bir 70 ide 🤪 sende 7 kocalarımı anmadan duramadın hııııı
- +1 yıl
referee
- +1 yıl
hiç 😀
niyetlimisin? - +1 yıl
yok değilim bende
- +1 yıl
nayır... 🤥🤥 içimden öyle demek geldi 😀😀
- +1 yıl
efendim 😀😀
- +1 yıl
içimmi? :-) ne demek istedin
- +1 yıl
içinden geldiğine eminmisin kuzum? 😀😀
- +1 yıl
- +1 yıl
nereye gidiyor mesela?
- +1 yıl
kızı beğendiğin için olabilir 😂
- +1 yıl
evet öyle değilmi?
- +1 yıl
herhangi biride yolayınca olurmu yani?
- +1 yıl
ama soruya soru ile karşılık veriyorsun 😀
- +1 yıl
kitledin şu an beni
- +1 yıl
sen beni 😂
- +1 yıl
onunla alakası yok bence ozaman başka türlü olurdu
- +1 yıl
çözüldük mü şimdi? 😀😀
- +1 yıl
iyisin dimi?
- +1 yıl
iyiyim bende.. acıktın mı?
- +1 yıl
burda saat 10:30 😀😀😀
- +1 yıl
beklersen aç kalırsın :-) ye yemeğini... ne yiyceksin?
- +1 yıl
ben pancuru indirdim 😂😂
- +1 yıl
uyuyayım diye 😀😀😀
- +1 yıl
rahatsız ediyorsun demedim
- +1 yıl
tamam işin vardır kolay gelsin bende kibarlık edeyim ozaman.
- +1 yıl
anladığım için söyledim zaten bende :-) yoksa 1 saat arayla cevap verecek değildin.
- +1 yıl
günaydın...
- +1 yıl
bu seferde içindenmi geldi? 😀😀
- +1 yıl
evet hala uykusuz gibiyim yine gece antremanlarına başladım 😀😀😀 gündüz uykuya çevirdim
- +1 yıl
yani geceleri uyuyamiyorum yine
- +1 yıl
ben herzamanki yerimdeydim fakat sanala takilmiyorum, burayada girdim biraz takilir geri giderim biliyorum huyumu :-)
- +1 yıl
aynen ;-) artik kac gun, kac hafta gider bilmiyorum..
sen ne diyorsun bu ruyalanma konusuna? 😂😂😂 - +1 yıl
kadinlardada oluyor ama 😀
- +1 yıl
😂 soru sordum hemen. bakalim ne diycekler
oldugu var bir kac kere - +1 yıl
takildi gitti sayfa 😂😂😂 rüyalanmamiza dayanamadi site cöktü hihihihi
- +1 yıl
aklimda 😂 korkma.
bari bir gidip dus alayim kendime geleyim site hala bozuk bende.![Rus kizlarinin Türk erkekleri hakkindaki gercek düsüncelerini biliyormusunuz?]()
😂😂 - +1 yıl
😀 gidemedim
+1 yılbizim abaza milletin her gördüğü rus'a hayat kadını muamelesi yapmasından haz etmiyorlar. olay bu.
tabi tek suç bizim erkeklerde değil. kadınlarının türkiye gibi ülkelerde fuhuş batağına düşmesine sebep olan rus erkeklerinde. kadınlarına sahip çıkmazsalarsa böyle hallere düşerler işte.21 Yorumla- +1 yıl
*çıkmazlarsa
- Aile & Toplum konusunda 690 cevap paylaştı.
+1 yılKendi çaplarına bakmadan nefes alan her dişiye ziplayan erkeklerimiz ulkemizle yetinmeyip uluslarasi platformda da kendini kanıtlıyor demek. ne gurur verici!!!
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılTurkler tum ecnebilere karsi boyleler.
Facebook'u bir online dating sitesi gibi gorme se bitek bizim mallrda var30 Yorumla
+1 yılbizim bu erkekler boyle uckurunun yuzunden mılletın agzına sakız oluyor lar beyın.. sızler m*al bir millet
40 Yorumla
+1 yılGüzel bir palaşım. Ciddi yorumlar. Tebtik ediyorum. ☺😊
113 Yorumla- +1 yıl
Güzelmiş gerçekten... ☺😎
- +1 yıl
😅🦋
- +1 yıl
Samimi arkadaş olmak varken, insanları aşağilamak önyargıyla yaklaşıp incitmek ćok yanlıs. Ben de tamamen iyi niyetle dostca üye olmak isterdim 😃☺
- +1 yıl
Ne demek istiyorsun böyle? :-)
- +1 yıl
Samimi ve dobra arkadaşlık gibisi yok. Herşey durustće aćikća karßılıklı olmalı. Güven olmalı.
