Benimle zorla arkadaşlık kuruyor bırakınca üzülüyor neden?

Üniversite öğrencisiyim yakın bir erkek arkadaşım var (sadece arkadaşız bir ara seviyordum bilmiyor) ama dengesiz davranıyor fark ettim de hep ben onun yanına gidiyorum. Bırakiyim bakalım gelecek mi diyorum gelmiyor, bir süre sonra ben gelmediğim için gelmediğini, üzüldüğünü falan söylüyor. Anlamıyorum, bıraksam üzülüyor peşinde koşsam uzak duruyor nasıl biri bu böyle? Dengeli olsam iyice kaçıyor sanki.
Benimle zorla arkadaşlık kuruyor bırakınca üzülüyor neden?
Cevapla