Birsürü dövmem var, yüzümde dahil. Mayısta asker oluyorum. Ne olur sizce?

Dediğim gibi arkadaşlar kollarım kapalı, boynumda ve yüzümde olmak üzere dövmelerim var. Parmaklarımda bile dövme var. Öyle serseri ve keko tiplemelerden değilim. Mayısta askere gideceğim. Çevremde herkesten farklı bir ses çıkıyor. Kimisi usta birliğine giderken dağıtımda doğuya gönderirler, kimisi RDM yapıp tuvalet temizletirler, kimisi de artık dövme sorun olmuyor bişey yapmazlar diyor. Kafam iyice karıştı ve biraz da endişe sardı. Bir bilginiz varsa, yakın zamanda askerden dönen arkadaşlarım varsa beni aydınlatabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Not: Dövmelerimden biri ise "haç işareti". Sanırsam ben her türlü şekilde yandım.
Birsürü dövmem var, yüzümde dahil. Mayısta asker oluyorum. Ne olur sizce?
Cevapla