- +1 yıl
Evet güzel fakat konuyla alakasını anlamadım ki :-)
- +1 yıl
Peki. Örneğin ben senin arkadaşınım ve sen beni tanımıyosun ama ben kıllı değilim, ustelik gayet bakimlı ve temizim... Ayrıca Rus kizlarını da hayat kadıni olarak görmüyorum, sadece sıcak rahat ve candan bir arkadaş olarak gorüyorum. O platformlarda olmayı da çok isterdim açıkçası. Bilmem anlatabildimmi? 😉😎
- +1 yıl
Ee tamam ol ozaman seni tutan yok ki? Platformları facebook da verdiğim linkten ulaşabilirsin.
- +1 yıl
Ama Rusyada yaşamıyorum ve ben Türk kadınlarını tercih ederim 😉☺
- +1 yıl
YUkarda russ kadinlarindan bahs ediyorsun ama 😁
- +1 yıl
Russ kadinlar hakkındaki yorumlarımdı onlar. Ama yinede samimi gercek bir Türk kadınının yerini Russ kadını tutmazzz☺😊
- +1 yıl
Anladim
- +1 yıl
Türk erkeklerinnin Russ Kızlarının ilgisine ihtiyacı yok 😂😃😄
Bizim türklerin yuzunden bu duruma düşüyoruz gözlerinde ne buluyorlar ruslarda alman kizi isvec kizi ya da bir italyan degiller ne varaa türkde var yerli mali olacak mis gibi en azindan ne bok oldugumuzu biliyorlar 😂
10 Yorumla
+1 yılİyi olmuş türk erkeklere köpek gibi rus kızlarının peşinde koşarlarsa olacağı buydu iğrenç abazalar
65 Yorumla- +1 yıl
Genelleme yapma ben hiçbir kızın peşinden koşmadim bu yaşıma. kadar 🙂
- +1 yıl
@YAKIŞIKLISERSERİYİM gözün aydın kardeşim aynen devam
- +1 yıl
Ben Rus Türk hiç fark etmez hiçbirinin peşinden koşmadim kosmamda her erkeği abaza sanma kardeşim 🙂
- +1 yıl
Biz nasıl her kızı şey sanmiyosak aynı öyle 🙂
- +1 yıl
@YAKIŞIKLISERSERİYİM anladım
+1 yılAhaha iyi olmus valla. Rus kozloro soylo tork kozloro soyle boyolorom roslora diyen kekolar okusunda az ders alsin.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Rus mus ayırt etmem, rus olduğu içinde özel ilgi göstermem hürmüz 😊
176 Yorumla- +1 yıl
Asıl başım belada diye şarkı atmam gerektı 😂
- +1 yıl
Bu şarkıyı çok beğendim ondan 😂
- +1 yıl
Bende sevmiyorum ama şarkıyı sevdim 😂
- +1 yıl
İyyim birazdan çıkcam balık yemeye gitcem iftara. Sen nasılsın?
- +1 yıl
Hadi gözün aydın olsun.
Ben ya levrek yerim ya da karides bilmiyorum. - +1 yıl
Bende çok severim midye hariç herşeyi yerim
- +1 yıl
😂😂 napım dışarı çıkmadan atim dedim
- +1 yıl
😂😂😂 zaman geçsin
- +1 yıl
İyyim sen?
- +1 yıl
👍 sevindim senin adına reflekscık
- +1 yıl
Cük deme ayıp 😂😂
- +1 yıl
Cik ayıp değil cük ayıp 😂
- +1 yıl
😅😅😅 sen bana hürmüzcik de
- +1 yıl
Trakyalı gibi olsun dedim abaaa hürmüzcik be süylersinn bea.
https://youtu.be/0b6xMmgNCBE - +1 yıl
Aynı ben 😂😂😂
- +1 yıl
Valla öyle 😂😂 az hayvan değilim bende
- +1 yıl
Ben içmiyorum bayadır tövbeliyim 😂
- +1 yıl
Hayır sarhoş olup aşırı duygusal oluyorum bana yaramıyo 😂
- +1 yıl
Yok be kedi gibi mıyavlamaya başlıyom ağlıyom falan 😂
- +1 yıl
Görme daha iyi 😂😂
- +1 yıl
Yani öyle böğüre böğüre ağlamıyorum elbetde biriyle içtiysem. Yalnızken oluyor o 😂
Diper türlü ortamdaysam sadece yaş akar belli etmemeye çalışırım. Çok duygusalım zaten bide içince salıyorum kendimi 😂😂😂 en iyisi vahşi sert ve duygusuz görünmek onuda içmeyince yaparım anca 😂😂😂 - +1 yıl
Olmaz 😂 ben güçlü bir garıyım 😂😂
- +1 yıl
😂😂 erkek gibiyim bende işte ne güzel dilmi
- +1 yıl
Acıktım reflükssssss kaşarlı domatezli toast olsada yesek 😂
- +1 yıl
Valla gece 3 te geldim 4 bucukta uyudum şimdi kendime geldim acıktım 😂 bide sütlü kahve olsa.
