Arkadaşlarım bana karşı çok soğuk davranıyorlar. ne yapmalıyım?

arkadaşlar benim çok sevdiğim iki tane arkadaşım var .birisi 17 senelik diğeri ise 10 seneye yakın vardır. ama malesef bana karşı çok soğuk davranıyolar.ben ççok sessiz saf herşeye kanan birisi olduğum için bazen espirileriyle bile beni eziyolar sanki.hele de son zamanlarda bi yere gidiyorlar çağırmıyorlar haberde etmiyorlar şuraya gidiyoruz diye .oysaki ben onlarla vakit geçrmek istiyorum.ço kdeğer veriyorum.sizce napmalıyım ?
Arkadaşlarım bana karşı çok soğuk davranıyorlar. ne yapmalıyım?
Cevapla