Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar necip fazıl kısakürek in hikayelerim kitabının bir yalnızlık gecesinin vehimleri hikayesinin özeti ve yorumlaması gerekiyo yardım edermisiniz ?
ne yazık kı bilmiyorum :):) internet diye bir şey var :)
Cevap
1Cevap
Yaz yorumlıyım dicem iddalı olacak :D
BİR YALNIZLIK GECESİNİN VEHİMLERİ
..
"Büyükbabam gözümün önünde öldü. Yorganın altından fırlamış, yeşile çalan sarı renkte kupkuru bir ayak... Buruşuk bir yorgan... Arkasına yastıklar doldurulan hasta, yatağa yarı oturmuş vaziyette, baygın gözleriyle uzak, göz alabildiğine uzak bir �leme dalmış...
Tam bu vaziyette, enseye incecik bir iplikle bağlı gibi duran kafanın göğse düşüşü...
Ne o? Gayet ufak bir h�dise!... Bir baş göğüse düştü... Bu adam öldü mü? Bu adam yok mu artık?
Nasıl ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar