Güncellemeler
+1 yıl
Yani sormaya çalıştığım şu, genelde herkese mi böylesiniz yoksa ne biliyim yakın hissettiğiniz kişiye ve ya flörtünüze mi sürekli anlık resim atarsınız?
Ben de anneme yapıyorum bunu sadece. Yani bence bu gerçekten samimi hissettiğin kişilere yapılabilir. Arkadaşların da demek ki samimi bir ortam hissetmiş 😄
Resim atmayı seviyorlar , kendileriyle barışıklar geneli.
Bebimd öyle bir arkadaşım var galerimden benden çok resmi var
Cevap
8Cevap
Devamını isterler diye..☺️ergenler işte
İlgini çekmek istiyordur
Yazmadan daha kolay diyedir bence.
Telefon gencligi ne hale soktu :;
Böyle bir alışkanlığım olmadığı için çok mutluyum
bir denisik yeni gelisim
Onlarda le hapcak bise yok
oyle hosuna gidiyor olabilir
Seviyordur
Ergenler yapar öyle
İhtiyc
hic ugrasamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar