AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
verdiğin parayi kes kartlarını vs al bana burs versen daha iyi ogrencilere yardim etsen daha iyi usta
Ayda ne kadar kazanıyorsun? Ona göre müsrif olup olmadığına karar vericem.
Eşin ozi mi yoksa :))))
Alışmasın böyle ilerde maddi durumun kötüleşirse ayrılır senden
Eşin arapmi kardeşim , Araplar çok musrifdir , vara yoga israf ederler ,
Kendini dizginlemesi lazım elbetteki yaptığı yanlış çünkü anladığım kadarıyla senin de çok rızan yok
Çok yüz vermişsin musluğu biraz kıs az da sözünü geçir fazla yüz verince astarini isterler
Bir psikiyatriye gidin bence o hastalık alışveriş yapma takıntısı ins ikna olur ins duzelir
Valla kardeş kazancın nedir bilmiyorum ama abartmış benim maaşım 3000 Tl ev geçindiriyorum
İlk once uyar anlamzsa dov yine anlmzsa bosarsin
Anlamazsa döv mü?
bir kadından bunu duymak çok kötü şiddet çözüm olamaz.
Döv mü? Neden ayeti yanlis anliyorsunuz burda ayette bahsedilenndövmek o degil biraz ciddiyetin farkinda olmasi icin sertce dokunmak belki hafuf kollarindan tutup sarsmak gibi. Ama dayak atmak falan degil burdaki döv!! Ve bence bu bosanma sebebi de degil olamazda. Anlamasi icin cözüm bulmalisin tavrini ortaya koymalisin. En kötü ihtimal belkide bilmiyorum nekadar dogru ama konusup ondan parayi esirgemelisin bir süreligine. Bilmiyorum tabi esin nasil biri ama belkide buzamana kadar okadar para görmemistir bir anda o rahatligi görünce rahat rahat harcamak istiyordur. Sen ona güzel bir dille bu paralarla kimlerin hayatina dokunabiliriz gibi seyleri hatirlat..
Burdan okuyunca gayet şiddet gibi duruyor hiçbir ayette döv diye bir kelime görmedim yani şiddeti tavsiye etmez ayetler...
Dov demeyle agzini burnuni mu kir dedik hafifce vur anlaminda
Anladım peki.
K bakmayinda iki sene imamelik yaptim sizdn daha iyi bilgim var bu konuda
İyi o zaman hafifçe vurmak bile şiddet olduğunu bilirsin o zaman bide sadece siz bilmiyorsunuz bu bilgileri.
Ne diyim uyardktan sonra dinlemezse hemn bosa mi diyim bunu istiyosunz
Bu bir bosanma sebebi degil ki dinimizde
Bunarada sende kusura bakma ama 4 senedir ilahiyat okuyorum cocuklugumdan beru hic sohbet ortamlatimdan ayrilmadim kurani kerimi meal olarak ve arapca olarak hatmettigim olmustur. Ve hala camilere gidiyorum sohbet verdugimde oluyor aldigimda oluyor ve hala yeterli bilgim olmadigini düsünüyorum ve biliyorum ki ölene kadarda yeterli bilgiye sahip olamicam. Her insandan ister bu kücük olsun büyük olsun veya baska vasuflara sahip olsun mutlaka birsey ögrenmisimdir ögreniyorumdur. ( kendimi tanitip bu düsüncemi sizinle paylamsak istedim sadece)
Aynen öyle olmalı zaten insan hiç bir zaman ben oldum dememeli görüşünüzede saygı duyarım iyi günler.
İse girsin. Çalışsın. Ozmn aklı başına gelir
Calışsın alsın o zaman yiyecek mi acaba
bulmuş böyle kocayı vay be milletteki derde bak
Erkek adamsın.. Masaya yumruğunu vursanaa..
Kadınlar olayı çözmüş masaya vursa da değişmez :D Afedersin ama sadece cinsel organıyla yaptırmayacağı şeyin olmadığını düşünüyor. Kime sorarsan sor mantıklı tek açıklama bu. Bu adamcağız mecbur mu yoksa o kadar para vermeye o kıymetbilmeze.
