Çok özlediğin birine sarılma şeklin hangisi olurdu?

Selamlar
Çok özlediğin birine sarılma şeklin hangisi olurdu?

Sevgiyi göstermenin en güzel yoludur sarılmak. Oksitosin salgılatan, bağları güçlendiren, acıyı azaltan, kan basıncını yükselten ve kalp krizi riskini azaltan, velhasıl kelam insan bedeni ve ruhuna iyi gelen bir eylemdir. Sarılmanın da insanın kişiliğini, yansıttığını düşünüyorum. Seni yansıtan, samimiyet dereceni, içtenliğini yansıtacak olan seçeneklerden hangisi senin çok özlediğiniz birine sarılma şeklin olurdu?



Arkadan sarılma
İçten sarılma
Sımsıkı sarılma
Tutkulu sarılma
Ayakları yerden kesen sarılma
Kokulu sarılma
Mesafeli sarılma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çok özlediğin birine sarılma şeklin hangisi olurdu?
Cevapla