İlk seçenek; Bir işe girdin ama o işi beceremedin.
İkinci seçenek; O işe girmeyi hiç denemedin.
İkinci seçenek; O işe girmeyi hiç denemedin.
Müzik harikulade.
Herkes sorunun cevabına denememek dese de, bazı şeyler için önce kişi kendisine öğrenme fırsatı ve farkındalık fırsatı yaratmalı.
Etrafımda denemeyi övüp, denmeye bile hazırlanmadan girmeye kalkan yüzlerce genç var; aşırı derecede kendilerini yıpratıyorlar.
Herkes denememek dese de? Burada bir yanılgı var gibi.
Tamam işte, yanılgıdasınız.
Bu soruya verilen görüşler argüman olarak kafi sayılır.
Sanırım bir anlam kargaşası oldu, düzelttim.
Her şey başarılacak diye bir zorunluluk yok hayati önem arz etmiyor ise.. Ancak elde edilecek olağan şeyler adına denememek kayıp sayılır.
Denememek daha kötü.
Denerim. Başaramazsam da başaramam. Dünyanın sonu değil.
En azından kafamda soru işareti kalmaz.
Hic denememek kötüdür. Denemeden bilemezsin ama eğer denersen en azından elimden geleni yaptım diyebilirsin.😌👍
Cevap
1Cevap
tabiki denemiş olmak. denemeden ne olacagını bilemezsin ki sonucu kötü olsa bile en azından denemiş olacagından için rahat olacak ama hiç denemezsen düşünceler kafanı kurcalayacak
Denemiş olmak daha kötü yani?
Ben soru cümlemde kötü olanı sordum sizde denemiş olmak dediniz buradan denemenin kötü olduğunu anlamı çıkmaktadır, tabii bu ilk cümle için geçerli, sonrasında daha farklı ifadelere yer vererek durumu düzelttiginiz görülüyor.
Son yazdığınız görüşte ise haklı bir yargı da olduğunuz belirgindir.
Teşekkürler. iyi günler.
100 kez başarısız olsan da denemelisin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar