İster kapalı ol ister açık fark etmez. Ama şu da var, 600'lü yılların arabistanın da değiliz, bazı kimseleri görüyorum tamamen çarşafa bürünüyorlar. Artık kum fırtınası yok.
Peygamber şu an gelse çarşaf değil pantolon ceket gömlek giyecek bir insan. Bazı insanlar bunları bam başka şeylere çekiyor.
İstediğin gibi giyin, istediğin gibi başkalarının hayatına müdahale etmediğin sürece eğlen. Kimsenin ve Allah'ın buna bir şey dediği yok yalnız beynini kaybetmiş cahillerden olma yeter.
Ayrıca müzik haram felan değildir git eğlen hatta bir müzik enstürmanı çalmayı öğren. Türkiye de kimsenin din hakkında dediğine bakma, alayı kendi çıkarını düşünen insanlar.
Sende beyin var, onu kullan. Kimseye hesap vermek zorunda değilsin, inanıyorsan Allah dışında.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kusura bakma ama senin mantık herşey de açılmak
Bikere kendini evlenecek kız olarak görmüyorsun ne yani evlenecek düzgün kimse yok yani..
Açıkçası her koyun kendi bacağından asılır nitekim
Pişman olursun ancak iş işden geçmiş olur.
Çevrene bakıp da o kızların durumuna düşmemek için kaçacağına onlara özeniyorsun
O kızlar yıllar geçince evlencek bir kişi bulamazlar..
Vicdan insanı yok eder
.. Herşey sevk sefa ama bir yerde keşkeler havada uçuşur ancak keşke ile kalır..
Benden sana tavsiye evleneceğin kişiyi bekle..
Edepli terbiyeli nefsine düşmemiş pırlanta kişiyi bul evlen...12 Yorumla
Soran+1 yılAmin kardeşim kusura bakma
+1 yılcanım benim sen istediğin gibi yapabilirsin tesettürlüsün diye hayatını yaşayamayacaksın diye bir şey yok ben senin sorunu anladım asosyal olma zaten herkes seni bulacaktır
10 Yorumla
kapalılığın anlamı ne o zaman? asla kınamıyorum yanlış anlama.
52 Yorumla
Soran+1 yılKapalı olmayı seviyorum çünkü nereye gitsem yurtdışına bile çıksam insanlar benim müslüman olduğumu anlıyor bir şey simge ettiğimin farkındayım ama insan olduğum için canım farklı şeyler de çekiyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
- Aile & Toplum konusunda 8,8b cevap paylaştı.
+1 yılSeni yargılamak hiç birimizin hakkı ve haddi değil. Öncelikle kendimi korumak derken bekaretini mi kast ediyorsun. Eğer bekaretimi korumam lazım diyorsan da yine dediklerini yapabilirsin bu sana engel değil bence. Kimin inançlı olup olmadığını bizler bilemeyiz, giyim tarzı ve yaptığı veya yapmadığı ibadetlere göre değerlendirmek çok yanlış olur. Sen hayatını yaşamak istiyorsan kimse sana engel olamaz.
00 Yorumla
+1 yılSen tamamen bir insan olmanin gerekliliklerinden bahsediyorsun. Sonuna kadar destekliyorum seni. İçinde sıkışıp kalmasin birsey bu hayata bir daha gelemiceksin mutlu olmaya calis hayatinin yasaminin tadini cikar. Zaten gun gelecek sen istesende istemesende hayat monoton olacak.. seni cok iyi anliyorum kendine ve zamanına deger ver
00 Yorumla
+1 yılHayat senin hayatın olduğu için kim ne der düşüncelerine girmeden, rahatlıkla açılabilmen ve yavaş yavaş istediğin hayata geçiş yapman lazım.
Benim kuzenimde aynen böyle yaptı. Kim bilir ne sıkıntılar çekti ama istediği gibi yaşadıktan sonra yani şimdi hayatının evlilik dönemine geçti.00 Yorumla
+1 yılBence gencken yaşa derim çok ileriye gitmeden biseyler yasamak seninde hakkin düşünsene mesela mini bir etekle gece kulubune bir erkekle gittigini biraz icki ictigini sonra tuvalette opustugunuzu hosuna gitmez mi?
22 Yorumla
Soran+1 yılYani gidebilir niye gitmesin ama günah olduğunun farkındayım ama canım böyle şeyler İstemiyor da değil
- +1 yıl
Rahat ol üniversitedeyken bunları yaşamanın sana bir zararı olmaz düşünsene biraz alkol alıp kendini erkegine dogru bıraktığını dans ederken ;) hos degil mi
Gizli Üye(36-45)+1 yılÖyle bir yol olsa her kadın onu yapardı. Hem makyaj yap, eğlenceli ortamlara katıl, istediğini yaşa eğlen gününü gün et, başında başörtüsü olsun ve bütün günahların affolsun. Veya o şekilde yapacaksın niye kapanıyorsun. Bahsettiklerin kapanmanın gerektikleri ile birbirine zıt şeyler.
10 YorumlaHiçkimse seni yargılayamaz bunu bil kapalı ya da açık olman birşey farketmez seninde hislerim var duyguların var ve karşı cinse ilgin var istediğini dilediğin gibi yaşayabilirsin bir insansın ve özgürsün kimseye hesap verme zorunluluğunda yok içinde birşey bırakma bence ama birşeyi yaşamadan öncede düşün taşın tart kafanda bu düşünceni ya da arzularını birilerine kullandırtma bence en önemli şeyler bunlar
00 Yorumla
+1 yılsevebilecegin biriyle ol sonra onunla istedigin kadar yakinlas, rastgele yakinlasmalar iliskiler yasarsan pisman olursun. ama sevdigin biriyle olursa ayrilsan bile en azından değer verdiğim alelade biri olmadı dersin
00 YorumlaŞeker hastasıyım ama deli gibi tatlı yiyesim var gibi bişey bu. Ya da bakireyim ama deli gibi sevişmek istiyorum gibi... Ha ha haa alemsiniz ya. Kapanma, açıl git hayatını yaşa sonra gel öyle kapan o zaman :))
00 YorumlaBöyle birşey yasarsan ileride pişmanlık yaşayacağına eminim
Böyle şeyler istemekte insanın doğası gereği haklısın aslında ama sen genede içindeki bu isteklere direnmelisin benim fikrim böyle , tabi senin hayatın sonuç da kimse karışamaz00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayatı yaşamak deyince bundan anladığın yeni erkeklerle tanışıp disco disco takılmaksa eğer sana diyecek hiçbir şey yok bacım.
80 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılKapalı olman duygularını bastırman anlamına gelmemeli insansın ihtiyaçların var olabilir biri olsun ölç tart olgun oturaklı saygılı basını belaya sokmayan ergen olmayan biri olsun
10 Yorumla Bu gidişle kimseden tavsiye almadan istediğini yapacaksın. İnançlı birisi olduğunu bildiğim için şimdi asıl soru şu Allah'ın emri mi isteklerin mi?
127 Yorumla
Soran+1 yılAllahın emri tabiki ama nefis diye Bir şey var ben doğru demiyorum
Soran+1 yılÖyle tabi ona lafım yok ama bu biraz 2 hayat arasında kalmak oluyor
Soran+1 yılEvet yani böyle ayak üstü flörtler ya da tanımadığın bir erkekle konuşabilmek gibi şeyler hoşuma gidiyor eğlenmek de aynı zamanda ama işte o tarz yaşayan çok arkadaşım olduğu için bazen de kirli bir hayat gibi geliyor
- +1 yıl
Canım bende öyle bir kızım sana tavsiyem Queen filmini izle ve mesajı çakarsan yaz bana zaten kısa bir film kendini değiştirmeden inancını şekilcilikten uzak bir şekilde vicdanın nasıl rahatsa ona göre yaşayarak ve Örtüye laf getirmeyerek sınırı aşmayarakta istediklerini yapabilirsin
Soran+1 yılArkadaşım Allah’ın emrini senden iyi biliyorum emin ol elhamdulillah müslümanım ben de ama hayatımdan sıkılıyorum heyecan arıyorum canım farklı şeyler çekiyor?