Cinsel organ meselesine değindin madem bunu bu hale getiren kim peki? Günümüz evlilikleri sadece cinsellik ve para bu dediğine göre.. Para ver yoksa bende sana vermem.. Kadınların her istediğini yaptırmak icin silahı olmuş durumda.. Evlilikler karsilikli anlasma ve tehditle yürüyor
Maalesef ki öyle ama bunu erkeklerin istediğini sanmıyorum ben sizce olayın özü nedir? Hangi erkek sadece cinsel birliktelik için bir kadınla tüm hayatını birlikte yaşamak ister? Objektif olmaya çalışıyorum olayı buraya getirenin yine kadınlar olduğunu savunuyorum. Abimizin paylaştığı olay gayet net açıklıyor zaten savunduğumu. Lanet olsun böyle insanlara hangi cinsiyetten olursa olsun
Ben masaya yumrugunu vurma fikrini bir bayan olarak yazdım.. Belki eşini üzmek kırmak istemiyor ama ben kadın erkek eşitliğinden yana olsamda bazı konularda erkek bazı konularda bayan baskın olabilir. Abimizin paylaştığı konu uzerine genelleme yapmak dogru değil bence. Bence onun eşi problemli. Örneğin evli olsam çok zengin olsam bile burada bahsedilen kadının yaptığını yapmazdım.. Erkekler istemiyor demissin neden o zaman kadınlar şunu yap yoksa yataga gelme dediği her seyin sonunda galip oluyor.. Bak bundada genelleme olmuyor çünkü galiba sen yapmayacaksn :)
Sizin görüşlerinizi ben de destekliyorum tabi siz daha ılımlı yaklaştınız ben biraz içimdeki nefreti döktüm :)
Evlenirsem bir gün çalışmaz ve eşimin parasını harcarsam çok dikkatli olur iznini alırım. Yapma dediği yerde cok istersem naz cilve yaparım ama son sözü o söyler tabi ihtiyaç dışı şeylerde. Ama ev düzeni yemekler alışveriş ev eşyalarında son söz bende olur çünkü evi bayan cekip çevirir. Bu abimiz yterince sert yapamıyor bence o yuzden masaya yumrugunu vur dedim.. Harcamaları erkek düzenler. 3000 e canta diyor içi acır insanın. Ulkede askeri ucret bile yok o kadar. Bu ulkenin gecinme sınırı 1500.. Bir yerlerde açlıktan insanlar ölecek ben cantaya 3000 vercem. Kocam da bana bir şey diyemicek.. Yok artık
İlerde sizin gibi biri karşıma çıkarsa kesinlikle bir ömrü geçirmeyi isterim :) Bilinç, farkındalık, hayat görüşürü çok başka bişey 2 kadın 2 ayrı dünya işte.
Umarım sizin ve siz gibi erkeklerin karşısına böyle düşünen bayanlar çıksın.. Aksi halde insanlığın gittiği yerden şüphe etmemek mümkün değil.
Umarım, dediğiniz gibi olmasını ben de çok isterim.
Kısıtla belirli bir harçlığa tabii tut
Sonradan görme heralde 😂
Daha çok çalış karıyı doyurmazsan seni boşar
yani yuh kusura bakma ama bu yüzü sen vermişsin
musluğu kes kardeş istediği kadar küssün
kartına limit koydur.
Neden koydun diyerek küser şimdi de
@skauralodge küssün tepkı vermeyecek
Yani her şeyin sınırı olmalı. Kendi geliri olsa neyse diyeceğim.
@skauralodge kesınlıkle
Lan ben bir çantayı 20 liraya aliyom 😂
Oha a q seninle paran için evlenmiş boşan
Bir geliri varsa tamam da
Bu saçmalık
Namaz kilmanla bunun ne alakası var adam?
Paranın nasıl kazanıldığı öğret
Gizli üyelere cevap vermeme kararı aldım
Allah sabır versin :)
Vur ağzına bir kere o küfürlü konuştuğunda.
Alman ūsūlū yap😂 kontolari ayir
Isın zor
Birşey yapabileceğini sanmıyorum.
boşan yoksa hayatın boyunca ona çalışmış olursun
Yazık günah gerşekten.
Az kazanıyormuş gibi yap sende
Konuş başka çaresi yok.
ağzına kürekle vur bence
Konuş onunla ciddi bir şekilde
iflas seni bekler 😀😀😀
tatlı bir dille uyar bence
Dayi olsur gitsin ulke ekonomisi kalkinsin
Biraz kisitlayabilirsin 👍
Sonradan gorme boyle oluyor demek ki
Az verip aratma çok verip azdırma Allahım amin 😅
Dua et Hermes çanta falan istemiyor :)
Parayı çok veriyon bnce
Aylık 50 ₺ vermeli
Bir öğrenci okarak öyle hayatta kaldık
Haklısın😂
Konusmalisin insanlar acliktan oluyor de!!!
Uyarmalısın bırak nasıl düşünürse düşünsün
Para verme bu kadar basit
Onu boşa beni al abi 😁😂
Tavrını koymalısın ortaya edep yahu
Alsın ne olacak sanki hayret bir şey
Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı...
Ben boşarım abi böyle bir durumda...
Aylık gelirin ne kadar
15000 tl alıyorum özel bir şirkette endüstri mühendisiyim
Baba evinde de öyle miydi?
Öyle ise Asla değişmez
Bosicaksin ya enayemisin
Kartını elinden al boşa.. Ucuz kumaş.
İşler iyi değil para yok de
Tavrını koymazsan bu sürecek, bu kadar
Aylik gelirine bagli. Gelirin ne kadar ki
Ooo cok sıkıntılı. Tavrini koy
Zengin koca bulmuş bir kadın = cevap soruda
Karın çok yüzsüzmüş 😀