
Misafirliğe gitmek mi yoksa eve misafir gelmesi mi daha çekilir bir durum?

Gittiğin yere göre ya da misafire göre değişir. Bilin her insan herkesle anlaşamaz. Sevdiği insanlar evine gelirse misafir olarak. Sevinin. ya da sen sevdiğin kisilere gidersen sevinin. ama sevmediğin insanlar gelirse ya da sen onlara gitmek zorundaysan off puff çeken. ve hiç rahat olman. Anlatabildim ne demek isterim. Aradaki farkı.
Misafirliğe gitmek daha iyi kalkacağın saati seçe biliyorsun
Misafirliğe gitmek tabiki ama gittiğim insana bağlı 35 40 yaşında bütün dedikoduyu bilen fal bakabilen güzel yemek yapabilen bir adet kişiye misafir olmak isterdim
Misafire gitsem de mutfaktayım misafir gelse de mutfaktayım 😒
@Oskiii kız olmak bunu gerektirir
Cevap
25Cevap
Misafir gelen de candır gidilen yerde gadasi
Misafirliğe gitmek en azından uyusan da hoş karşılanıyor
(Farklı farklı taktikler deneyip ''Neden mesajlarıma cevap vermedin? '' sorusunun cevabını almaya çalışayım mı arkadaşım ? Hayır yani bir hatada yapmadım 🤔 Arkadaşlık yemini edecekken neden bu dışlama)
Misafir gelse sorun yok benim için. Ama bir yere gidince çok rahat edemiyorum.
Misafirin gelmesi, hele de çocuğu varsa anam anam 😀
İkisini de sevmıyorum ama arasından birini sececek olsam bize gelsınler derım. Insan kendı evınde daha rahat oluyor😏
İkisi de çekilir değil ama misafir gelmesi biraz daha çekilir 😊
Çay demle servis yap temizlik yap 😰
Misafirliğe gitmek daha iyi
Misafirliğe gitmek, çünkü ben gitmiyorum ev boş kalıyor.
gelen misafire ve misafirliğe gittiğim yere göre değişir
Öyle düşğnmemek lazım ama düşünecek olursaaak başkasının evünde sıkıldığımıda içine katarsak bize gelsinleryaa:))
Sevmediğim biri gelirse gitmesi için uğraşırım yaparmıyım yaparım :D :D
İkiside cekilmez ben kimsenin evine gitmem evimize gelen msafirlerden nefret ederim
Misafi gelmesi. ama vakitli. gitmesi.:-)
İkisi de dehşet berbat
Ben misafir çok seviyorum
Her ikiside güzeldir ve aile birliğini pekiştirir.
Ikiside çekilmez
ikisini de secmesek olmuyor mu
Misafirin gelmesi tabi 😂
misaifrleri severim ama ev allak bullak oluyor :)
Misafirliğe gitmek bence kız ayool
İkisini de hiç sevmem 😄
misafirliğe gitmek daha zahmetsiz sanırım
Eve misafir gelmesi
Hiçbirisi
gitmek bence
ikiside cekilimez
C hiçbiri😏
İkiside çekilmez
Misafirin gelmesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar