Hazır bayrama da az kalmışken özellikle evli çiftlerin her bayram tartıştığı konu "-önce benim aileme gidicez, -hayıırr benim aileme gidicez.." Peki sizce bayram da el öpmek için önce hangi tarafın ziyaret edilmesi daha uygun?
Büyüklerimizin bize öğrettiği önce erkek ailesi ziyaret edilir. Bence en yakın hangisi ise ona gidilebilir. 2 bayramın birinde tamamen eşimin ailesini, diğer bayramda ise ilk gün eşimin ailesini ardından ailemi ziyaret ederdik.(Ailem Ordu' da olduğu için) Yine bir bayramı eşimin ailesinin yanında geçirdik ancal diğer bayramda kendi memleketimde olduğumuz için eşimin ailesini ziyaret edemedik. Doğal değil ancak doğal olarak tartıştık! Bu ve buna benzer düşünceleri ve davranışları sonucunda da boşandık. Burada olay değil olaylara bakış açımız önemli bence
Saçma şekilde birbirlerine üstünlük kurma çabaları. Oyle biriyle evlensem gitmezdim hiç bir yere, öyle biriyle evlenmezdim zaten ama hadi diyelim sonradan ortaya çıktı, tez zamanda bosanirdim 😂 Bence böyle bir konunun lafi bile acilmamali, hangisi daha yakınsa oraya gidilir ilk, sonra diğer yere gidilir. Ya da once uzak olana gidelim, sonra yakın olana gider, oradan da eve döneriz şeklinde aralarında anlaşabilirler. Ama bunu tartışma konusu haline getirmemek gerekir. Aileler de yok niye bana ilk gelmedin gibi saçma şeyler söylediklerinde karşılarında durabilecek yeterlilikte bireyler olmaları gerekir. Yetiskin bir birey değillerse neden evlilik gibi bir olaya kalkismislar ki zaten..
İki tarafında ne istediği değil, anneler ve babalar düşünülmeli bu durumda. Önceliği bir bayram kız tarafına, sonra ki bayram erkek tarafına vermek lazım. Böylece oluşabilecek kırgınlıklara da engel olunur. (Evlilik dert anacım, yazarken bile bunaldım.😂 En güzeli evlenmeyip bunları düşünmek zorunda kalmamak.)
Erkek tarafına gidilir öncelikle. Bunun için tartışmaya ne gerek var ha önce gitmişsin ha sonra. Kız tarafına hiç götürmeyenler de var Allah korusun onlardan
Mantıklı düşünün kizlar 😬 Tabi ki erkek tarafına ırda bir sast oturulur bide daha cooook gidilecek yerler denilip kalkilir en son kiz tarsfına gidilip otur gali istediğin kadar 🙃☺️
Toplumumuz da ataerkil bir yapı var bu yüzden erkek tarafına gidilmeli. Ama yok ilk erkek tarafı sonra kendi aileme gidiyorum daha fazla kalıyorum felan bunlar çok gereksiz ince hesaplar
Bence hangi aile onlara daha yakınsa ilk onlara gidilmeli
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Senin ailene gidilir ama eşin ailesinde daha çok zaman geçirilir böyle olması gerekir... Kocan iç güveysi olmayı kabul ediyorsa.. Bayram boyunca annenlerin evinde zaman geçirin o zaman..
cunku nedenn esini seven saygi gosterenbi erkekonce aralarinda boyle yokk ilk once benim aileme gidilcek dige problemyapmaz ama kizlar daha narin olduguicin ilk kiz evine gidilmesi gerekir diye dusunuyorum hem kizda erkek tarafina giderken emin olun erkektarafinin ailesine giderken daha ozenliolur hemde bu erkekler icin avantajdir kariniz size buadam boyle deger veriyo benneden onu mutlu etmiyim akilli erkekherzaman isini bilmeli boyle yapmali hemde aorunsuz olur iki tarafda hem kiz evi naz evi ama erkekyok ilkbizimeve gidilcek diye tuttuurursa her zaman yenikk duser karisina
En İyi Cevaplar