Bir şeyde iyiysen asla bedavaya yapma !

Siz neyde iyisiniz ?

Ben çok güzel bir ayna olabilirim insanlara karşı, onları oldukları gibi gösteririm, yüzlerine vururum bunu, hepside bunu önce yadırgar sonra teşekkür eder :) ve elbette bunu kolay kolay yapmam, pahalı olmak zorunda, karşılığı yüksek bir bedel olmalı, iyi bir dostluk gibi ^_^
Bir şeyde iyiysen asla bedavaya yapma !
Cevapla