Çukur dövmesi yaptırdım, heyecanı meycanı yok şarkısı eşliğinde, mahallede gezerken esnaftan dayak yedim. Nerede hata yaptım?

Daha yeni cukur dövmesi yaptırmıştım.
Tek tek esnafı gezip; "varsa bir sıkıntınız biz varız, muhittin abinin selami var" demeye kalmadan esnaf üstüme çullandı sırtımda iki sopa kırıldı nerde hata yaptık arkadaş?

Çukur dövmesi yaptırdım, heyecanı meycanı yok şarkısı eşliğinde, mahallede gezerken esnaftan dayak yedim. Nerede hata yaptım?
Cevapla