Karşınızda dudağını ısıran biri olsa ne düşünürsünüz?

Bende tik oldu artık sürekli ama sürekli istemsizce dudağımı ya ısırıyorum ya dilimle ıslatıyorum. Ama ben bunu metro vs. yerlerde yaptığım zaman tepkiler pek hoş olmuyor. Siz karşınızda dudağını ısıran biri olduğunda ne düşünürsünüz?
Karşınızda dudağını ısıran biri olsa ne düşünürsünüz?
Karşınızda dudağını ısıran biri olsa ne düşünürsünüz?
Cevapla