Bayramda önce 'kız tarafına' mı ziyarete gidilmeli yoksa 'erkek tarafına' mı?

Hazır bayrama da az kalmışken özellikle evli çiftlerin her bayram tartıştığı konu "-önce benim aileme gidicez, -hayıırr benim aileme gidicez.."
Peki sizce bayram da el öpmek için önce hangi tarafın ziyaret edilmesi daha uygun?
Bayramda önce 'kız tarafına' mı ziyarete gidilmeli yoksa 'erkek tarafına' mı?
Bayramda önce 'kız tarafına' mı ziyarete gidilmeli yoksa 'erkek tarafına' mı?
Cevapla