- +1 yıl
Ozaman portakal suyu içelim soğuk soğuk
- +1 yıl
Var raflarda 😂 taze günlük sıkılmış alırım ben sen dert tasa etme yahu içerim de yeterkı 😂😂😂
- +1 yıl
- +1 yıl
Afiyet olsun reflekscük cük degil cik cik
- +1 yıl
👍👍👍👍
- +1 yıl
😀😀😀 hortlamıyo
- +1 yıl
😂😂 unutturuyoruz
- +1 yıl
🥵 bir kaç gün
- +1 yıl
görünüyoki zaten aşağıda
- +1 yıl
uyansinlar 😄😄😄
- +1 yıl
kiş uykusuna ayılar yatar bilmiomussun 😄😄😄
Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Her rus kizini yatilacak kiz gibi gorenler yuzunden, kizlar hakli.
30 YorumlaJaa maar als je in Nederland een Russische dame ontmoet, dan werk dit niet mevrouw german😂😂🤣🤣
14 Yorumla- +1 yıl
Was meinst du ich verstehe kein holländisch 😁
- +1 yıl
Hollanda ve Almanyadakiler farkli. Hayirdan anliyorlar en azindan cogunluk böyle.
+1 yılYani konu güzel çirkin yakışıklı tipsiz meselesi değil bence konu şuki hayatı tek noktalı düşünme
10 Yorumla
+1 yılHaklılar sonuna kadar :)
(Soru patladı yorumlar yarım kaldı :) ) keşke konuyla alakalı yorumlarimizi özelden yapabilseydik :/ hem başkaları da salça olmaya çalışmazdı :D :)094 Yorumla- +1 yıl
🤔🙄😯😔
- +1 yıl
Kaldırıldı paylaşımı 😁😁
- +1 yıl
Aynen bende onu diyorum yarım kaldı lafliyorduk ne güzel :))
- +1 yıl
Ee bugünün konulusu hani nerde :)
- +1 yıl
Canim SIKILIYO burda artik 😂😂 soru sorucam birazdan ama troll degil. Civitacaklar yine.
- +1 yıl
Merak ettim :) ne soracaksin
- +1 yıl
Ya öyle ciddi bir konu ama burada herseyi yadirgiyorlar veya tiye aliyorlar 😂😂😂
- +1 yıl
Tamam merak ettim ciddi olarak cevaplandıracağım :)
- +1 yıl
Demek yasiyorsun nerelerdesin :)
- +1 yıl
daha ölmedim ;-)
- +1 yıl
Cok sukur :)
- +1 yıl
Nasilsin neredeydin
- +1 yıl
iyyiyim, girmiyordum sen nasılsın?
- +1 yıl
Iyiyim neden girmiyordun
- +1 yıl
ben hep bir kaç hafta takılıp gidiyorum ki :-)
- +1 yıl
Ama neden neden :( ozleniyorsun demekki
- +1 yıl
beni tutacak birşey yokki burda sıkılıyorum hemen hem beni kim özlerki?
- +1 yıl
Ozlemesem sormazdim herhalde sanirsam... cok uzun gitme...
- +1 yıl
özlesen gözlerin arardı 🤪🤪🤪
- +1 yıl
Aramis demekki :/ her soruna her paylasimina bakiyorum ben
- +1 yıl
bayadır paylaşmıyordum ama en son 10 ay evvelmiş girdiğim
- +1 yıl
Evet onunda farkindsyim :/
- +1 yıl
sen neler yapıyosun? hepmi burdasın
- +1 yıl
Yani gitmedim simdilik :) ama bazen sıkıyor oturakli insan sayisi azaldi... ve senin gibiler yok denecek kadar az... artik
- +1 yıl
evet burası çok sıkıcı zevk vermiyor ondan kalmıyorum fazla, ama dediğin gibi tek tük insanlar var eğlenebileceğim
- +1 yıl
Bu arada hayatinda bir degisiklik var mi? :)
- +1 yıl
yok, senin?
- +1 yıl
Var hemde yaklasik 10 aylik bir degisim var :)
- +1 yıl
çocuğunmu oldu? 😀😀
- +1 yıl
Sen beni hatirliyormusun cidden? :) bu arada bu kadar ciddiye almadigin bir sitede neden ozelimizi ifsa ediyoruz herkese bunca zaman oldu sana zarar gelmeyecegini bilmiyormusun bir m-'sj bu kadar zor olmamali :)
- +1 yıl
ifşa derken neyi ifşa ettim ki? hatırlıyorum evet, yazıştığım kişileri unutmam 😀😀
- +1 yıl
Herseyimi 😅😂 bende seni unutmuyorum ama iste...
- +1 yıl
yani, daha alzaymır olmadım 😛😛
- +1 yıl
uykun gelmedimi senin?
- +1 yıl
O zaman 2 yorum onceki istegimj de unutma :)
- +1 yıl
Sahur yapicam bende simdi kaciyordum gorusuruz gitme siteden olur mu :) iyi geceler
- +1 yıl
tamam afiyet olsun, iyi sahurlar :-) iyi geceler
- +1 yıl
Sen nerdeydin yurt disinda ya :) yer mi degistirdin
- +1 yıl
yooo Almanyadayim hep
- +1 yıl
Hic tr ye gelme zaten :))
- +1 yıl
nisanda ordaydim ve 1 mayisda 😂
- +1 yıl
Nereye geldin tam olarak :( ve tr ye gelip siteye girmemek... :/
- +1 yıl
İstanbuldaydım
- +1 yıl
Kim var burda sizden
- +1 yıl
akraba çok fakat ben otele gittim
- +1 yıl
Hadi ya neden gorusemiyoruz tanisamiyoruz :)
- +1 yıl
bilmem? neden?
- +1 yıl
Iste bende sana sordum burdaki engel sen degilmisin :)
- +1 yıl
engel değilde 😂 kendi halimde biri oldugum için olabilir mi
- +1 yıl
Benim sana ne zararım olacak ki :))
- +1 yıl
kimsenin zararı olamaz banada ama ne demek istediğini tam anlamadım :-)
- +1 yıl
Yani bende zararım olmayacakken boşuna engel oluyorsun diyorum :)
- +1 yıl
10 yaş baya bir engel galiba 😂
- +1 yıl
Gel evlenelim demedim ama :) hem yaştan ziyade oturakli biri olup olmadığımı göremedin mi hala :/
- +1 yıl
evlenmek için demedim zaten bende 😂😂
yani nebileyim Sanalda kalıyor sanaldakiler - +1 yıl
Yani burdan almanyaya gelemem yapmayacağım şeyi vadetmiyorum ama Tr geldiğinde cayimizi kahvemizi imkan dahilinde icebiliriz bu imkansız değil :)
- +1 yıl
imkansız değil.. isteyince herşey oluyor
- +1 yıl
Ee o zaman? :)
- +1 yıl
işte sorun İstemede bitiyor
- +1 yıl
Istemezsen keseriz yarıda :) başlayınca sonuna kadar diye birşey yok :) ...
- +1 yıl
😂😂 sen beni boşverde, 11 aydır yok mu birşeyler?
- +1 yıl
Ne gibi birseyler :)
- +1 yıl
nebileyim, sevgili, nışan, evlilik , bebek? 🤪
- +1 yıl
Özelimi burda açamıyorum :) ama birgün beni gerçekten tanımak istersen beklerim...
- +1 yıl
peki...
- +1 yıl
Oldu mu bu guncelleme simdi gif canavari :)
- +1 yıl
neden olmadı? 😀 uyumadan önce
- +1 yıl
Bizim uyumamiza cok var 😅 hem orucum aklima yer ettiriyorsun 😅 zaten mesaj attiginda yok :/
- +1 yıl
tamam sen gözlerini
kapa 😀😀😀😀😀 - +1 yıl
O daha fena degil mi 😅
- +1 yıl
Uyudun mu :)
- +1 yıl
uyudum ve uyandım 😀
- +1 yıl
Günaydın :) rüyanda ne gördün 😂
- +1 yıl
birşeyler gördüm fakat hatırlamıyorum 😂😂
- +1 yıl
Rüyalanmadigin kesin o zaman hshshs :)
- +1 yıl
rüyalanmak ne demek efem?