Soran+1 yılÖrtüşmüyor işte ama bazen de kendimi durduramıyorum gençliğimi yaşamak istiyorum
- +1 yıl
Gördüm eğer benim gibi günaha girip başını sonradan duvara vurup pişmanlıktan her gece ağlamak istemiyorsa ve gerçekten Allahtan korkusu varsa dua etsin daha fazla bu sitede takılıp günahın etrafında dolanmasin sonra acı bir şekilde öğrenir, hatırlar doğruyu. Bende yaşadım geçtim o dönemden maalesef bu site nefsime yenik düşürdü hassas bir dönemimde Allahtan reelde yaşayıp daha büyük pişmanlıklar yaşamadım Allah geç de olsa ağır bir şekilde de olsa doğruyu farkettirdi. O günden sonra da tek dileğim benim gibi aynı hataya başkası düşmesin
- +1 yıl
@Adfjkll Allah affetsin hepimizin büyük günahları var. Elbette peygamber değiliz ki günahsız olalım. Ama iş tövbe etmekte. Sen ne güzel tövbe etmişsin. İnşallah öyle bir hata daha yapmazsın, hiç kimse yapmaz. Çünkü değerlerini kaybeden insanların neler yapabileceğini bu site sayesinde gördüm. @soran da bir an önce kendine gelir inşallah. Nefsin emirleri tatlı ama emri altında olduğumuz bir yaratıcı var, başıboş ve kimsesiz değiliz.
- Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılşeytana uyma kardeş . boş ver rahat yaşama seni yerler . sonra durup baktığında artık her şey için çok geç olur . o yakınlaşma dürtünü sen genede sadece içinde yaşa dışa vurma
00 Yorumla yargılamak bana düşmez istesiğin şeyleri yapmakta sana engel olan ne ki sen evet bir şeyler yapmak istiyorsun ama senin bu soruda aslında sormak istediğin ben mahalle baskısını nasıl kırarım? bunları yapmanda sana yine sen engel oluyorsun anlayacağın birazda olsun ötesini düşünmeden yaşa. nazım hikmet der ya hani insan öleceğini bile bile nasıl yaşar diye öyle düşün mesela 😉 eklersen daha ayrıntılı konuşmak ve tanışmak isterim :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 342 cevap paylaştı.
+1 yıluzun süre birliktelik yaşayabilecegin güvenebilecegin birini arıyorsun boşluktasın 1 karar almak zorundasın ama kararsızsın ne yapacagını bilmiyorsun umarım karşına iyi birisi çıkar
00 Yorumla
+1 yılTakılma hiç seni engelleyen şeylere içinden geldiği gibi yasa ve hissettiğin gibi davran Bu hayat senin ve ait olduğun şeylerle ilgilen 😉 kendini kısıtlama Eğlenceyse eglence barsa bar Gezmekse gezmek tutma kendini Diledigin kadar özgür yaşa 😉
01 Yorumla- +1 yıl
Bende gezebilirmiyim o zaman istediğim yerde yusufffff bey millete düşüş yapıyorsun
+1 yılTamda şeytan musallatinin istediği bu işte, dürüst kişilerin kanına girip onu yoldan çıkarmak. nefsinin arzularını güzel gösterip nefsine köle etmek. sen yinede orta yoldan git tavsiyem
00 YorumlaHerşeyden önce kararlarını çok dogru vermen gerekiyor özgürlükten kastın ne bu arada biraz daha açarmısın mesela neler yapmak neler yaşamak istiyorsun?
00 Yorumla
+1 yılEvlilik düşünmüyorsan dost hayatı mı yalayacaksın? Niye evlilik düşünmüyorsun ki hem kendine hem karşındakine zarar verirsin bu şekilde şimdiden söyliyeyim
10 Yorumla
+1 yılSen kapamayı farz olarak değil tarz olarak görüyorsun bence inançlarını bir daha gözden geçir ve kitap ve sünnete uydur
00 YorumlaHayat senin hayatın pişman olmam diyorsan istediğin herşeyi yapabilirsin kimse karışamaz, yargılayamaz.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 427 cevap paylaştı. Kapalı bir bayan olarak söylediğin ortamlarda çokda rahat edemezsin. Bunun için açılmakta mantıklı olmaz. Türbanın bu konuda seni içten içe engeller ama bir yere kadar.
10 Yorumla
+1 yılZor durum doğrusu. Kalbini dinle, mantığınla hareket et derim. Kınayanlar olacaktır, kalbini kırmaya çalışacaklar yorumlarda. Lakin yine de hayat iyisiyle ve kötüsüyle senin.
10 Yorumla
+1 yılKendin vereceksin bu kararı bence bu soruyu kendin cevaplaman daha doğru
10 Yorumla
+1 yılkafandaki eşarbı gönlüne çekmesiysen sana o eşarp mani olmamalı
01 Yorumla- +1 yıl
kafasına eşarp takanlar rahibe hayatı yaşamıyor, yaşamamalı da, hayat gidiyor içinde uhte kalır ömür boyu unutamazsın. ne istiyorsan yaşa
+1 yılMakyaj ve kapalılık zaten ikisi birlikte kusura bakma çok anlamsız.. bence açıl istediklerini yaşa
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKız bugta kalmış buraya sorarak egosunu tatmin etmeye çalışıyor
Sanırım rahat batmış
Prim vermeyin böylelerine04 Yorumla
Soran+1 yılYoo normal hayatımda da danıştığım bir konu bu asosyal biri değilim merak etme
Cevap sahibi+1 yılBütün bunları cehenneme gitmemek adına yapıyorsun itiraf et
İnandığın din ve Allah sana hiçbir şey ifade etmiyor
Aslında cehennem diye bir yer olmasaydı bütün günahları işlerdin
Ki bu soruyu sorman da bunun en büyük kanıtı
Soran+1 yılCehennem korkusu kötü bir şey mi sence?
Cevap sahibi+1 yılKötünün de kötüsü
Cehennem korkusu yerine Allah korkusu olması gerekiyor
Şeytandan korkmamalısın
Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bu dediklerini yapman için açılman gerek. Çok ters düşüyor çünkü istediğin şeyler.
00 Yorumla
+1 yılYaşadığın anların bir tekrarı yok. Düşünerek vakit geçirmektense harekete geç.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDiyorsinki nasil kasar olurum git discoya al eline bir bira sonrasi gelir zaten sabahlar olmasin dersin.
Soran olursa turbanli fantazisi var bende dersin06 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim niye yargılıyorsun? O tarz yaşayan çok insan var hepsine kaşar gözüyle mi bakıyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılYok onlara örgü peyniri olarak bakiyorum hec yaaa.
Kizim kendin diyon hem kapaliyim diyon hem aziyom diyon. tamam laa insaniz bende aziyom da tamam ben yedim o haltlari ama pisman oldum tovbeliyim 6 yildir. Yani gorupte terk etmek daha cok koyuyor insana sen nasil dayanacaksin 9 nefisle ben tek nefisle zor dayanirken?
Haaa madem inanclisin isteyinde vereyim diyen Rabbin varken niye rahatlik niye her gece bir bar disco. Hayirlisini israrla iste. Oyle ya da boyle verecektir sana RABBIN, dogrumu?
Tabiî inancin varsa Allâh'a ?
Soran+1 yılİşte ben de o tarz yaşayan çok insan var çevremde bazen özeniyorum bazen de kirli geliyor o hayat tarzı öyle mi cidden kötü bir hayat mı
- +1 yıl
salak mısın sen
Cevap sahibi+1 yılSen onlari ornek alacagina onlar seni ornek alsin. Safmisin baskasini ornek aliyon. Kendi aklin yok mu senin? Hem diyosun okuyorum kendimi iyi ifade ederim hem baskasini ornek aliyon ve ahlaksizliklarini gayet normal karşiliyon. Kizim caktirmadan sana domuz etimi yidiriyorlar hayirdir?
Cevap sahibi+1 yıl@Açelyagunguzer senin kadar degilimdir merak etme 😊
en iyi yol bildigin yoldur kimseye bakma kapalısın bide kendını kimseyele kıyaslama çünkü kimse sen için bu dunyada 1 tane yoktur
00 Yorumla
+1 yılBence doğru yoldasın. İyi bir insan olursan; varsa yaradan görecektir diye düşünüyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılya öncelikle şunu söylemek istiyorum inanılmaz güzel şekilde kedini anlatmışsın resmen hayran kaldım kendini ifade ediş biçimine
04 Yorumla
Soran+1 yılEğitimli bir bayanım hukuk okuyorum
Cevap sahibi+1 yılya bilmiyorum eğitimli ya da değil ama er cümlesi çok güzel özenle seçilmiş olduğu belli ama hayatınızı yaşamamaktan kastınız ne duygusal olarak mı ne bileyim eğlence olarak mı ne sizi kısıtlayan sizce
Soran+1 yılYani yeni çevrelere girmek daha rahat olmak geliyor içimden mesela bir erkekle elektrik aldığım için yakınlaşabilmek tarzı şeyler
Cevap sahibi+1 yılya bence şu an tüm mekanlara gidebiliyosun bence bunun önünde bir engel yok sadece bar tarzı yerler olmayabilir orda da olur da konsepte uygun olmaz sadece :) ve erkek arkadaş edinmek hele senin gibi kendini bilen birisi için neden bu kadar sorun anlamadım
+1 yılseni kimse yargılayamaz
içindeki duyguları anlayabiliyorum
ben de korudukça neler neler geliyor aklıma
sıkma çok kendini00 YorumlaYüreğinin sesini dinleyip istediklerini yapmalısın kız ayool
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende senin gibiyim hayatı dolu dolu yaşamak istiyorum. Hangi ildesin
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl23 yaşındayım istediğin hayatı beraber yaşarız istersen
Soran+1 yılCanım seninle yaşamayacak kadar iyi bir hayatım var merak etme sadece soru sordum
Cevap sahibi+1 yılErkeklerle yakınlaşmak hoşuma gidiyo demişsin müzikli ortamları istiyorum yazmışşın canım gel beraber yaşayalım diyorum bende. Yakışıklıyım merak etme amacım değişiklik
Cevap sahibi+1 yılCanım karar verdinmi gel takılalım partnerim ol
Cevap sahibi+1 yılTatlım nerdesin
+1 yılkapalıların adını kirletiyorsun ne yapacaksan yap o örtünün altında yapma
01 Yorumla- +1 yıl
İstediğini yapar buna karışamayacak olman seni kudurtmuyor mu yobaz :D
+1 yılKapalı olma boşuna örtünme zihniyetin kirli
21 Yorumla- +1 yıl
Yoo gayet aklı başında bir kız o istediğini yaşarken siz onlara karışamayıp nasılda kuduruyorsunuz yobazlar herkes sizin istediğiniz gibi yaşamıyacak
+1 yılEdebinle yaşa o zaman
01 Yorumla- +1 yıl
Kız bence gayet edepli ama seni bilemicem
Rahatlıktan kastın ne senin
00 YorumlaHadi kalk sinemaya gidiyoruz 😊
00 YorumlaErkekle yakınlaşmaktan kastın en
01 Yorumla- +1 yıl
Opusmek ellesmek felandir nolcak
+1 yılSu akar yatağını bulur
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yaşama ve kendini tutmaya çalış
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama benim çevremde çok fazla kötü evlilik felan gördüm evliliğe de inancım kalmadı
Tutmadı bu senaryo. Boşa zaman kaybettim okuyarak.
00 YorumlaYasa yasa ya bilirsin istedigin zmn
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle benimle tanışman gerekir 😘
00 Yorumla
+1 yılYaparsan pişman olursun
20 Yorumla
+1 yılİçinden geldiği gibi yaşa bence
00 Yorumlainanılmaz anlatmışsın kendını hayran oldum sana
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeks falan mı yapmak istiyorsub
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKonuşmak ister misin?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiç sevgilisi olmamış biriyle sevgili olur musun
00 Yorumlaİşin çok zor
02 Yorumla
SoranNiye?
Pisman olabilirsib
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılaçıl?
00 Yorumla
+1 yılTanışmalıyız
00 Yorumla
+1 yılNe istersen
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar