Ailede para kazanarak evi geçindirmek sadece erkeğin mi görevi olmalı?

Çocukken bir akrabamızdan "Erkek dediğinin parası evde olur, kendisi değil" lafını duyduğumda çok şaşırmıştım. Çünkü babam beni öyle büyütmemişti, abimle her konuda eşittik. Benim okumamı, çalışmamı kendimden de, annemden de çok babam istiyordu, diğer taraftan da annem de çalışan birisiydi ve bana "olması gereken de bu" gibi geliyordu..

İlk kez çocuk aklımla o lafı duyduğumda ne kadar çok şaşırmış ve ağlamıştımsa, gittikçe basitleşmeye başladı, çünkü böyle lafları çok duydum. Hatta kadınların kendilerinden bile..

Neden toplumda aileyi geçindirmek sadece erkeğin görevi gibi görülüyor?
Ailede para kazanarak evi geçindirmek sadece erkeğin mi görevi olmalı??
Ailede para kazanarak evi geçindirmek sadece erkeğin mi görevi olmalı?
Cevapla