- +1 yıl
Bilmiyor olamazsın :))
- +1 yıl
bölmöyöröm 😅😅😅
- +1 yıl
Ağzının yamulmasindan belli 😂😂 biliyon demekki
- +1 yıl
😂😂😂😂 ama erkekler ruyalanir kiii
- +1 yıl
Kadın da gayet rüya görür islanir :) tabi bizimki kadar olmaz 😂
- +1 yıl
uzun zaman se. x yapan kadinlar ruyalanir evet
- +1 yıl
Gerçekten tadını bilenler mi yani? :)
- +1 yıl
yapmayan olacakti 😂😂😂
- +1 yıl
Sonuçta s. e. xin tadını alıp bilip uzun süre yapmayan erkeklerde de olduğu gibi yani zamanla dolan :)) sen ruyalandin mi hiç 😀
- +1 yıl
erkekler yapsada ruyalaniyor ya 😂😂😂😂
bilmem 😛😛😛
https://youtu.be/vXYLp0vmjf8 - +1 yıl
Hep cevaplarin ucu bir açık olacak dimi :) rüyaların olurdum belki imkan verseydin ;)
- +1 yıl
ruyama girmekde zor benim ya
- +1 yıl
Soru olarak KS de yerimizi aldık ama 😂😂😂😂
- +1 yıl
😂😂😂 ahahahaha
- +1 yıl
Doğru söyle hiç ruyalandin mi :)
- +1 yıl
Cevap bekleniyor 😂
- +1 yıl
söylemem 😂
- +1 yıl
Bunu evet olarak algıladim :) ya ne kadar istikrarlisin yanlız 😁
Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı. Bir Türk arkadaşla evli Rus bayanla evli ''Evlenmek için dünyada Türk erkeği gibisi yok çünkü hem ev erkeği hem baba olarak çok farklılar.''demişti..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılE bunca yıl Nataşa dedik et dedik insan olduklarını unuttuk
10 Yorumla
+1 yılrus hayranlığı var türk erkeklerinde ne yapsınlar garibanlar :)
10 Yorumla
+1 yılO rus kizlarinin hepsine senin ceylan gözlerini değişmem canimin icii ahu gözlümm 😍😍😍😍
09 Yorumla- +1 yıl
🤨 nediyon sen looo
- +1 yıl
Kalbim de kini diyom tatlişsss
- +1 yıl
Kalbine söyle fazla açılmasın 😁
- +1 yıl
Olur derim de laf dinler mi bilmemm😂
- +1 yıl
Dinler dinler
- +1 yıl
Tamam
- +1 yıl
Hadi bir orhan patlatta dinlesin😂
- +1 yıl
Allahina gurban be cansin sen güzellik
Ya benimde hoşuma gitmiyor erkeklerin aslınması. Sinir oluyorum yuzume bile görmeyen adam sen çok guzelsin/tatlısın falan diye başlasa. Çünkü biz souk kanlıyız. Bizim terbiyemiz başka.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim hakkımda hiçte öyle düşünmüyorlar:) fotoğrafçı olduğum için işimi görüp yoluma devam ediyorum.
00 YorumlaZaten Rus kızlarını hiç sevmem.
17 Yorumla- +1 yıl
Bizim millet russlari yere göge sigdiramiyor türk kizlarini habire asagliyor da hergün ayni soruyla birde ben yorum getireyim dedim 😁😁
- +1 yıl
Bilemiyorum 😁
- +1 yıl
Herkes istedigi irki sevebilir hoslanabilir de ama gercek su ki türk erkeklerinin cogu Abaza. Sadece biz söylemiyoruz bunu. Selam veriyorsun üzerinde ne var ile bitiyor.
- +1 yıl
Amin...
bir salın gitsin şu Rusları yeter.
20 Yorumla
+1 yılTürk erkekleri Rusları savunmaya devam etsin 😂
10 YorumlaHiç olmadı rus tanıdığım 😀
11 Yorumla
+1 yılAl burdan yak😀
13 Yorumla- +1 yıl
Noldu kiiiiz 😁😁 kendi kendine gelin güvey oluyorlar ya kapak yapim dedim türk kizlarinin gücü adinaaaaa 😂😂😂
- +1 yıl
Iyi yaptin güzel kapak olmuş cuk oturmus😂
- +1 yıl
😘🌹🦋
Bence de cyka blyat
11 Yorumla- +1 yıl
Hahahaha 👍👍
+1 yılYalan, onlarn da işi yok bizim için grup kuracaklar sanki yan mahalledir
01 Yorumla- +1 yıl
Kaynakda sayfalari mevcut gider bakarsin.
+1 yılRezillik adımizi duyurduk yine
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 461 cevap paylaştı.
+1 yılBir ırkı bıktırmışız ya 😂😂😂
20 Yorumla Gayet memnun lar ben yaşadım
00 YorumlaRus hatunlar da çok güzel oluyor ama
00 Yorumla
+1 yılCit kirildilar
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar