"Yaşlı" kadınlar neden genç kızları kıskanıyor?

Burada da yoğun bir şekilde yansıtıldığı gibi yaşı geçmiş ablalar hatta teyzeler bazı yeteneklerini kaybedince genç kızlarımıza sarıyor. Her hareketleri gözlerine batıyor. Sizce neden?
"Yaşlı" kadınlar neden genç kızları kıskanıyor?
Cevapla