Kapalı bir kızım ama hayatımı yaşamak istiyorum?

21 yaşında üniversite öğrencisi kapalı bir kızım yapım gereği bakımlı olmaya makyaja güzel giyinmeye çok dikkat ederim özümde çok inançlı bir insanım yani aile zoruyla kapanmadım ailem ayrı zaten bana baskı uygulamıyorlar karşıma uzun zamandır hiç düzgün bir erkek çıkmadı güzel bir ilişki yaşayabileceğim ve çevremde duyduğum şeylerden dolayı evliliğe biraz inancım azaldı ama yine de enerjim yüksek olduğu için birşeyler yaşamak istiyorum yani daha özgür bir kız olmak istiyorum yeni erkeklerle tanışmak yakınlaşmak hoşuma gidiyor bu tarz şeyler ya da böyle müzikli kadın erkekli eğlence ortamları bu hayat ilgimi çekiyor yani bazen ben de rahat yaşayan arkadaşlarım gibi olmak istiyorum kendimi evliliğe de çok uzak gördüğüm için birileriyle yakınlaşmak isteğim çok oluyor kendimi korumak da istiyorum ama içimde kalan her şeyi de yaşamak istiyorum sonradan pişman olmadan sizce ne yapmam lazım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kapalıyım ve gayet mutluyum makyajımı da yapıyorum şık da giyiniyorum oruç ta tutuyorum arada namazımı da kılmaya çalışıyorum inancımda sıkıntı yok ama canım daha rahat yaşamak istiyor lütfen yargılamadan yazın
Kapalı bir kızım ama hayatımı yaşamak istiyorum?
Cevapla